Hakutulokset

1. M

40+ so what wol.13

Miehen simppatestissä uimareiden määrä oli nyt kolminkertainen aikaisempaan verrattuna! :love: Liikkuvuus oli edelleen sama, se oli normitasolla jo aikaisemmin. Nyt on ainakin tullut todistettua, että vitamiineilla ja elintavoilla on valtava vaikutus sperman laatuun!! Morfologiaa emme vielä...
  2. M

40+ so what wol.13

Voi @Katti75 aivan mahtavaa!!! Paljon peukkuja, että hcg-arvo olisi kunnossa! @Hulbertiina Kurja juttu, sappikivet ovat kivulias vaiva. Toivottavasti tulet pian kuntoon! Arvojen nousu varmasti liittyy sappiongelmaan. @kirsillevauva Hienoa, että vuoto saatiin Teroluteilla loppumaan. Ferritiini...
  3. M

40+ so what wol.13

@Rusakkonen Voi harmi, toivoin sulle niin plussaa. :unsure: Toivottavasti seuraavalla yrityksellä tärppää! @kirsillevauva Hui, kierto on nyt kunnolla sekaisin! Toivottavasti se pian asettuu taas normaaliksi. @yöeläjä Jos me ikinä IVF-hoitoihin joudutaan, niin luultavasti ottaisin...
  4. M

40+ so what wol.13

@Aamuska ja @Hulbertiina, kiitos tiedosta! Aika hurjalta kuulosti tuo Hulbertiinan leikkaus! :eek:Googlella selvisi, että onneksi nuo toiminnalliset kystat ovat ilmeisesti melkein aina harmittomia ja häviävät itsestään. Luulen kyllä, että kystasta on kysymys, sillä hedelmällisyyslääkkeet ja...
  5. M

40+ so what wol.13

@Aamuska Miltä näyttää tällä hetkellä? Mitä olen lukenut, niin kovat menkkakivut ovat myös tyypillisiä raskausoireita ihan alussa. @kirsillevauva Hienoa, että menkat alkoivat ja pääsette uuteen yrityskiertoon! @Katti75 Tsemppiä pistelyihin! Lääkärin arvioon kannattaa varmasti luottaa. Mä...
  6. M

Teratozoospermia

@Wintersun Saanko vielä kysyä, mitä luokkaa teillä oli tuo liikkuvuus? Mun miehellä se oli 50% eli ilmeisesti OK, kaikki muotoviat olivat päässä. :-(
  7. M

Teratozoospermia

@Wintersun Oliko miehen simpoissa muuta vikaa kuin muoto? Esim. määrä tai liikkuvuus?
  8. M

40+ so what wol.13

@kirsillevauva 36-vuotias olen ja eka yrityksessä. Edustan täällä vähän juniorimpaa osastoa, mutta oon niin kiintynyt teihin ja samaistun näihin haasteisiin, joita monella on, että kiva hengata täällä teidän kanssa. :)
  9. M

Teratozoospermia

Kiitos kokemuksestasi! Määrään ja liikkuvuuteen voi useiden tutkimusten mukaan vaikuttaa antioksidanteilla ja elämäntavoille, eli suosittelen, että kokeilet! :) C, D ja E-vitamiini, foolihappo, sinkki, seleeni, pycnogenol, L-karnitiini ja L-arginiini voivat auttaa, valmisteista esim. Fertilsan...
  10. M

40+ so what wol.13

@Rusakkonen Ihana tuo viimeinen lause! Näin se on ja tästä mäkin ammennan voimaa. Tsemppiä piinailuun! :love: @Aamuska Tsemppiä piinailuun! Tosi kurjaa, että alkioita tuli vähän, mutta toivotaan, että tämä nyt matkassa oleva tarttuukin! Ja onneksi on lahjasoluvaihtoehto vielä käytettävissä...

Yhteistyössä