Hakutulokset

1. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Voihan nyt hel... kävin äskettäin vessassa ja paperiin tuli hieman kirkasta verta runsaan valkovuodon mukana. Nää vuodot ei oo ennenkään lupailleet mitään hyvää... toistaiseksi näyttää loppuneen eikä mitään kipuja ole. Vain ajoittaista pientä paineen ka polttelun tunnetta alavatsalla. Ei...
  2. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Kiva tietää, että tuo makeanhimon katoaminen on muillakin oireena :D Olen ollut aina ennen varsinainen karkkihiiri, mutta nyt ei maistu oikein mikään makea. Eilen maistoin miehen lakritsijäätelöä ja heti alkoi etoa. Sen kummempaa huonoa oloa ei ole ollut tällä viikolla. Tissit on arat ja makea...
  3. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Syvät pahoittelut menetyksen kohdanneille :( kahden km jälkeen muistan edelleen liian hyvin miltä se tuntuu. Vaikka se ei lohduta nyt niin uusi kerta tulee vielä :)
  4. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Ärsyttää kun on ollu pakko kertoa parille ulkopuoliselle taholle raskaudesta.. lähinnä siis hierojalle ja vastaavalle sekä kouluni yhdelle opettajalle. Varmuuden vuoksi ettei minulle tehdyt hoidot vaaranna raskautta. Ärsyttää silti. Eritoten nyt tämä opettaja.. mitä jos nyt meneekin heti kesken...
  5. Edith_87

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@N93 Mäki tein ennen positiivista raskaustestiä iltapissasta hailakan plussan ovistestiin. Seuraavana aamuna jo kunnon plussan ja siitä seuraavana päivänä positiivisen r-testin ;) ja koskaan ennen ei ole ovistestit viivoja annelleet noin muuten. Että eihän sitä koskaan tiedä. Joko viivaa tulee...
  6. Edith_87

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pakko oli vielä testata ja kummasti rauhoitti mieltä tämä tulos: http://aijaa.com/XnzreS :love:
  7. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Tänään piti vielä testata ja kummasti mieltä helpotti kun sain digiin 2-3 viikkoa :love: laskujeni mukaan juuri näin pitäisi ollakin näin rv4+6 :)
  8. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Välipurkaus... Olen odottanut lääkärin soittoa koko päivän voidakseni varmistaa nykyisen käyttämäni lääkkeen sopivuus nyt raskauteen. Eipä ole lääkäri soittanut varatusta soittoajasta huolimatta! :devil::mad:
  9. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Me kerrotaan varmaankin vasta viikon 12 jälkeen yhtään kellekään. Jos maltetaan siihen asti :giggle: Aikaisintaan varhaisultran jälkeen. Oireina tissit arat ja painavan oloiset. Maha sekaisin. Etovaa oloa aika ajoin. Tänään eväskipon haju meinasi saada laatan lentämään. Välillä huimaa, jos...
  10. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Onko muilla varsinkin esikoisen odottajilla vainoharhaisia fiiliksiä aina vessassa käydessä? Kyttään aina paperia onko siinä mitään tuhrua/verta ja yllätyn aina kun paperi on siistin siisti :D Ehkä nuo kaksi keskenmenoa varhaisessa vaiheessa on opettanut vainoharhaiseksi, vaikka olo onkin ihan...
  11. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Kiitos kaikille vastauksista :) Varhaisultra on nyt varattu parin viikon päähän. Neuvolaa pääsen valitettavasti soittelemaan vasta kolmen viikon päästä kun kesäloma alkaa. Töissä en koskaan pääse olemaan puhelimen ääressä, kun neuvolan soittoaika on...:poop: plus siellä on liikaa uteliaita...
  12. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Ehkä varovaisesti liityn keskusteluun :D Perjantaina tuli plussattua ja tänään tehtyä vielä kahdella eri testillä vahvat viivat :love: Takana on pari keskenmenoa (ja rukoilen, että kyydissä pysytään) ja nyt mietinkin, että mihin väliin varaisin varhaisultran. Eikös noin viikolla rv6+5 pitäisi...
  13. Edith_87

:poop: homma @Eela- @Myrsky10 @Kumiankka1 :( Mutta eihän toivoa ole vielä täysin menetetty? ;)
  14. Edith_87

@Eela- ihan kuin ihan pienen haamun olisin huomaavinani (y) Ei muutakuin aamusta lisää testejä. Sepä oliskin hauskaa jos päästäis yhdessä maaliskuun odottajiin :love: ollaan niin samoilla kierroilla menty tähän saakka :LOL:
  15. Edith_87

@Eela- Maaliskuun puoleen väliin näyttäisi menevän. Ja niin tyhmältä kuin se kuulostaakin niin tuli aika yllätyksenä :ROFLMAO: Oltiin molemmat gynen lannistamina heitetty pyyhe nurkkaan. Niin ja noista kirjoista, jotka kehottaa valmistautumaan raskauteen jo vuosia etukäteen. Oleppa siinä...
  16. Edith_87

Oli vielä aamulla pakko testata :giggle: Ylempänä tämän aamuinen ja alempana eilis iltainen. http://aijaa.com/pD10PG Ja lääkärin mielestä mitään ei voi tapahtua puoleen vuoteen, kun olen niin painava :rolleyes: Kiitos kaikille onnitteluista :love: Uskon koko jutun vasta kun olen käynyt...
  17. Edith_87

Malttamaton teki raskaustestin. Tätä ne positiiviset ovistestit tarkoitti :giggle: Näkeekö tässä joku muukin viivan kuin vain minä ja mies :D http://aijaa.com/w27g6L Tuo on parin tunnin pidätyksellä iltapissasta. Viiva tuli jopa testiajalla. Pitääpä huomenaamulla testata uudestaan oliko tämä...
  18. Edith_87

@voittamaton Mulle tehtiin aukkari joku pari kuukautta sitten. Eipä se nyt kovin kummoinen eikä kovin kivulias toimenpide ollut. Epämukava kyllä mutta ei kivulias. Tuntui lähinnä kovalta menkkakouristukselta. Mielestäni kierukan laitto sattui enemmän kuin tuo.
  19. Edith_87

Malttamaton teki raskaustestin. Tätä ne positiiviset ovistestit tarkoitti :giggle: Näkeekö tässä joku muukin viivan kuin vain minä ja mies :D http://aijaa.com/w27g6L Tuo on parin tunnin pidätyksellä iltapissasta. Viiva tuli jopa testiajalla. Pitääpä huomenaamulla testata uudestaan oliko tämä...
  20. Edith_87

Ajattelin että mua ymmärrettäisiin täällä :LOL: Tein eilen ja tänään aamusta äkillisestä päähän pistosta ovistestit, vaikka menkat pitäisi alkaa näinä päivinä koska vain. Ja tässä tulos: Eilinen: http://aijaa.com/795aI5 Ja tämän aamuinen: http://aijaa.com/HTUpfP Ja noin vahvaa ovisviivaa en...

Yhteistyössä