Hakutulokset

1. M

40 + so what, wol 14 (2019)

@Rusakkonen ja @kirsillevauva Meidän lähete tuli bumerangina takaisin julkiselta, ei kuulemma olla vielä tarpeeksi pitkään yritetty luomuna. :(Käytännössä hoitojen aloitus julkisella venyisi jonnekin loppuvuoteen, jos sinne asti odoteltaisiin ja jonoteltaisiin. Siksipä mietittiin hoitojen...
  2. M

Naiset, teillä on niin fiksuja ja valistuneita mielipiteitä, että kysyisin vielä näkökulmaa erääseen asiaan: Vatvon vielä IVF:n aloittamista lähinnä sen vuoksi, että vaikuttaa siltä, että olemme miehemme kanssa mahdollisesti epäonnistuneet luomuyrittämisen "ajoittamisessa". Olen siis koko...
  3. M

@kirsillevauva Dextraa ollaan ajateltu, pääasiassa täältä luettujen hyvien kokemusten takia. @Roxanne Kiitos rohkaisusta ja onnittelut hyvästä saaliista! :) Rohkaisua tässä kyllä tarvitaan, sillä haluaisin enimmäkseen vaan juosta kirkuen karkuun, kun koko homma pelottaa niin vietävästi...
  4. M

Tulin taas pitkästä aikaa teitä moikkaamaan. Voi @kirsillevauva, olen pahoillani puolestasi! :cry: Onneksi pakkasessa on vielä paljon alkioita! Onnittelut @Momon raskaudesta! :) @Roxannelle myös paljon tsemppiä hoitoon! Meilläkin näillä näkymin IVF alkaa tämän kierron jälkeen, selittämättöminä...
  5. M

Mainiota, että plussiakin on tänne saatu! :) Onnea @kirsillevauva! Täällä odotellaan menkkoja, testi dpo11 oli ihan blankko, enkä jaksa oikein elätellä toivoa. Päätin, että varataan aika yksityiseltä klinikalta ja aloitetaan hoidot, mieluiten IVF, en jaksa mitään inseminaatiokikkailuja tai...
  6. M

@Rusakkonen Voi miten kurja uutinen! :cry: On tämä niin tuuripeliä ja joskus tuntuu tosi epäreilulta. Uskon, että se vauva vielä tulee teille, mutta jostain syystä antaa nyt odottaa itseään pitkään. Tsemppiä jatkoon, ihanaa, että olet toiveikkaalla mielellä kuitenkin! Hyvä, että mieskin on...
  7. M

@Katti75 Ihania uutisia, onnea oikein paljon tulevasta pienestä pojasta! :love:
  8. M

@kirsillevauva Hieno hedelmöittymistulos, vaikuttaa erittäin lupaavalta! :) @Hulbertiina Tsemppiä sekä leikkaukseen että yritykseen! :love: @Rusakkonen Itsehän en aiheesta (vielä :whistle:) mitään empiiristä tiedä, mutta alkuraskauden vuoto on yleistä. Voit siis hyvin olla raskaana, ja...
  9. M

Kysyisin vielä, kun teitä on täällä monta hoidoissa käynyttä: Miten julkisella toimitaan, jos kaikki testit yms. on jo tehty yksityisellä, ja esim. letroja tai inssejä on jo yksityisellä kokeiltu? Nopeuttaako IVFään pääsyä? Minuthan on jo melko perinpohjaisesti tutkittu, samoin mieheltä on...
  10. M

Kiitos mielipiteistänne @Roxanne ja @Rusakkonen! :love: Mä olen koko ajan vierastanut ajatuksena julkista puolta, sillä olen ajatellut, että siellä vain jonotellaan ja pallotellaan potilaita (en tiedä, pitääkö mielikuva paikkansa). Toisaalta tässä vaiheessa yksityiselle meneminen ja hoitojen...
  11. M

