Hakutulokset

1. V

40+ so what wol.13

Zammakko, juuri meinasin kysyä, milloin ultra! Hengessä mukana. Jospa siellä olisi kaikki juuri niin kuin pitääkin. Toivotaan niin! Laita viestiä, miten ultra meni. Iid@, raastavaa. Sulla hieman heittää nuo kierrot. Jospa ei kuitenkaan kertalaakista tulisi vaihdevuodet. Itsellä kp 20. Tässä...
  2. V

40+ so what wol.13

Esteri, Onnea, onnea! Nyt toivotaan pysymistä! :love: Molly, uskon, että tuon keskellä ei ole helppo hymyillä. Me ollaan täällä sinua varten eli omanapainen tilitys on ihan sallittua. Toivon kuitenkin, että vuoto ei ala nyt kuitenkaan. Tuliko sitä runsaammin? Zammakko, milloin menet ultraan?
  3. V

40+ so what wol.13

Karhuemo, tylsää! Siis kerro tietämättömälle, mikä on ERA??? En jaksa googlettaa! Zammakko, miten se sun verikoe? Oliko ok? Peukut ja varpaat pystyssä! Vilaa, kerro sitten niistä kilppariarvoista! Mielenkiinnolla odottelen tietoa niistä.
  4. V

40+ so what wol.13

Zammakko, mahtavaa!!!! Nyt toiveet on korkeat ja sen on pakko olla oikea plussa. Karhuemo, kökkö jos nega tuli jäädäkseen! Joko teit viimeisen testin ja jätitkö lääkkeet! Kiitos tiedosta, ettei asetyyli jne sovi kilpirauhaslääkityksen kanssa. Ei se sovi sitten minullekaan. Roxanne ja Jimima...
  5. V

40+ so what wol.13

Vilaa, todella arvostan sitä kaikkea, mitä teet ja tiedät! Mä varmaan kanssa kokeilen vielä jotain! ON: sama p*#ka lukema oli HCGssä! Oli nousua ihan muutama pykälä, mutta siis ei nimeksikään. Lääkärin sain vasta ensi viikolle. Olen ihan hajalla. En niinkään siitä menetyksestä vaan pelosta...
  6. V

40+ so what wol.13

Mitäs kaikille kuuluu? Zammakko, Karhuemo? Siirtojakin monilla jo tulossa! Tulin päivittämään omaa napaa! HCG otettu ja liian matala oli! Vain 53. Nyt pitäisi olla jo paljon enemmän, joten huomenna uusi koe. Ei voi kuin toivoa, että ei olisi ainakaan nousussa ja vuoto alkaisi itsestään...
  7. V

40+ so what wol.13

Iid@ miksi ei otettu vielä letroja käyttöön? Miten sun hommat etenee? IMD, peukut pystyssä! Toivotaan, että siirto osuu ensi vkoksi! Vilaa, pakko laittaa teille testi näytille. Mua ottaa hirveesti päähän, koska kyllähän tuossa testissä viiva on, mutta liian haalea. http://aijaa.com/lIIjiz...
  8. V

40+ so what wol.13

Täällähän on jännät paikat monella! Karhuemo ja Zammakko sormet ja varpaat pystyssä! Hyvä Zammakko, että pääsit siirtoon kaikesta säädöstä huolimatta. Harmi tuo munasolukato! Ei kyllä ole kiva, jos tuommoinen kato käy. Kasenja, pahoittelut negasta. Mikä fiilis ja joko sulla vuoto alkoi...
  9. V

40+ so what wol.13

Omanapainen tilitys: taidan olla raskaana!! Tein tänään ovulaatiotestin, kun ei vieläkään menkat alkaneet. Ovulaatiotesti vahva punainen. Miten tämä on edes mahdollista?! Älkää onnitelko, vaan laittakaa sormet ja varpaat ristiin ja toivokaa parasta. Itsellä usko koetuksella, että taas mennään...
  10. V

40+ so what wol.13

Kasenja, jännät paikat! Laita heti aamulla viestiä ja tietenkin myös kuva! Millä testasit? Tsempit, peukut ja kaikki hyvä matkaan! Onneksi tuon menopurin voi säilyttää lämpimässä. Se varmaan helpottaa sinua. IMD, tule kertomaan kuulumiset ultran jälkeen! Vilaa, kiitos! Onko joku tietty, mikä...
  11. V

