Hakutulokset

1. Z

Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

Laita Hilirimpsu mulle yksärillä linkki sun profiiliin niin lisään kaveriksi ja ryhmään. Ryhmä on salainen, niin ei löydykään haulla. Mulla oli mennyt ihan ohi aiempi kyselysi :ashamed: Tänne ei kuulu mitään erikoista, pähkylän liikkeet on tuntuneet muutaman viikon silloin tällöin ja nyt...
  2. Z

Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

Pitkästä aikaa tulen tännekin taas huutelemaan :) Mitään ihmeempiä ei kuulu, sen takia hiljainen olen ollutkin. Masu kasvaa ja alkaa olla jo samanlainen kun esikoisesta joskus 30+ viikoilla :D Tosin mulla oli tosi pieni masu silloin... Liikkeitä olen tuntenut silloin tällöin kun oikeen...
  3. Z

Meillä on mummolassa matkasänky (ja petivaatteet siihen), syöttötuoli ja ruokailuvälineet, vaunut ja pieni lelukori jossa mun ja veljieni vanhoja leluja, potta. Sitterin virkaa toimittaa kaukalo. Ukkilassa (miehen vanhemmilla) on taas melkein kaikki mahdollinen. Heillä kun on paljon jo...
  4. Z

Tänään np-ultrassa kaikki niinkuin pitääkin :) Pikkuinen vastasi 11+5 viikkoja, eli muutamaa päivää pienempi kuin menkoista laskettu, mutta se olikin tiedossa eikä la:ta muutettu. Seulat negatiiviset ja nenäluu näkyi hyvin ja rakenteet muutenkin kunnossa siltä osin mitä nyt tässä vaiheessa...
  5. Z

Pitkästä aikaa jaksan taas täällä kirjoitella, lukenut olen kyllä (melkein) kaikki kirjoitukset. Muutama päivä sitten sain omalla dopplerilla kuulumaan piskuisen sydänäänet <3 Olin jo kovin huolissani, kun oireet on lähes loppuneet, mutta iso kivi vierähti sydämeltä. No eipä tullu...
  6. Z

Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

Minulle voi laittaa viestiä faceryhmästä. Zeni 7+5
  7. Z

Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

Hiljaiseloa olen pidellyt, väsyttää ja oksettaa :/ Tänään ultrassa näkyi suunnilleen viikkoja vastaava alkio jonka sydän löi hienosti :heart: Zeni 7+1
  8. Z

Heinäkuun Hellemasut 2015

Fb-ryhmä löytyy, mulle voi laittaa yksityisviestillä linkin profiiliin (tai nimi ja kuvaus profiilikuvasta), niin lisäilen kaveriksi ja ryhmään (poistan kavereista kun olen ryhmään lisännyt). Ryhmä on salainen, kaverit ei siis näe, että olet liittynyt. Olot jatkuu, yörgh... Eilen oli pakko...
  9. Z

Heinäkuun Hellemasut 2015

Voi Myrtti :'( Toivon teille pikaista uutta onnistumista!

Yhteistyössä