Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla ainakin ovistestit antoivat voimakkasti viivaa, mutta eivät vahvempaa kuin kontrolliviiva. Ja raskaustesti antoi siis plussan. Ovistesti on myös aiemmin loppukierrosta antanut vahvasti väriä, luin jostain, että hormonitaso nousee taas kierron loppua kohti? @Mieva
  2. M

Huhtikuiset 2018

Heippa! Jokohan uskaltaisi tänne kirjoitella? :) 25- vuotias, ensimmäistä odotellaan. Plussan sain jo hätäillen viime viikolla, nyt sitten jo menkat pari päivää myöhässä ja digitestin mukaankin raskaana. Laskettu aika 24.4. Mulla on n. viimeisen viikon ajan krampannut ja kouristellut alavatsa...
  3. M

Laskettu aika olisi edellisistä menkoista laskettuna 24.4, mulla on pitkä kierto (37 päivää edelliset pari). Koetan koko ajan ottaa rennosti ja ajatella, että jos menee kesken tai tulee jotain häikkää, niin sitten se tapahtuu niin ja varmaan niin on parempi. Mutta onnea meille molemmille ja...
  4. M

Jokohan uskaltaisi siirtyä huhtikuisten puolelle? Tänään pitäisi menkkojen alkaa. Aamulla tein CB digin (luulin ostaneeni viikkonäytöllisen, eipäs ollutkaan (n)) ja plussa siihen napsahti nopeasti. Välillä ihan jäätäviä kipuja alavatsassa, sellaisia 10xnormaalit menkkakivut. Herään niihin...
  5. M

Kyllä ainakin mä näen hailakan sinisen viivan! :)
  6. M

:love::love::cry: Ihanan vahva viiva :love: viime kierrossa tähän aikaan kp35/37 viiva oli paaaljon heikompi, mieskin silloin sanoi, että älähän vielä hätäile. Nyt plussa tuli heti kun kastoin tikun. Ei jäänyt epäilylle varaa:love: nyt kestä vaan pikkunen mukana :love::love::love:
  7. M

Haalea viiva joo, mutta väritön? Olisiko viivan paikka? Vai näkyykö luonnossa väriä?:cautious: @lehmätyttö
  8. M

Tajusinpahan tässä vaan, että ovulaation on pakko olla ollut aiemmin kuin luulen. Ei oikein tunnu mahdolliselta, että noinkin vahva plussa tulee dpo9 ja 5 päivää ennen oletettujen kuukatisten alkua? Kun eihän silloin vielä pitäisi mitään näkyä testeissä, korkeintaan herkimmissä haamu? Kokemuksia...
  9. M

Yhyyy miks oon näin hätänen :whistle: mulla oli kotona yks ainoa ei-kiinatesti, pregcheck. Pakkohan sekin oli käyttää :LOL: alle kahden tunnin pidätyksellä. Ohmygooood nyt ei menkkoja kitoooooos :love::love::love: ja en saa todellakaan käydä ostamassa lisää testejä ennen ensi viikkoa :whistle:
  10. M

Okei okei en malttanut maanantaihin asti :LOL: ylempi raskaustesti, alempi ovulaatiotesti. Viivan paikka vai haamu? Nyt siis edelliseen kiertoon verrattuna kp33/37. Dpo ehkä 9? Sovitaanko että koetan odottaa seuraavan testin tekoa maanantaille?:ROFLMAO:
  11. M

Moikka! Onnitteluja plussanneille :) Täällä kp32/n.37. Olo on ihan erilainen kuin viime kuussa, missä sain sen mahdollisen plussan, ei tunnu yhtään että olisi tärpännyt. Yhtään raskaustestiä en ole vielä tehnyt ja aion kyllä odotella myös sinne ensi maanantaihin vähintään! Ainoa mahdollinen...
  12. M

Kiitos paljon :love: Surullinen ja pettynyt olo totta kai, ei tässä pitäisi vielä hermostua kuitenkaan. Ensimmäinen kunnon yrityskierto vasta takana ja kuitenkin plussan sain jo testiin :LOL:
  13. M

Eipä tarvitse enää miettiä onko raskaana vai ei, kun aamulla heräsin jäätävään veritulvaan. Mietin vaan, että antaako niin moni eri testi noin räikeitä vääriä tuloksia vai oliko se kemiallinen...sinänsä menkat ihan ajoissa, kierto kun on ollut todella epäsäännöllinen, nyt 38/33-39.
  14. M

Joo siis plus testiin tuli välittömästi sininen viiva, näkyi paremmin vielä oikeasti kuin tuossa kuvassa. Jos olisinkin tehnyt pelkästään sen, en epäilisi yhtään ettenkö olisi raskaana. Mutta ajattelin tuon digin tehdä että näkisin viikot...:mad: jos tässä vaikka kärvistelisi viikonlopun yli ja...
  15. M

Jaaa update. Tein tuon digin varmaan väärin :mad: siinä ei ollut ohjeita mukana niin ajattelin että no se on se perus 5 sekuntia uittamista kipossa. Jälkikäteen luin että pitäisi uittaa 20 s. Voiko se antaa negatiivisen tuloksen että testipää ei kastunut tarpeeksi kauaa?(n)
  16. M

Kumpaakohan tässä uskoisi?
  17. M

Apua apua apuaaaaaaaaaa!!!! Eilisen olin testaamatta, koska toissailtana alkoivat ihan jäätävät kuukautiskivut ja olin varma, että tämä oli tässä. No, menkkoja ei näy ja ajattelin ihan vaan yhden vielä jos testin tekisi... . Mä en halua vielä innostua liikaa, koska menkkakivut jatkuu edelleen...
  18. M

Oi ihanaa!! Tajusin tuossa juuri että nythän olisi siis vasta dpo9 toisesta oviksesta, eli ehkä se tuosta vielä plussaksi muuttuu! Jos malttaisi pari päivää olla testaamatta :LOL: Mutta tämä on jo nyt enemmän kuin mitä olen koskaan saanut, ikinä ennen en edes haamujen haamuja :love:
  19. M

Hätähousu täällä huomenta...ensimmäisenä pomppu ylös sängystä ja testiä tekemään :whistle: en tiedä olikohan tuo eilinen joku viallinen testi, en mä tänä aamuna saa viivaa näkyviin kuin erittäin hyvällä mielikuvituksella :unsure: kuvassa kiinatesti ja rfsu. Niin kauan kun ei oo menkkoja on...
  20. M

@Sannelii kyllä mä ainakin näen haalean viivan, toivottavasti vahvistuu!

Yhteistyössä