Hakutulokset

1. H

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

mama?: Ihana kuulla että on saanu vähän edes ressiä lievennettyä! Itse en ole käynyt lapsettomuushoidoissa, sillä tähän asti olen ollut ennemminkin sitä sortttia että ovulaation aikaan jos istuu samalla saunanlauteilla miehen kanssa ni sitä on paksuna :D (Toivottavasti sama linja jatkuu myös...
  2. H

Tervetuloa Venla! AikavaraS: huomasin muuten saman asian. Meillä on tainnut nyt käydä toisinpäin, sillä ukolle alkaa hiipiä vauvakuume ja minulla se tuntui jo yhdessä vaiheessa hiipuneen kokonaan pois (johtui varmaan työtilanteen muutoksesta). Sovittiin tosiaan jokin aika sitten että aletaan...
  3. H

Yrityksen odottajat

Ja ilouutisia täältäkin: Meitille voi päivittää että yritys alkaa viimeistään maaliskuussa 2015 :)
  4. H

Moikka Muruset! Pitkästä aikaa. Ihan ensimmäiseksi Paljo Onnea ja myötätuulta plussanneille! :heart: Ja tsemppiä niille jotka eivät ole plussanneet tai edes yrittämään päässeet! Kuten huomaatte, meikäläinen on hetken ollut sivussa, sillä tämä työhomma otti vallan ja ressasi ja rassasi...
  5. H

Hei taas rakkaat! Ovulaatio-tuntemuksista: Mulla niitä nippailuita tulee hieman ennen ovulaatiota, tässä kuussa taas huvikseni testasin ja ennen "limoja" ei tullu hymynaamaa. Välittömästi kun limailu ja etanakausi alkoi, pärähti leveä hymynaama testiin. Siitä testistä sitten 2vrk aivan...
  6. H

Voi että on kyllä kiva lukea noita että ei tartte enää yritystä odotella! Ja loppuviimeinhan tämä ketju on onnistunut kun tyypit kokee että on rento meininki :) mama? joo, kyllä tuo todellaki itteäki nyppäsee kun toisetkin oottaa ja mulle kun kaveritkin ja jo ulkopuolisetkin nyt häitten...
  7. H

Meillä anoppi oli laittanut nuorimmaisen mukana tulemaan kauheesti tavaraa, mm. vauvanvaatteita :O Että oliks tää nyt joku vinkki? :laugh: Meinasin vähän turhautua kun näin mitä siinä pussissa oli ja vähän ukolle siitä tuhahdin että "miksi näitä pitää meille tuoda kun ei meille oo kerta...
  8. H

Juu minen harrasta muutakuin musisointia ja heppailua. Tykkään kyllä tanssimisesta ja vaikka mistä liikunnasta, mutta epäsäännöllisen työn takia hankala aloittaa mitään säännöllistä harrastusta. Joskus innostun "mummoilemaan" (niinkuin isä-vainaa aina sanoi) eli siis kudon villasukkia ja lapasia...
  9. H

No mulla ainakin riippuu vähän kierrosta. Joskus on hyvin lievät oireet ja vähän semmonen "mutu" mut sitten taas on niitä kiertoja että aivan julmetut krampit ja todellaki tietää kummalta puolelta on irtoamassa. Himoja ja limoja, suurinpiirtein ku muistaa että millon on vuoto loppunut niin sen...
  10. H

mäkin testasin sen ihan siksi vaan että halusin tietää että oonko perillä omasta kropastani vaikken kierrosta mitään kirjaa pidäkkään. Ja kyllä, olen nyt vielä varmempi siitä että tunnistan ovuloimiseni ilman sen kummempia tikutteluja :D Kun vaan pääsis vielä hyödyntämään sitä oman itsensä...
  11. H

Nyt pistit -bella pahan! :D Itse olen yhden kerran spontaanisti testannut ovulaation digitestillä ja siinä ol hymynaama ja käyttöohjeen mukaan se tarkoittaa sitä että hedelmällisin ajankohta on käsillä sillä hetkellä kun hymynaama näkyy. Ymmärsin että se hormoni/ne hormonit mitä se mittaa on...
  12. H

Tervetuloa -bella! Meillä on se tilanne että vain minä kuumeilen, mies ei sitten yhtään. Kauhee jurottaja se on. Itsellä ihan järjetön turhautuminen kun tuntuu etten saa edes vihjaista asiasta keskustelemisesta. Kiukunpuuskat on ihan kamalia, itseäkin hirvittää. Ja niinkuin olen jo...
  13. H

Yrityksen odottajat

I Feel you! :hug: Minäkin olen huomannut että mulla kiristyy pinna ihan pienestäkin vastoinkmäymisestä tai siitä mitä ukko sanoo/jättää sanomatta. Joskus syynä on ihan vaan se että tyyppi tietää minun vauvakuumeen, eikä noteeraa asiaa millään tavalla. Olen kyllä sanonut hänelle sen että en...
  14. H

Itse ajattelin nostaa asian pöydälle kotona tässä kunhanselviää miten noiden vetämään laitettujen työhakemusten kanssa käy. Inhottavaa kun joutuu yksin pohtimaan ja painiskelemaan että tuleeko meille vielä yksi lapsi ja koska.. :/
  15. H

heidip*: Meidän nuorimmainen ui navalta asti perille ja jälkiehkäisykin oli yhtä tyhjän kanssa. Sitkee siimahäntä siis ;)
  16. H

Tervetuloa KeepGoing! Juu tää pino on juurikin sitä varten luotu että voidaan keskustella ihan yleisellä tasolla vauvakuumeesta ja fiiliksistä. Ei tartte mennä yrityksen odottajista yrittäjiin ja yrittäjistä joka kuussa toisiin ja sitten plussalaisiin tai lapsettomuus palstalle vaan IHAN koko...
  17. H

Yrityksen odottajat

Minä jäin viime viikolla kuumeilusta konkreettisesti kiinni :D Meillä kun on ollut vähän tuo asiasta puhuminenkin jäissä kun onollut työstressiä sun muuta. No ukkopa avasi keskustelun tosiaan kysymällä että "millon on rouvalla viimeksi menkat ollu? että kattelin tuossa vähän sivuhistoriaa ni...
  18. H

no mää testasin huvikseen tässä kierrossa (ekaa kertaa elämässäni) ja kyllähän se hymynaamaa näytti, ite olin kylläki sillon aatelllu että mulla on jo ovis ohi ku oli se "vähäoireisempi kierto". Et kai noi clearbluen digidigi-testit on ihan luotettavia...
  19. H

No ompa kyllä kurjaa kun ei lääkärissäkään saa vastausta mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Pyydät ens kerralla toiselle lääkärille aikaa. Ei varmasti yhtään sun ahdistusta helpota jos ei oo luottamusta lääkärin osaamiseen. Ootko sää koskaan testaillu noita sun ovulaatioita? Äkkiseltään...
  20. H

Meillä tuli eilen hieman kummallinen keskustelunavaus miehen puolelta: "kulta, onko sulla jo menkat alkanu?" Minä siihen että ei vielä, pitäis alkaa viimestään ens viikolla, miksi kysyt? - No kun selailin tuota sivuhistoriaa ja kattelin että Rouva on tainnu surffailla vauvapalstoilla...

Yhteistyössä