Hakutulokset

1. A

paljonkohan maksaa puulaatat pihalle??

noin 44 kpl??? vaikka niitä 80*80 olevia. tietääkö joku? :)
  2. A

tarviiko joku tuttipulloja???

mulla olisi iso kasa . käytettyjä toki,mutta ehjiä.nyt saa. on unikkoa ja ainun pulloja
  3. A

kinkkupastalle ohje?? pliis pian...

Mä teen kinkkupastan niin, että sulatan ruokakermaan tuorejuustoa ja siihen sekaan kinkku. Kastike sekoitetaan keitetyn pastan sekaan :p Mausteita ym voi lisätä maun mukaan. Esim. pinaattia, sipulia, tomaattia jne.
  4. A

kinkkupastalle ohje?? pliis pian...

Mä teen kinkkupastan niin, että sulatan ruokakermaan tuorejuustoa ja siihen sekaan kinkku. Kastike sekoitetaan keitetyn pastan sekaan :p Mausteita ym voi lisätä maun mukaan. Esim. pinaattia, sipulia, tomaattia jne.
  5. A

Purkka pois ryijymatosta, KIIRE!!!

Mä olin saman ongelman edessä pari viikkoa sitten ja sain purkan pois jääpalalla jäädyttämällä (jääpala siis suoraan purkkaan) ja siitä vähitellen nypin pois. Hidastahan se oli, mutta ei mattoon kyllä purkkaa jäänyt.
  6. A

Hääkutsussa teksti tumma puku

\ Mulla ei oo kans mitään pitkää juhlapukua että ostamaaan pitäis lähteä että voi noihin juhliin mennä.
  7. A

Hääkutsussa teksti tumma puku

Millaisen pukeutumisen tämä ohje edellyttää naiselta??
  8. A

VAS vai TAYS

\ Suosittelen Vammalaa!! Ilman muuta!! Ihana, lämminhenkinen sairaala, jossa TOTISESTI kohdellaan hyvin ja hoidetaan huolella! Joskus Vammalaan menijää pelotellaan sillä, että siellä ei ole vastasyntyneiden teho-osastoa. Mutta siellä ON vastasyntyneen tehohoitovalmius sekä elvytysvalmius -...
  9. A

lähtisitkö tällaiselle risteilylle?

No en veis kyllä lapsiani kattomaan mitään ryyppäämistä! Anna miehes mennä edustamaan teidän perhettä ja jää ite kotiin. Anopille voi mun mielestä' sanoa suoraan, että ei ole lasten paikka tollainen.
  10. A

Kokemusta Modi-yhdistelmistä?

\ Samaa tarjousta epäröin ensteks ittekin miehenin kans,mutta kyllähän Nokian kännykätkin tehdään Aasiassa ns. halpatuotantona. Yhden kauppiaan mukaan oikeestaan kaikki vaunut tehdään Euroopan ulkopuolella tai ent. itäeuroopassa. Itseasiaan, nämä samaiset modivaunut ovat täyttäneet...
  11. A

rvatkaas missä kävin???=)

niin on ja viiden vuoden tauon jälkeen olen ylpiä itsestäni ,kun uskalsin selkään asti ja vinde sitä vauhdin hurmaa! sai kyllä nollattua kaiken,kun ratsasti ja antoi mennä vaan!!! :D
  12. A

rvatkaas missä kävin???=)

ratsastamassa! aivan ihanaa näin 5vuoden tauon jälkeen! voi vitsi se oli niin makeeta taas ja mä pysysin siellä selässäkin :D la uudestaan!!!!!jipii!!!!!
  13. A

huomenna kampaajalle!!!!!

\ :x
  14. A

G: Onko teillä koiria? jos niin minkä rotuinen?

7vko.nen kultaisennoutajan pentu. lapset 1v6kk ja 2v10kk. hyvin mennöö!! Nemo on mitä ihanin koira!!!!! :heart:
  15. A

huomenna kampaajalle!!!!!

tarviin malli ja väriapuja!!!!! :D
  16. A

teenkö nyt pahasti!!!!

ok! kiitos kaikille!!!! pyykit siis olkoon ulkona! :D
  17. A

teenkö nyt pahasti!!!!

ku on liputuspv. :/
  18. A

teenkö nyt pahasti!!!!

kun pesin aamulla 3 koneellista pyykkiä ripustin ne ulos ja nyt vasta muistin ,että on lipustuspäivä. :ashamed: tarviiko mn mennä ne nyt sieltä ottamaan pois???? :/

Yhteistyössä