Hakutulokset

1. Ä

Viidettä,kuudetta jne kuumeilevia??

Meillä iso suku niin ei ihmeemmin.. Mulla siis kuus sisarusta ja vanhimmalla siskolla seittämän poikaa.. muilla 1-2 lasta.. mulla nyt viis ja vielä sen kutosen tahtosin.. :love:
  2. Ä

Maaliskuun muruset 2017 *Syyskuussa*

Muips! Mullakin rv 35+2 tänään.. tosin sf huiteli tiistaina 39sentissä.. o_O mut eipähän tuo nlatäti siihen puuttunu muutoin kuin että saattaa isompi vauva vaan tulla.. vaikka oma käsitykseni on ettei tuo sf välttämäti koosta kerro.. tääki babuska on tosi alhaalla jo, mut beballaan työntelee...
  3. Ä

Ei toki km ole ihana, mutta kaikella tarkoituksensa ja teille sit olikin syysvauva tarkotettu.. :love:
  4. Ä

Moi! :) Tätä tulee ikäväkyllä vähempi seurattua ku faces niin monta ryhmää.. :unsure: Mut ru ollu ja menny ajat sitten ja neljäs jäbändeerus tulossa.. tyttö vm -06 löytyy toki joukosta myös.. :love: Kaiken pitäs näillä näkymin muutoinkin hyvin olla.. :love::love: ja toivottavasti siis terveenä...
  5. Ä

Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

Heips! :) Meillä suht tuore uusperhe eli alle vuosi yhdessä oltu.. :whistle: Mutta tähän asti melko kivasti kaikki menny.. :love: Mulla itelläni jo sen verran isot nuo muksutkin.. miehellä pienemmät, joten se hieman jännittää ku vauva syntyy et miten suhtautuvat.. hyö kun ovat täällä vaan joka...
  6. Ä

Moi pitkästä aikaa.. :) Hihhiiiih! Vaikka täällä siis sitä ekaa yhteistä ootellaan (rv tasan 26 :love:), niin toki on vähä jo siis ollu puhetta tulevaisuudestakin, ja lähinnä haaveestani saada se ns kokosisarus tällekin pienelle.. Ja nyt se tuo mieskin on ajatukselle tainna lämmetä...
  7. Ä

No hei! Ite olen "vasta" 33v (ensi kuussa 34v), ja ensimmäistä yhteistä oottelen uuden mieheni kanssa syntyväksi maaliskuussa -17.. MUTTA nyt on alkanut jo kytemään ajatus toisestakin yhteisestä, vaikka alusta asti itsekin puhuin että eka ja vika yhteinen on tämä.. (Mies itseasiassa tähän...
  8. Ä

Viidettä,kuudetta jne kuumeilevia??

Heiii!!! Minä en varsinaisesti tänne kuulu, kun nyt onnellisesti jo raskaana olen, ja viidettä siis odotan.. :love: Ajattelin tämän olevan iltatähti.. MUTTA.. Mulla siis kaksi lasta yhdelle miehelle -01 ja -02, sitten kaksi lasta toiselle miehelle -04 ja -06, ja nyt siis kolmannelle miehelle...
  9. Ä

Raskaus munasolujen lahjoittamisen jälkeen?

Mullakin oli tunne, etten varmaan enää ees raskudu, kun viime raskaudesta yli 10v, ja nyt siis pari kertaa luovutin munasolujanikin kun aattelin etten omia enää ees teekkään.. Vaan niin se vaan uus mies houkutteli tuohon hommaan ja oli kyllä itellekkii ylläri kun plussaa tuli, ja etenkin näin...
  10. Ä

Raskaus munasolujen lahjoittamisen jälkeen?

Moips! Minä luovutin maaliskuussa, ja positiivisen raskaustestin tein heinäkuussa eli kahet normimenkat tuli välissä.. :) Yksi tulossa ja just ru oli ja terveeltä vaikuttaa.. :love:

Yhteistyössä