Hakutulokset

1. V

40+ so what wol.13

Lailikka, pahoittelut! Tuo kyllä syö ja syvältä. Itsellä varmaan kuusi keskenmenoa, joista kaksi tuulimunaa. Toivon toipumista sinulle ja toivon mukaan kaikki tulee ulos kerralla, jotta pääsette uuteen yritykseen. Kettuperhe, olet vahvasti raskaana! Toivottavasti nuo nesteet ei vaikuta siihen...
  2. V

40+ so what wol.13

Kettuperhe, mahtavia uutisia! Onnea! Nyt sitten jännäämään ekaa ultraa. Olipa ihanaa, että pääsitte julkiselle puolelle hoitoon. Pidä meitä ajantasalla ultran suhteen. Kasenja, iso peukku sullekin. Toivotaan, että tämä yksilö olisi nyt se, joka tärppää. Uskon, että paukut hoitoihin alkaa...
  3. V

40+ so what wol.13

Hei kaikki! Olen käynyt lukemassa uutisianne, mutta aina kirjoittaessa tänne mun viestit katoaa tai jotain ihmeellistä sattuu. Hengessä on mukana oltu! Yöeläjä, sulla on ollut kamalat paikat! Miten kaikki on pystynytkin menemään noin pieleen ensin? Onneksi nyt olet tokenemaan päin...
  4. V

40+ so what wol.13

Onko teillä muilla ollut ongelmia tänne kirjoittamisen kanssa? Olen nyt kirjoittanut kaksi kertaa pitkät pätkät ja aina ilmenee joku ongelma! Aamuska, miten sun testin kanssa kävi? Onnea Vuoris! Onneksi on onnistumisia! Aika pieni tuo plussanneiden lista tällä hetkellä, mutta jospa...
  5. V

40+ so what wol.13

Maimei, pahoittelut! Alkoiko vuoto ennen testipäivää? Tämä yrittäminen on kyllä niin syvältä. Mitä ajatuksia sinulla on asian jatkon suhteen? Olisi saanut sinulla onnistaa. Kirsillevauva,mulla on kamalat PMS:T. En nuku ovulaatiosta kuukautisiin juuri lainkaan. Kivut alkavat heti ja ärsytys on...
  6. V

40+ so what wol.13

Lailikka, väriä on. Tee uusi testi ja katso, vahvistuuko viiva. Kettuperhe, mulla piikittelyt ei tee mitään iholle. On ihan samanlainen kuin aina. Ei finnejä, ei rasvaisuutta! Minulla on kyllä atooppinen iho, joten finnit ei ole varsinainen ongelma muutoinkaan! Aamuska, sama juttu! Luget on...
  7. V

40+ so what wol.13

Aamuska, toivotaan, että tämä sinun ainokaisesi olisi nyt loistoyksilö ja alkaisi kasvamaan. Uskon oikeasti, että vähäisempi määrä on laadukkaampaa! Peukut pystyssä ja kiva, että on jotain jännitettävää ja odotettavaa. Mikä tukilääkitys sinulla on? Keltsi, vanha veijari! Tervetuloa jälleen...
  8. V

40+ so what wol.13

Aamuska, oliko sulla jo punktio? Miten meni? Miten voit sekä henkisesti että fyysisesti? Maimei, joko sulla on testipäivä? Kirsillevauva EHDOTTOMASTI se vauva sulle! Me päästiin julkiselle hoitoihin, kun olin 39v. Musta tuntuu, että katsotaan kokonaistilannetta: onko keskenmenoja, onko...
  9. V

40+ so what wol.13

Maimei, ihana kuulla sinusta! Olen käynyt tsekkaamassa IVF-hoitolaisten ketjua ja seuraillut, onko sinusta merkkiäkään. Teidän dextrasta olen kuullut paljon hyvää ja onnistumisia. Onko sinulla kokeiltu jotain uutta siellä? Toivotaan parasta tälle siirrolle! Kai tätä hoitorumbaa jatkaisi, jos...
  10. V

