Hakutulokset

1. Edith_87

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Eela- en ole tuollaista edes tiennyt. Hyvä tietää :) Tässä eilisillan ovistesti: http://aijaa.com/795aI5 Ja tässä tämän varhaisaamun tulos o_O http://aijaa.com/HTUpfP Noin vahvaa viivaa en ole ovistestiin saanut edes silloin kun selkeät oviskivut ja limat olen havainnut o_O Ja oviksen olen...
  2. Edith_87

Hei pikainen omanapa. Miksi ovistesti näyttää haaleaa plussaa loppukierrosta (n) Voiko Pcos aiheuttaa sitä? Tietääkö kukaan? o_O
  3. Edith_87

Täällä on tapahtunut vaikka ja mitä. Paljon onnea plussanneille :love: !! Meillä eletään hiljaiseloa ja koko vauvaprojekti on ollut enemmän tai vähemmän taka-alalla ajatuksissa. Siksi täälläkään en ole sen pahemmin pyörinyt. Tuli vain mieleen siitä, että mites koulujen ja töiden ja kaiken...
  4. Edith_87

@voittamaton Lääkäri siis totesi että nyt olisi hyvä laittaa puoleksi vuodeksi yritys tauolle, jotta lääke ehtisi vaikuttaa ja painon laskea. Me ollaan miehen kanssa todettu, että tässä asiassa mennään ihan fiiliksen mukaan. Yritetään jos siltä tuntuu ja jos ei niin ei. @konvehtirasia Syön...
  5. Edith_87

Mulle gyne sano kans aukiolotutkimuksesta, että sen jälkeen voi tärpätä helpommin kun se voi puhdistaa pois sellaisia "tukoksia", jotka eivät missään näy. Tänään alkaa Metforemin käyttö. Samaan aikaan tuntuisi ovista olevan, kun limat olisi sen kaltaisia. Ensimmäistä kertaa yrityksen aikana...
  6. Edith_87

Omanapaa: Gynellä taas käyty. Polyyppia metsästettäessä avattiin samalla munatorvet. Tai no tutkittiin ovatko ne kiinni. Eivät olleet vaan kaikki näytti hyvältä. Munarakkuloita oli edelleen monta mutta ei yhtään johdossa ja nyt on kp 12. Limakalvo oli kuulemma paksuuntunut juuri oikeanlaiseksi...
  7. Edith_87

@Kinder_Kitty Varsin selkeä viiva (y) Onnittelut :love:
  8. Edith_87

@Eela- Eilen oli jäätäviä nipistelyitä ja polttavaa tunnetta kohdun kohdalla (n) Huomenna on gyneaika missä tutkitaan onko kohdussa polyyppi ja samalla gyne tutkii miltä ovulaatiotilanne näyttää. Tosin gyne on nyt vakuuttuneesti vannoutunut, että mulla on Pocs ja en ovuloi ollenkaan...
  9. Edith_87

@eevas Ihan turha tuntea syyllisyyttä tai miettiä tollasia. Teet asialla stressaamalla itsellesi enemmän hallaa kuin viikonlopun juhlinnalla. Aattele et ennen raskautta testailtiin vasta kun menkat oli kaksi viikkoa myöhässä. Sinä aikana varmasti on moni käyttänyt alkoa ja vaikka mitä. Eli...
  10. Edith_87

@eevas Ihan turha morkkis. Sikiön ja äidin verenkierto yhdistyy vasta viikolla seitsemän ja vasta silloin juodulla alkoholilla on vaikutusta alkioon. Eli vaikka nyt olisit raskaana niin mitään vahinkoa ei ole ehtinyt tapahtua. Eli huoli pois ja rennosti. Kunnon bilettäminen silloin tällöin tekee...
  11. Edith_87

