Hakutulokset

1. H

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Oivoi! Pikaista paranemista sulle heidip* :hug: Sitkee tauti kyllä, mutta ei se onneksi ikuisesti kestä!
  2. H

Ei täällä mitää sääntöjä oo :D Ne luodaan sitte keskustelun lomassa. TERVETULOA! Meillä kans toisinaan tuntuu ettei sais ees koirakuumeesta keskustella ukon kans, mutta kyllä se joskus kuuntelee ihan hiljaa ku sille puhua parpattaa. Tosin ei me olla keskusteltu yrittämisen aloittamisesta...
  3. H

Yrityksen odottajat

Ompas hissua. Onko täältä kaikki siirtyneet yrittäjiin vai onko "vahinko" käynyt? :D
  4. H

Viivanpaikka????

Valitan. Nega se on.
  5. H

Tervetuloa pinoon mama?! Kovat tsempit ja voimahalirutistukset sulle. :hug: Useita kertoja tuota yrittämistä sivusta seuranneena melkein voin ruudunkin läpi tuntea sun ahdistuksen ja pettymykset. Ja kovasti toivon teille onnistumista ja vähemmän stressiä ja pelkoa ja pettymystä. Ne on nuo...
  6. H

Juu kyllä se on jännä homma että kun jotain oikein haluaa niin näkee sen koko ajan ympärillään selkeemmin ja tuntuu että "kaikki muut paisti minä" :D Meillä ei vielä oo yrittämisestä tietoakaan, enkä ole kyllä vauvakuumestakaan kellekään viitsinyt edes mainostaa, päinvastoin; julkisesti...
  7. H

Mahtavaa! Mää pistän korvan taakse, oot nyt luvannut mulle!!! :D Ootko muuten kokeillu kuukuppia? Mua ärsyttää menkoissa just kaikista eniten kaikki lärpäkkeet kun ne hiertää ja haisee, tamppooneista saa tulehuksen ja niin edespäin. Kuukupin kanssa ei oo niitä ongelmia, enkä enää vaihda!
  8. H

Yrityksen odottajat

Huoh.. täällä päin ku yrittää ottaa yrityksen aloitusta puheeksi niin tuntuu että ei sais ees koira-vauvasta kuumeilla! onkohan sillä miehellä PMS tai joitan kun on niin kärttynen :/
  9. H

Enkai mää ole edes laskenut mun kiertoja :D Ne van tulee kerran kuussa ja tulee semmonen "tutina" että kohta muuten alakaa menkat. Mut mulla on joskus ollu sitä 27-30 toi kierron pituus ni kai se on sitä edelleen. Ei ne missään vaiheessa mitenkää epäsäännölliset oo olleet. Kauhulla vaan...
  10. H

Mulla kans vähän samat kutinat että tuskin kerrotaan haaveilusta/yrittämisestä ennen kuin on raskaustesti plussalla. Sivusta oon monta vuotta seurannu parin kaverin raskautumista, jotka olleet todellatodella vaikeita. Sillä on vähän oma kuume pysynyt kurissa kun on odottanut toisen ilouutisia...

Yhteistyössä