Hakutulokset

1. A

Onko SINUN jalan koko 42???

mulla olisi yhdet kengät jotka olivatkin itselleen isot!!!
  2. A

mitäs sitä tänään tekis???

ehdotuksi tulemaan!!!!!!!! :D
  3. A

tähän pinoon taloa rakentavat

kauheasti teille tulloo neliöitä!!! me ollaan mietitty sellaista 127 neliöistä 4h+k+khh+s2wc ja minusta siinä jo paljon pinta-alaa verrattuna siihen ,kun asutaan nyt 60 neliössä. =)
  4. A

tähän pinoon taloa rakentavat

sori uteluni,mutta millaiset talot teille tulloo??? meillä on tontti jo ,mutta talo vielä hakusessa...
  5. A

Gracon Duologic

Me nähtiin tuo liikkeessä ja se vaikutti ihan kummalliselta, en olis uskaltanut ostaa. Lisäks myyjä sanoi että siinä on joku vika ja sitä viallista mallia ei saa myydä vaan siitä on kuulemma tulossa jotenkin korjattu malli.
  6. A

Gessleinin kolmiryöräiset rattaat

Meillä on ostettuna nuo Gessleinin kolmepyöräiset yhdistelmät mutta ne odottaa vielä kyytiläistä eli nyt on kokemuksia vasta testiajosta olohuoneessa. ;) Ne vaikuttaa todella ihanilta, halusin sirot ja kevyesti työnneltävät vaunut ja ehdottomasti kääntyvän etupyörän! Noita voi pyöritellä vaikka...
  7. A

missä teillä on lävistyksiä???

tuollaista suunnittelen http://skink.fi/?page_id=18
  8. A

:attn:
  9. A

onko hassun näköistä ottaa keskellä ylähuulta??? toinen vaihtoehto on silmien väliin?? joo enkä tarvitse kauhisteluja,että oot äiti plää plää.
  10. A

Heipsan!!

Moi! Täällä olis kohta 26-v neito ja vauvan ois tarkoitus syntyä lokakuussa. Tällä hetkellä asun vielä vajaa kaksi kuukautta Savonlinnassa mutta sit muutan Lappeenrantaan miesystävän luo. Tarkemmin vielä sanottuna Sammonlahen alueelle. Olis kiva saada uusia ystäviä sieltä päin odottavista...
  11. A

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä: 28 Mies: 27 Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta. Meillä on ihana 3 v. tyttö ja heinäkuussa saapuu toinen !
  12. A

Meni sitten 3-vuotis neuvola vähän niin ja näin

Meilläpäin terveydenhoitaja tulee kotiin 3vuotis tarkastuksen tekemään, silloin lapset paljon rohkeampia kuin neuvolassa. Minä tykkään ajatuksesta, mutta moni pitää pahana, että omaan kotia tullaan, mutta hyvä niin että ne perheet jotka todella tarvii apua huomataan samalla. Itse lastenhoitajana...
  13. A

Avonista lisätienestejä

Avonissa voi tienata enemmän kun ryhtyy ensin vip-konsultiksi ja siitä voi edetä tiiminvetäjäksi. Tulot nousevat sitä mukaa mitä "korkeammalla" olet. Avonista voi pyytää näistä lisätietoja. Itse olen saanut tavan konsulttina n. 100 e/ kk puhdasta tuloa ja vippinä summa nousee jo 200-300 euroon...
  14. A

Ksnk ja lähikunnat!

En saa laitettua tuohon osoitteeseen sähköpostia,missä vika?
  15. A

tiedustelen mielipiteitänne..

Ite henk.koht. selvittäisin kuka lapsen isä on ihan jo senkin takia,että jos lapsi joskus sairastuu vakavasti,saattaa olla että isää tarvitaan silloin(siis esim.sopivaa selkäydinnestettä tms.) kaukaa haettua,mutta varmuus ennen kaikkea :D
  16. A

Avonista lisätienestejä

Avon on kyllä mahtava juttu!!! Paketteja odottaa kuin joulupukkia konsanaan!!! :laugh:
  17. A

KÄÄKS! Alle viikon ikäisen syömiset, kakkaamiset ym. APUA!!

Maidon lisäämiseksi itse join kotikaljaa ja mammateetä. Ja paljon vettä. Meillä aloitettiin ulkoilu, syysvauva, noin pari viikkoisena. Kylpyyn mentiin vasta kun napa oli kuiva, eli ei erittänyt mitään. Suihkussa käytiin jo aikaisemmin.
  18. A

Allergisen lapsen kuoka-ohje pino

Ihana aihe, lisää vaan ohjeita! Meillä 7,5kk maito-, muna-, vehnä-, mahd. kaura- ja sianliha-allergia. Ja nyt taas kokeiltiin kanaa, tuloksena läikikkäät posket. Eli tuntuu ettei kanakaan käy. Ei kyllä näkynyt prick testeissä. Täytyisi lihaakin antaa, mutta mitä? Naudan liha todennäköisesti ei...
  19. A

Ostaisin neocatea

Apteekista saa, hinta noin 50e purkki.
  20. A

oliko teillä oireita alkavasta synnytyksestä

Mulla esikoista odottaessani, osasin hyvin aavistaa synnytyksen käynnistyvän. Synnytystä edeltävänä päivänä siinä puolen päivän aikaan minulla alkoi tulla sellaisia kivuttomia supistuksia, mitä nyt muutenkin raskaudessa esiintyy. Mutta eroa aikaisempiin oli, että ne tulivat koko päivän 20...

Yhteistyössä