Hyvää lapsettomien lauantaita kaikille! Ensimmäistä kertaa tulee itse pysähdyttyä tänä päivänä ja ylipäätään noteeraan koko jutun. Tänään soinut Arttu Wiskarin Ikuisesti kahdestaan: Eilen kyseinen kappale pisti kyyneleet silmiin ja pahasti. Tänään on jo parempi päivä. Johtaahan Suomi 2-1...
  12. Edith_87

@voittamaton mua on ultrattu joka gynekäynnillä. Viimeksi helmikuussa km jälkeen. Silloin lääkäri totesi munasarjojen olevan hyvät ja normaalit. Siksi tämä diagnoosi yhtäkkiä nyt hämmentääkin (n) mutta eiköhän lapsettomuuslääkäri tiedä mistä puhuu. En minä itsekään pahana asiana sitä lääkettä...
  13. Edith_87

Kilpparit multa on katottu justiinsa. Ei niissä ollu mitään. Tää gyne on joku yksityisen lapsettomuuteen erikoistunut. Ens viikolla se tutkii onko mulla polyyppi. Ja nyt tutkittiin sopiiko joku lääkitys jolla kohonneita sokereita saisi alemmas. Jos sopii niin se alotetaan. Miestäkin se patisti...
  14. Edith_87

Jep. Tuntuu että haluan peruuttaa kaikki sukulaisvierailut siltä päivää. Kävin tänään gynellä. Mulla on kuulemna monirakkulaiset munasarjat (!!!!) Kukaan - ei siis yksikään - gyne ole ennen sanonut moista. Aina kehuttu että hyvältä näyttää. Ja ravintoterapeutille lähete kun olen edelleen liian...
  15. Edith_87

Ahdistaako ketään teistä tuleva äitienpäivä? Mua ahdistaa :unsure: nähdä lähipiirin pallomaha hehkumassa jo toista virallista äitienpäivää. Kun omassa mielessä ilkeästi ajattelen, että kaiken reiluuden nimissä piti olla meidän vuoro... :mad::cry::ninja:
  16. Edith_87

Kiitos @Shara Täällä alkoi vuoto kunnolla eilen illalla eli nyt eletään kp2 ja yk 7 alkoi. Varasin ensi viikolle ajan gynelle. Vituttaa tämä muuttunut kierto niin jos sieltä saisi ohjeistusta. Samalla ajattelin pyytää lähetettä diabeteksen tutkimiseen ja taas kilpparikokeisiin. En tiedä onko...
  17. Edith_87

Plääh... negaa :poop: Taidan varata aikaa eräälle kehutulle lapsettomuusgynelle ja yrittää selvittää miksi ennen niin hieno kierto on nyt jotain tosi hämmentävää. Kierrot vaan pitenee ja vuoto lyhenee o_O(n) Äsken tuli jo paperiin pienen pientä ruskeaa tuhrua eli eiköhän se vuoto...
  18. Edith_87

@konvehtirasia Oon litkinyt greippimehua. Ei mitään vaikutusta... Oon syönyt macaa. Ei mitään vaikutusta... Oon syönyt vehnänalkioöljyä teelusikallisen joka aamu jugurtin seassa. Kuukauden käytön jälkeen tulivat hyvät ja paksut ovislimat, joita ei ollut näkynyt sitten ties koska. Ja nyt tässä...
  19. Edith_87

No höh @Eela- :( No mieluummin punaista housuissa kuin negatesti..? Nyt alkaa hieman jännittää huominen... jos tulee nega niin ihmettelen ja petyn ja jatkan matkaani :rolleyes::LOL: Tänään on koko päivän ollut sellainen olo kuin olisi jatkuva matkapahoinvointi. Hieman särkee päätä, inasen...
  20. Edith_87

Mä olen positiivisella mielellä ja uskoisin, että eilinen päiväpissa oli liian laimea ja liian aikaisin tehty :LOL: Tänään on kp 30/28-30 eli oikeastaan vasta huomisesta lähtien voisin aatella menkkojen olevan ylipäätään myöhässä :LOL: Testaan huomenaamulla uudestaan ja katsotaan mitä tulee...

Yhteistyössä