Hakutulokset

1. M

Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

Mua niin stressaa rakenneultra, yritän olla ajattelematta asiaa ja ajatella etten asioihin voi vaikuttaa mutta silti jatkuvasti ahdistaa ajatus jos ei kaikki ookkaan hyvin. Pitkä reilu kaks viikkoa odotellessa sitä. Kuinkahan yleistä se on, että siellä jotain poikkeavaa huomataan :cry: Saan...
  2. M

Kesäkuun keijut joulukuussa

Tuli mieleen, että kuinka moni täältä EI oo fb ryhmässä? :D
  3. M

Neuvolassa kuului vahva syke :love: saa taas hetkeksi hengähtää. Mun doppleri näyttää sykkeen näytöllä. Ehkä se on syke minkä oon löytänytki, mutta siinäkin on ehkä vähän sellanen viuh ääni "sivussa" mutta samalta kuulosti neuvolassa. Istukka on kai se viuh ääni joka on kuitenkin vähän...
  4. M

Anteeksi kun jankkaan samaa mutta saan pian hermoromahduksen, huomenna neuvola ja pelottaa niin lujaa kuuluuko sydänääniä :cry: Jännittää 100x enemmän kun eka ultra, kun nyt jo nähnyt kerran, että siellä joku köllii niin en tiedä miten sitä reagois jos ois jotakin sattunut. Mulla on kyllä...
  5. M

Jos työnantaja ei maksa palkkaa, ilmeisesti kela maksaa saman summan? Kiitos kun autatte :love: Olen kyllä paljon netistä lukenut mut jotkut kohdat on niin vaikeestiymmärrettäviä.
  6. M

Käydäänköhän noita kelahommia yms neuvolassa läpi?
  7. M

Oon kelan sivuja monta kertaa selaillut mutta en saa selkoa ja unohdan kuinka nyt olikaan. Eli, missä vaiheessa äitiyspakkausta pitää hakea ja pitääkö muuta asioida kelan kanssa? Töihin ilmeisesti pitää toimittaa raskaustodistus jonka saa rakenneultran jälkeisestä neuvolasta(ko?) Missä...
  8. M

Huh, tänään olisi pitänyt lennon olla Helsingissä puoliltaöin. Muutama tunti sitten tuli viesti, että lento peruttu ja uusi lento huomenna aamupäivästä. Eka meinas itku tulla, mutta onneksi norwegian tarjoaa hotelliyön ja kaikki ruuat eli täähän muuttui juhlaks :ROFLMAO: Eikä tartte yöllä ajaa...
  9. M

Kauanko muut on yrittänyt tätä raskautta? Mä söin viimeisen pillerin huhtikuussa ja sitten päätettiin että lopetan ja saa tulla jos on tullakseen, mutta ei mitään paineita. No pari ekaa kuukautta menikin niin ettei paljoa miettinyt asiaa mutta sitten alkoikin mietintä ja googlettelu kuinka...
  10. M

Mua pelottaa edelleen niin lujaa onko masussa kaikki kunnossa! Liikkeitä en tunne, mahan kasvusta vaikea itse sanoa, ehkä vähän turvottaa kuvien perusteella. Pahoinvointiakaan ei ole ollut moneen päivään enää. Voikun pääsisi kotiin reissusta etsimään dopplerilla sydänääniä. :cry: Viime...
  11. M

Saanko valittaa teille :cry: Tänään tultiin Lontooseen ja mulla on tällä hetkellä niin inhottava fiilis. Menee hermo tohon mieheen kun tuntuu ettei se edes yritä ymmärtää mua. Oltiin kaupassa hakemassa iltapala ja aamupalavärkkiä, muut otti just salaatteja ja kolmioleipiä yms yms. Tuntui, että...
  12. M

Lähdetään maanantaina Lontooseen. Vähän jännittää, että mitähän siellä uskaltaa syödä oikeen! :D Meillä on vuokrattu asunto, että sinne voi ostaa värkkiä kaupasta ja käydään varmaan ulkonakin syömässä.
  13. M

Mullakaan ei vielä masua näy. Tai ei ainakaan mitään selvää, mutta on kyllä jo entuudestaan mahaa että sekin vielä varmaan vaikuttaa. Mutta ois tosiaan kiva jos se jo näkyisi, kun ei tätä asiaa vieläkään oikeen käsitä :love:
  14. M

Mitä öljyä ootte käyttänyt raskausarpiin? Mietin tässä, että sellaista ois varmaan jo hyvä pikkuhiljaa alkaa käyttämään :D
  15. M

Mannamakaroni - mulla on kans nimenomaan tänään ollut vähän epäuskoinen olo onko mahassa kaikki hyvin. :unsure: voikun alkais maha kasvamaan tai tuntemaan jotain liikettä. Ostin ihan raskauden alusta vartalotyynyn. Oon tottunut nukkumaan mahallani ennen ja nyt on kiva nojata siihen ettei varaa...
  16. M

Mun lasketun ajan voisi muuttaa 8.6 :)
  17. M

Kesäkuun Keijut marraskuussa

Tänään tuli doppleri postissa. Aikani yritin kuunnella sydänääniä mutta viuh viuh vain kuului selkeesti eli ilmeisesti istukan ääni. En vielä hirveenä panikoi, kun monet sanoo, että näillä viikoilla ei välttämättä ääniä kuullu ja vielä kun on tota rasvaa päällä :ROFLMAO: Enkä oo kuullut vielä...
  18. M

Kattelin tänään ekaa kertaa vauvanvaatteita lindexissä ja hmssa. Onko ne 50 koon vaatteet muka vastasyntyneelle sopivia/ehkä jopa liian isoja!? Ne oli niiiin pieniä, vaikea käsittää :love:
  19. M

Mannamakaroni - Saako kysyä, että missä maassa asut? Voi Tiidula, paljon voimia <3
  20. M

Ollaan huomenna lentämässä Ruotsiin pelkkien käsimatkatavaroiden kera. Tietääkö joku mites noi raskausvitamiinit, saako ne pakata ihan normaalisti tavaroiden sekaan? :D:D Jään pian Tukholmaan putkaan mama vitamiinejeni kans :ROFLMAO:

Yhteistyössä