Hakutulokset

1. Z

Heinäkuun Hellemasut 2015

Ei ole myöhään. Suomessa eka kunnallinen ultra on n. 12 viikolla. Yksityiselle varhaisultraan suositellaan menemään rv8-10. Eka neubolakin on useimmiten myös siinä rv8+ tai 9+.
  2. Z

Täälläkin oireet lievenemään päin, edelleen etoo ja huimaa, mutta ei mitään alkuviikkoon verrattuna. Voiskohan johtua tosta kahvin poisjäämisestä tosiaan... hmm... Siirsin varhaisultraa viikolla lähemmäs, ei vaan voi odottaa :D
  3. Z

Lisäisitkö Annuu mut siihen ryhmään?
  4. Z

Loin facebookkiin salaiseb ryhmän hellemasuille 2015. Jos haluat jäseneksi, niin laita vaikka linkki omasta profiilistasi mulle yksärinä niin lisään kaveriksi ja ryhmään (poistan kavereista sen jälkeen).
  5. Z

Lämmin halaus menetyksen kokeneille :hug:
  6. Z

Tää on niin hassua kun on vielä haamupotkuja edellisestä raskaudesta :laugh: Tänään jo mietin, että mitä helv.... miten muka voi potkut jo nyt tuntua KYLJISSÄ?? Sitten muistin :) No joo, niitä oikeita odotellaan sitten joskus 10-14 viikon päästä :) Mä olen äitiyslomalla oleva ihan tylsä...
  7. Z

Älä heitä vielä kirvestä kaivoon. mä plussasin keskimmäisen 3+2 ja kuopuksen 3+4 :) (ai miten niin malttamaton :D)
  8. Z

Josko nyt ehtisin paremmin lukea juttuja ja kirjoitella, kun pikkuisin on torkuilla ja isot ulkona. Niin, meille on siis neljäs pikkuinen tulossa, hieman kauhunsekaisin tuntein häntä odotellaan, tämä kun oli pienoinen ylläri (vaikka eihän sen mikään yllätys pitäisi olla kun ilman ehkäisyä...
  9. Z

19.7./Zeni/4./30v/PHKS Onnistukohan nyt....

Yhteistyössä