Hakutulokset

1. Edith_87

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Kinder_Kitty ehkä on jopa ihan hyvä pitää sellaisen tasaisen pessimistinen fiilis Meneepähän aika nopeammin kun ei odota kuin kuuta nousevaa tiettyä päivää. Kunhan ei mene liian pessimistiseksi. Ei sekään hyvä ole ;) Omanapa: Tein äsken päiväpissasta testin. Tyylipuhdas nega. Nyt on siis kp...
  2. Edith_87

@X0x0 paha sanoa (n) voi olla että olet raskaana mutta testit eivät ole riittävän tehokkaita vielä mittaamaan tai jotain. Kärsivällisyyttä. Uutta testiä jos ei menkkoja kuulu. Tai sit olet vain ovuloinut uudestaan, joten peti heilumasn. :cool: Naisen keho on ihmeellinen. Mitä vaan voi tapahtua :LOL:
  3. Edith_87

@Eela- mä en kyl uskaltaisi kertoa heti kaikille, vaikka ihana ajatus se kyllä olisi kertoa äitienpäivänä :love: Joko pian meinaat testata? Mulla laskujen mukaan pitäisi alkaa menkat huomenna tai ylihuomenna. Tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan, mutta sen verran mieltä kutkuttaa, että...
  4. Edith_87

Nyt alko skeptikolla herää ajatukset. Aamulla meinas lentää yrjö viemärin hajusta ja koskaan aikaisemmin ei ole. Ja ennenkaikkea mun havaintokyky katos :ROFLMAO: tulin kouluun tuntia liian aikaisin vaikka kotona olin ihan varma että kello on lähellä ysiä! En oo ikinä ennen ollut näin hukassa...
  5. Edith_87

@Eela- todennäköisesti testailen viimeistään perjantaina, kun viikonloppuna on tyttöjen rientoja ja pitää tietää sitä ennen juoko vai ei :LOL: Jos ei niin sitten pitää keksiä vedenpitävä selitys miksi edes yksi siideri ei maistu :rolleyes: Aikataulullisesti tädin pitäisi tulla huomenna eli...
  6. Edith_87

@eevas Sanosin että annatte luonnon päättää ja jatkatte normaalia elämää ilman ehkäisyä. Voittehan te koittaa harrastaa petipuuhia vain varmoilla päivillä pari kuukautta ja niin edelleen. Toisekseen raskaus on laiton syy potkuille oli sitten koeajalla tai ei. Ja kolmannekseen vaikka koeaika...
  7. Edith_87

Peukkuja @Paputoiveelle ja kaikille muillekin piinailijoille (y) Täällä on kans noin viikko menkkoihin. Koitan ottaa iisisti sen kummemmin asiaa miettimättä ja hyvin onnistuu kun päivät on niin hektisiä. Väsyttää vaan niin perhanasti, mutta syynä voivat tosin olla hektiset iltavuorot koululla :LOL:
  8. Edith_87

Onnea @Shara !! :love: Nyt vain positiivisin mielin eteenpäin (y) @Paputoive en siis miettinyt pitäisikö tarkistuttaa. Kunhan vain huokailin turhautunutta oloa :) Tuossa joulukuussa ja helmikuussa tuli sen verran käytyä gynellä, että kumpikaan ei ainakaan heti huomanneet mitään ihmeellistä...
  9. Edith_87

@Shara ON :love: Ei ole mielestäni edes haamu vaan selkeä viiva. Eiköhän tuo huomisaamun pissasta ole jo vahvempi (y)
  10. Edith_87

@Tuimatar ihanaa googlettelua :LOL: tunnistin itseni. Itekin tulee googleteltua ties mitä oireita... :cautious: Oon miettinyt että tästä lapsen teko touhusta saisi kyllä niin monta hyvää sketsiä ellei jopa kokonaisen sarjan. Äkkiä vinkkiä viihdemaailman käsikirjoittajille Niina Lahtiselle ja...

Yhteistyössä