Hakutulokset

1. V

40+ so what wol.13

Hei kaikki! Aamuska, miten se testi vai alkoiko vuoto? Eikö Kettuperheelläkin ole jännät viikot edessä? Yöeläjä, rrrrrrakastan pikkujouluaikaa. Olen hurja meikkien ja kampausten kanssa! Jotenkin piristää tähän vuodenaikaan laittaa säihkettä silmiin ja lähteä yöhön! Minun alkoholinkäyttö on...
  2. V

40+ so what wol.13

Molly, syvältä! Pahoittelut, myötätuntohalaus ja peukut sille, että vuoto alkaisi itsestään. Nämä kuulumiset eivät ole kivoja ja jotenkin sulla oli niin hyvä alku niiden viivojen kanssa, että ei oikein voi uskoa todeksi. Arabitar, sulla on selkeämmin selkeämpi haamu! Onnittelut...
  3. V

40+ so what wol.13

Molly, arvo kuulostaa hyvältä! Tiedän kyllä, miten sitä laskee ja miettii. Minä päivänä menet seuraavan kerran ultraan? Yöeläjä, mulla on kanssa kivuliaat ja niukat kuukautiset. Minä oon aina yhdistänyt sen huonoon limakalvoon. En tiedä, liittyykö se edes siihen. ON: alkio siirretty. Olikohan...
  4. V

40+ so what wol.13

Molly, voi perä, näin kiltisti sanottuna! Ymmärrän omanapaisuuden ja kaiken sen tunnevyöryn epätoivosta toivoon, mikä siellä ultrassa tuli. Jotenkin olin aika varma, että siellä nyt olisi kaikki hyvin, koska sulla oli niin varhaisilla päivä niin selkeät plussat! Toivon hartaasti peukut, varpaat...
  5. V

40+ so what wol.13

Onpas taas tapahtumia! Hyvä niin! Kasenja, kyllä minäkin näin viivan testissä. Ihan syvältä, että kuitenkin tuli nega. Mitkä sun fiilikset ovat? Onneksi teillä on muutama alkio pakkasessa. Aamuska, olet kylmähermoinen! Minä en malta olla ikinä testaamatta ennen testipäivää! Kyllä me sua vähän...
  6. V

40+ so what wol.13

Tervetuloa Tatti ja Karoliinakin takaisin! Kiva nähdä sinua taas tällä palstalla. Muistan sinut aiemmalta kerralta. Onnea kettuperhe uuden kierron alkamisesta! Nyt vaan yritystä kehiin, kun kaikki on kunnossa! Miten Molly ja Zammakko jaksavat? Kasenja, joko testit polttelevat? Oletko...
  7. V

40+ so what wol.13

Kasenja, vanha kana, mikä mieletön saalis! Noista taas saa hyvin siirrettyä! Toivottavasti mahdollisimman moni on hedelmöittynyt! Tsemppiä myös tulevaan tuoresiirtoon. Molly, kyllä sulla on plussat! Tää menee hyvin. Uskotaan siihen! Mua Jänskättää, tuleeko sieltä kaksoset. Niitä ei tällä...
  8. V

40+ so what wol.13

Molly, mahtavaa! Siis sinulle siirrettiin kaksi??Vaude! Nyt peukut pystyssä. Oliko ne lahjamunasolut vai omat? Roxanne, mukavaa, että sulla on mennyt hyvin. Nyt vielä viimeiset viikot ja vauva kotiin! Olen todella onnellinen onnistumisestasi! ON: täällä kp 31 ja oon siirtänyt kiertoa nyt...
  9. V

40+ so what wol.13

Zammakko, isot onnittelut! Nyt oli teidän vuoro onnistua! Nauti oireettomasta raskaudesta! Kyllä jotain vielä ehtii ilmaantumaan! ;) Karhuemo, kaikki tutkimukset tehty, eikä mitään löydetty. AMHkin oli hoidot aloitettaessa 5,6 eli vielä ihan ok ikään nähden! Vanha kana ja vanhat munasolut...
  10. V

40+ so what wol.13

Esteri, voi itku! Alkoiko vuoto spontaanisti? Toivon nopeaa toipumista ja onnea uuteen yritykseen. Keskenmenot on rankkoja! IMD, hienoa, kohta on siirto! Peukut pystyssä sille. Karhuemo, ei kauheasti olla puhuttu miehen kanssa. Menee lähinnä syyttelyksi ja mun nikottelemiseksi. "jos Oisit...

Yhteistyössä