Hakutulokset

1. H

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ihanko totta? Mä jo ajattelin et on jotai kamalaa tai jotain. Toivottavasti meinais sitä :) kamalia vihlasuita tulee vähän väliä edelleen ja paineentunnetta tuntuu ja tissit ollut koko kierron ihan oudot/kipeät. Pientä menkkatuntemusta on mut eipä oo vielä alkanut. Runsas vvuoto jatkuu vaan...
  2. H

En oikein tiedä miltä repäisykipu tuntuu mut jos esim. Venytin tavaraa kauempaa pöydältä se kipukohtaus iski ja tälläsissä tilanteissa niitä tullut mm.
  3. H

Oletetusta ovis oli jo.. Menkkojen pitäis alkaa huomenna. Todella jännä kipu, oviksen aikaan on ollu myös mutta tää on aivan erilaista kovuudeltaan.
  4. H

Pakko kysyä että onko teillä kellään koskaan ollut todella kovia vihlasuja vasemmalla tai oikealla puolella alavatsaa rttä tuntuu tooooooodella ilkeältä ja tekisi mieli huutaa kivusta? Kipu kestää siis muutaman sekunnin ja tulee useasti päivän aikana? Mulla ollut tällästä jo muutaman päivän ja...
  5. H

Täällä testattu nega. Dposta ei tietoa, kp26/28-jotakin kun kierrot venyneet. Aamulämmöt koholla suusta 37,1 ja kainalosta 37,2.
  6. H

Mulla täysin sama kp24 ja teroton kierto :D
  7. H

Nyt on uutta "oiretta" ilmennyt: herään aamuisin kauheesee pissahätään vaikka en juo iltaisin juurikaan ettei tarvii nousta yöllä mutta nyt saa nousta aamuyöllä/aamulla vessaan.. Ei oo tämmöstäkää ollu ennen
  8. H

Ei mulla oo tälle lorahdellu ikinä ei edes oviksen aikaa. Oletetun oviksen jälkee alkanu tää lorahtelu. Saas nähdä kuinka käy ;)
  9. H

Mistä johtuu jatkuva v vuoto? Ihan ärsyttää kun koko ajan saa housuissa olla suoja kun sitä holahtelee ja on housut märkinä.. Ff mukaan mulla olis ollut ovis 6.2 (kiitos siitä vinkistä kun teistä joku siitäkin puhui ;))
  10. H

Joo en tosiaan testannut kun aamulla ja yleensä näyttänyt silloin plussaa jos tullut. Nyt tosiaan vaan vilkkunut. Käytin vanhaa päätettä kun se vielä toimi. Kyllä vahvat oireet kipuineen ja limoineen oli ja tää tissikipu on kamalaa. Päätäkin särkee aina oviksen jälkeen ja nyt on kyllä päätäkin...

Yhteistyössä