40+ so what wol.13

Kasenja, iso EI! Onpa tympeää, jos on nega. Testaa vielä keskiviikkona. Miten jatkot? Siis mikä tää karnitiini on?? Mistä sitä saa? Pitääpä kokeilla itsekin! IMD, outo alku kierrolle! Tuleeko sulle jotain tukilääkityksiä tms? Tsemppiä ja kohta saat kaivaa testit esille! Minä se odottelen...
  12. V

40+ so what wol.13

Vilaa, tervetuloa! Mielenkiintoisia pointteja toit esille. Mistä noita saa??? Zammakko, terve pitkästä aikaa. Harmi, että tämä hoitokierros meni pieleen.Älä ole liian ankara itsellesi. Ensi kierrossa uusi yritys. Roxanne, tähän pitäisi liittää paljon punaisia sydämiä, olet ihanan pitkällä...
  13. V

40+ so what wol.13

Putsku, perseestä! Ymmärrän, että tuntuu kurjalta, mutta ei ihan vielä luovuteta. Onneksi on vielä se yksi odottelemassa. Molly, mukava kuulla sinusta! Sinulla on jännät paikat. Zumenomeilla pystytään kai siirtämään sitä ovulaation kohtaa, mutta letroista en menisi takuuseen. Enkä kyllä menisi...
  14. V

40+ so what wol.13

Putsku, miten sun testi? Olen jännityksellä odottanut ja toivonut hyvää tulosta. Kasenja, toivotaan, että alkio lähtisi jakaantumaan ja alkaisi kasvaa uutta elämää! Meillä on vähän hiljaista! Mitä kaikille muille kuuluu? Peppistiina, Karoliina, Yöeläjä ja kaikki uudet? ON: luulen, että...
  15. V

40+ so what wol.13

Putsku, älä vielä hätäile! Tiedän, että moni saa viivan alun pp6/7. Minä en ole koskaan saanut! Vasta pp 10 tienoilla on ruvennut näkymään ja tosiaan myös mulla ovulaatiotestissä näkynyt paremmin! Kasenja, huomennako siirto? Maimei, huutelee hieman suakin! Joko sulla oli siirto vai miten...
  16. V

40+ so what wol.13

Onnea Jimima odotukseen! Nyt voit huokaista ja nauttia raskaudesta! IMD, joko tuli hymynaama testiin? Mikä muu pistos sulle annetaan kuin gonapeptyl? Mielenkiinnolla seuraan siirtoasi! Tsempit siihen! Miten Putsku voit? Sulla on melkoiset piinapäivät! Minulla on jotenkin tunne, että nyt voisi...
  17. V

40+ so what wol.13

Luppana, voi itku!!! :cry: Komppaan jo edellisiä kommentoijia; ei ole sanoja, voimia toipumiseen! En olisi ikinä voinut pienessä mielessäni uskoa, että koko kohtu joudutaan poistamaan. Nyt ei ole sitten jossiteltavaa. Onneksi sinulla on ihana mies ja kuusi lasta! Onnea elämän uusiin...
  18. V

40+ so what wol.13

Kalis, kääk, sä olet pitkällä!!! Onnea loppuodotukseen! HH, eikö sinullakin ala H-hetki lähestyä? Onnea ja tsemppiä! Kiva, että täällä alkaa käydä taas kuhina (tosin eipä tässä itsellä ole mitään tapahtumassa aikoihin, mutta kiva lukea teidän kuulumisia). Yöeläjä, vai ei mennyt reissukaan...
  19. V

40+ so what wol.13

Luppana, kyllä täällä on odoteltu sun kuulumisia! Voi ei! Tuo ei voi olla totta. Tulet raskaaksi ja sitten se kaatuukin siihen hematoomaan! Epäreilua!! Voimia sinulle ja itse tietysti toivoisin jotain ihmettä tapahtuvaksi. Miten kaikki muut? Onko kesälomat menossa? Mitä Kasenjalle, Iid@lle ja...
  20. V

40+ so what wol.13

Luppana, varovaiset onnittelut! Sulla on kyllä paska säkä....nyt saat pelätä hermeettisen kokoista hematoomaa. Toivon, että se vuorelle hiljaittain pois ja raskaus jatkuisi. Mikä vointi nyt on? Nuppu, voi ei. Toivon, että tulisit takaisin ja pääsisit kaikesta kurasta yli. ON: kuukautiset oli...

Yhteistyössä