@Rusakkonen Hyvältä kuulostaa, olisipa kiinnittymisvuotoa! Toivon sulle tosi paljon plussatuulia! :love: @kirsillevauva, @Roxanne ja @MatildaM Tsemppiä teille kaikille myös siirtoihin, uskon, että kohta niitä plussia ropisee! :LOL: @Virkki Päätös on varmasti oikea, jos olo on nyt hyvä ja...
  12. M

yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Moikka, täällä yksi 37-vuotias ensimmäistä yrittävä. Meillä on yritystä takana suunnilleen vuosi, ja vikaa löytyi kesällä miehestä. :unsure: Viimeisin simppanäyte oli ihan hyvä, eli kaksi kierrosta on yritetty nyt parantuneen tilanteen kanssa. Viime kierrossa oli ilmeisesti kemiallinen, tässä...
  13. M

40+ so what wol.13

No tulivat ne menkat sitten myöhässä. Googlettelin asiaa, ja ainakin merkit sopisivat kemialliseen/kiinnittymisyritykseen. Olisihan sekin jo askel eteenpäin, olen tähän saakka saanut aina testeissä puhdasta negaa ja menkat ovat tulleet minuutilleen. Uutta kehiin! Ja kiitti teille tsempistä...
  14. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Osaisikohan kukaan sanoa, mistä johtuu, että testi näyttää negaa, mutta menkkoja ei kuulu? Testasin DPO11 haalean haamun tai viivanpaikan. Seuraavana aamuna testi näytti negaa. Menkkojen piti alkaa tänään, mutta tuloksena oli vain pienen pientä tiputtelua. Testasin siis uudelleen, mutta tulos...
  15. M

40+ so what wol.13

@kirsillevauva En vielä testannut, pessimistinä jäin odottamaan menkkoja. No menkat "alkoivat", mutta normaalin tulvan sijaan tulikin vain tippa. Menkkakivut ovat myös poissa. Jotain siellä on ollut meneillään! Ja olen ihan varma, että menkkojen pitäisi tulla tänään, mulla luteaalivaihe kestää...
  16. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Sain DPO11 RFSUn testiin haamun testiaikana, silminnäkijöiden mukaan väriäkin oli havaittavissa. Testi vahvistui yön aikana ja viiva oli aamulla selvempi. Kuitenkaan aamupissasta en onnistunut saamaan kuin ehkä haamun häivähdyksen. :( Miltä nuo RFSUn viivanpaikat näyttävät? Otin DPO 11 testistä...
  17. M

40+ so what wol.13

@MatildaM Voi miten kurjaa, olen niin pahoillani puolestasi! :cry: Mä testasin aamulla uudestaan RFSUn testillä, ja mun eilinen haamu oli entistä haamumpi. Oikeasti saa käyttää mielikuvitusta, että siinä edes näkee jotain. :( Eilisillan testi taas oli tummunut, ja siinä näkee viivan ilman...
  18. M

40+ so what wol.13

Arvatkaa mitä... HAAMU!!! Mun eka haamu! Ihan superhaalea, mutta erottuu silti! Menkkojen pitäisi tulla perjantaina, testasin RFSU:n herkällä testillä. Apua, nyt tuleekin jännä viikko! Näköjään ne simpat ovat nyt todella buustanneet meininkiä. :) @Katti75, ihanaa, onnittelut!! Voi kun pääsisni...
  19. M

40+ so what wol.13

Onpas täällä tapahtunut! @Rusakkonen, mahtavia juttuja tapahtunut, minäkin uskon, että nyt tuuli kääntyy myös hoidoissa! :) @kirsillevauva, upeaa, että teillä on hoitojen aloitus jo tiedossa! Harmi, että ferritiini on laskenut. Itselläni auttoi n. 10 viikon kuuri rautatabletteja, ferritiini...
  20. M

40+ so what wol.13

Yöeläjä, onpa huikeaa, onnittelut!! :love:

Yhteistyössä