Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

W
  2. M

Haaveena vauva 2023

Tänään KP 2 ihan järkyttävän kovat kivut ja tosi runsas vuoto vaikuttaakohan terolutin käyttö🤔 innolla kuitenkin uuteen kiertoon, toivottavasti tää on tärppi kierto koska muuten seuraava hoito uhkaa mennä reissun kanssa päällekkäin mutta en jättäisi väliinkään.
  3. M

Haaveena vauva 2023

Vähän vuotoa jo näkyvissä että kauan ei onneksi terolutin jälkeen taida mennä nyt vaan pelkään mihin taas seuraava ultraus menee, lääkäri on niin tarkka että pitää mennä mielummin kp 10 kuin myöhemmin nyt se ei tule onnistumaan, olen sitä mieltä että mun pitäisi pistää kypsytyspiikkejä vähän...
  4. M

Haaveena vauva 2023

Mä vähän luulen että ainakin täällä kun mulla on ikää ja aiemminkin tärppääminen kestänyt kauan ja lapsia jo on niin miestä ei samalla tavalla kiinnosta ollenkaan, mun mies on jo 50v että saattaa sekin valitettavasti vaikuttaa 🙄 Neuvolan hoitajissa todella on eroja kiva kun sait hyvääkin kohtelua🙂
  5. M

Haaveena vauva 2023

Ei oikeastaan puhuta, mä sanon kyllä millon pistoän irrotuspiikin ja pitäisi olla tärppipäivät, kyllä saanut että vauva saisi tulla mutta muuten ei puhu mitään mikä tuntuu tosi kurjalta ja aionkin nyt taas nostaa asian esille koska mieliala tietysti laskee tän uuden epäonnistumisen jälkeen ja...
  6. M

Haaveena vauva 2023

Nega testattu tänään ei tunnu pahaltakaan koska tää oli vaan varmistustesti, terolutin lopetan tähän päivään, toivottavasti ei uusi kierto kauheesti venyisi. En taida enää terolutia jatkossa luulen että kiinnittyminen mulla ei varmaan ole isoin ongelma. Isoa taistelua käyn jatkon kanssa...
  7. M

40 + so what, wol 14 (2019)

Onko täällä kukaan käyttänyt terolutia kiinnittymisen tukemiseen? Huomenna lopetan ja mietin kuinka kauan kestää ennen kuin vuoto alkaa
  8. M

Haaveena vauva 2023

Juu ilman muuta on hyvä, vain pohdiskelin asiaa..itse juuri katsoin kuinkahan monetta kertaa Ovumian sivuja, en tiennyt että pystyy hakemaan rahoitustakin
  9. M

Haaveena vauva 2023

Meinasin syödä terolutia huomiseen, dpo13 tai 14 huomenna ainakin on sitten varma jos testaan uudestaan, minkäänlaisia tuntemuksia ei ole joten ei varmasti ole tärpännyt. Mietin myös taas hoidon hintaa seuraava n 300€ taas lääkäriin ja lääkkeisiin, viimeksi se otti lyhyemmän käyntiajan maksun...
  10. M

Haaveena vauva 2023

Testasin negan, en kestänyt enää☹ nyt dpo 11 kai tohon voi jo luottaa? Maaliskuussa tuli plussa dpo13, mietin uskallanko jo terolutin lopettaa
  11. M

Haaveena vauva 2023

Finnejä tullut, edelleen vähän kipuja, en millään haluaisi testata koska negaa varmasti tulossa ☹️ onneksi en nyt ehdikään vielä ostamaan testiä niin voin suosiolla siirtää
  12. M

Haaveena vauva 2023

Dpo9 ja menkkamaisia kipuja alkanut tänään, ei kai voi alkaa ennen terolutin loppumista vai voinko herätellä jotain toiveita 🤔
  13. M

Haaveena vauva 2023

Dpo7 ja ihan hirveät pms oireet, olen taas kuin per.. ammuttu karhu tai sitten johtuu korkeista verensokereista yli 8 ollut koko päivän sekin masentaa koska ei ainakaan helpota tärppäämistä. Ei kyllä mitään kiinnittymiseen viittaavaa oiretta ole ollut ☹️
  14. M

Haaveena vauva 2023

Olen pahoillani ☹️ voimia kovasti sulle
  15. M

Haaveena vauva 2023

Kyllä pitäisi näkyä tulos omakannassa jos ei ole yksityinen puoli
  16. M

Haaveena vauva 2023

Mä näin taas unta asiaan liittyen, tein siinä digitestin ja siihen tuli tulos kahteen kohtaan raskaana ja vähän raskaana 😆 Huomaa että mielessä on kokoajan, testipäivään kuitenkin yli viikko aikaa
  17. M

Haaveena vauva 2023

Niin laskeskelin kun irrotuspiikki lauantaina illalla ja 36h suunnilleen siitä.. Täällä mies ei puhu asiasta yhtään mitään ei kysele tai muutakaan, se harmittaa 🙄
  18. M

Haaveena vauva 2023

Miten tässä jaksaa muka piinailla vielä ? Nyt kai dpo4 ei mitään tuntemuksia, eilen unohtui jo terolut ottaa aamulla mutta otin vielä iltapäivällä. En yhtään usko että olisi tärpännyt. Punaviiniä tipan aion nyt joka tapauksessa ottaa eipä siitä haittaa varmaan ole. Mietityttää mitä sivuoireita...
  19. M

Haaveena vauva 2023

Digitestiä on paras ei tarvii tutkailla viivoja ☺️ Tsemppiä yritykseen
  20. M

Haaveena vauva 2023

Tänään ehkä dpo 1 kun eilen todennäköisimmin oli ovis, minkäänlaisia oireita ei ole tullut, en muista tuliko irrotuspiikistä aiemmin. Hyvin ristiriitainen olo en oikein osaa odottaa onnistumista, terolutin aloitin tänään ja kahden viikon päästä pitää testata.

Yhteistyössä