Hakutulokset

1. H

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ihania viivoja täällä vahvistumisa ja plussanneille onnnea ja tarrasukkia :* täällä odotellaan mitä tuleman pitää. Oletan oviksen olleen viime vko vasta ja siitä lähtien vatsa ollut kuin ilmapallo, housut puristaa niin ettei voi olla. Tänään aamulämpö pomppasi 37,6 suusta mitattuna ja...
  2. H

Mittasin nyt illalla huvikseni lämmön kun ollut outo olo ja vatsasta nipistää ja se näytti 37,6!!!! Just parannuin flussasta eikä sillonkaan ollut lämpöä... Paljon onnea plussanneille ja tsemppiä jännäiliöille ja vahvistumisia <3
  3. H

Täällä kans aivan jäätävä flunssa ja melkein kärvistelen ilman lääkkeit mut ei voi kun välillä otettava särkylääkettä. Mun oviskivut on siirtyny nyt alavatsalle toho keskelle ja ai että kun tuntuu ilkeelle. Nännit kipeytyy kipeytymistään.. Jännintä oli et nyt kun flunssassa mitannut lämpöjä ja...
  4. H

Eilen aamulla tein digiovistestin ja se oli ihan tyhjä ei siis ympyrän ympyrää näkyny ja kun otin liuskan pois ni alko vilkkumaan hymynaama. Ei se ikinä sillee oo tehny ja ei ton digin pitäis näyttää kun tyhjää tai hymynaamaa. Toi testi oli illemmalta. Tänään sit on nännit kipeytyny todenteolla...
  5. H

oisko toi plussa? http://aijaa.com/OYyByu
  6. H

Voimia teille catharin ja theran <3 pahoittelut muille kenellä täti tullut kylään. <3
  7. H

Mulla kun oli 2 tbl päivässä tuhrut pois noita syödessä mutta nyt kun syönyt vain 1 tbl ni tuhruaa ennen viimeistä pilleriä.. Nyt oli taukokuu ja ei tullu minkäänlaista vuotoa joten alotettiin uudelleen 1 tbl mutta en ole syönyt kun 4 päivää ni tiedä pysyykö tuhrut pois..
  8. H

Millä annostuksella sulla se on? Mahdollista et se on liian pieni. Mulla meni vähän niinku darnillakin: eka kierto 2 tbl/pv vuoto alko 3 päivää vikasta pilleristä, toinen 1tbl/pv Alkoi tuhruttaa kun 3 viimeisintä pilleriä otamatta ja kolmas 1tbl/pv vuoto alkoi seuraavana päivänä viimeisestä...
  9. H

Huh lääkärillä käyty, rahat meni mutta hyvä mieli tuli. Lääkäri oli todella ihmeissään kun en ole raskautunut mutta sitten mietti jos kuitenkin ovulaation huippu jäänyt tulematta ja se aiheuttaa nämä vuodottomuudet ja ettei raskaaksi olla tultu. Nyt terot + clomit ja toivotaan parasta. Oliko...
  10. H

Kuullostaa ihan minun tarinalta. Lopetin pillerit 7/15 myös eikä menkkoja tullut, sain terot jo käyttööni marraskuussa koska todella epäsäännöllinen kierto ollut aina ennen e-pillereitä. Söin 3 kk eli kiertoa teroluteja ja vuodot alkoivat. Nyt eka kierto ilman niitä ja valitettavasti minulla ei...
  11. H

Kävin ultrassa äsken näitten kipujen takia. Alavatsa ultrattiin ja samalla munasarjat tietenkin ja hyvä asia oli se et ne näyttää toimivan ihan normaalisti molemmat niinku pitääkin! Olen miettiny niitten toimivuutta mut kyllä ne näyttäis toimivan niinkun pitää :) vuoto edelleen pysynyt poissa...
  12. H

Taisi olla todella myöhänen ovis mulla, testin mukaan. Oisko nää kivutkin sitten siitä johtuvaista koska raskaana en ole..
  13. H

Peukut täälläkin catharin pystyssä :)
  14. H

Katsotaan miten käy. Meni aivan sietämättömäksi toi kipu vatsalla tuolla melkein nivusessa että piti lähteä heti töistä pois kun itku vaan tuli (kipua ollut ajoittain semmonen viikon verran). Nyt otettu verikokeita ja pissanäyte ja odotellaan, pelätään mikä on.
  15. H

http://aijaa.com/hsHwez Kp 30/28..
  16. H

Itse 25 v, mies 30v. Esikoisesta haaveillaan molemmat, yk? Viime kesästä lähtien.
  17. H

En oikein tiedä, 4.2-10.2 digi vilkku ja sit ne loppu ja käytin toisia digejä ja niihin ei tullut hymynaamaa. Voihan se olla et mulla olis ovis ollu 14.2 kun sillon tuli todella kipeitä vihlasuita muniksista ja jatkuneet sen jälkeen. Eli toivoa on vielä :D Katsotaan mihin suuntaan se muuttuu...
  18. H

http://aijaa.com/WNjO1Z
  19. H

Märkänä: http://aijaa.com/wKybY0 Kuivana: http://aijaa.com/KpHGDG Ei tainnut terot auttaa ja kierrot vaan venyy ja venyy.. Noo vast kp 29/28
  20. H

Mulla tulee tollasia ihan sekuntteja kestäviä menkkajomotus kohtausta ja sit loppuu :D pitäis varmaa aamulla uskaltautua tekemää testiä. mullakin yleensä kivut alkaa samalla kun vuotokin mutta tosiaan jomotukset kestää sekuntteja ja loppuu. Edelleenkää ei ole vuoto alkanut :D toivottavasti olis...

Yhteistyössä