40+ so what wol.13

Kettuperhe, hyviä uutisia siis, että saat hoidon! NYt sitten odottelemaan uutta kiertoa ja pääset piikittelemään!vai pitääkö vielä mennä käymään polilla? Toivottavasti flunssa hellittää vai Saitteko hyödynnettyä hyvät päivät? Aamuska, voi ei, mitä uutisia! Varmasti vetää mielen matalaksi. Miten...
  11. V

40+ so what wol.13

Tatti, kiitos kysymästä. Yksi siirrettiin, kaksi pakkaseen ja kuusi jäi vielä kasvamaan ja niistä mahdolliset hyvät yksilöt on pakastettu tänään. Ei ihan hirveän positiivinen olo. Niin paljon huonoja alkioita, enkä oikein noista jäljelle jääneistä saanut selkoa. Enkä kyllä muista edes, montako...
  12. V

40+ so what wol.13

Vikuriina, tylsää! Tsempit tulevaan ja onnea elämän seikkailuihin! Aamuska, mikä lääkecombo sulla on? En minäkään tykännyt piikitellä. Alkuun se meni jotenkin, mutta kyllä vkon jälkeen laskin päiviä ja etsin mahasta sopivia pistokohtia. Minulla oli menopur tällä kertaa ja pregnyl irrotukseen...
  13. V

40+ so what wol.13

Yöeläjä, voisiko se tuhruttelu olla keltarauhaspulmaa? Eikös sielläkin loppukierrosta ole juuri tuollaista? En mene takuuseen, mutta googlaapa! Eikö Google tiedänkin kaiken? Mikä teidän tilanne on muutoin? Vikuriina, ostitko testin? Vai alkoiko kierto? Tuo on kyllä niin ärsyttävää, kun...
  14. V

40+ so what wol.13

Härregaad Vikuriina! Testiä kehiin! Uskaltaako kysyä, miksi teitte vasektomian, jos molemmilla oli vauvahaaveita? Kasenja, miten voit? Onko oireita? Mitenkäs muut? Hiljaista on palstalla!
  15. V

40+ so what wol.13

Kasenja, peukut pystyssä! Lupaavalta kuulostaa ainakin sun alkio! Onko sinulla minkäänlaisia tuntemuksia? Kiitos muistutuksesta Valdemaria. Pitääpä kaivaa foolihapot kaapista. Kettuperhe, milloin kuulet, otetaanko teidät hoitoon? Iid@ pitkä kierto sulla. Onneksi näet asian valoisat puolet...
  16. V

40+ so what wol.13

Tervehdys kaikille! Muutamat muistanevat minut syksyltä. Onnea Jimima ja Vuorikristalli! Sormet ja varpaat Vuorikselle ristissä, että kaikki menee hyvin. Kasenja, kovasti toivon, että sinulla onnistuu viimeinen siirto. On tehnyt hyvää jättää vauvahaaveet taakse. Elämä on ollut huoletonta ja...
  17. V

40+ so what wol.13

Nettaliina, kiitos vinkistä! Otan ehdottomasti kierukan. Minua ei niinkään hiostuta, mutta valvotuttaa. Se on yhtä tuskaa! Jospa sulla tärppäis, etkä tarvitsisi koko kierukkaa hetkeen! Kettuperhe, alkoiko uusi kierto? ON: minun haalea plussa muuttui negatiiviseksi ja tänään alkoi kunnon vuoto...
  18. V

40+ so what wol.13

Roxanne, hurjan paljon onnea! Sinun raskausaika meni jotenkin ihan hujauksessa! Nyt mukavia päiviä uuden tulokkaan kanssa. Neuttaliina, Vau! Onnea yritykseen! Mulla on ihan samanlaisia oireita ennen kuukautisia, vaikka kierto voi olla 28 päivää. Kysyn mielenkiinnosta, että oliko sulla...
  19. V

40+ so what wol.13

Zammakko, onnea! Nyt voit huokaista! Onnea odotukseen! Molly, alkoiko vuoto? Toivon sitä, ettei tarvitse mennä kaavintaan! Luppana, kiva kuulla suakin. Miten olet toipunut? Maarella sulla alkoi kunnon vuoto! Kuulostaa aikamoiselta. ON: tein testin aamulla. Oli viivanen, mutta ihan liian...
  20. V

40+ so what wol.13

Roxanne, mahtavaa! Sulla on varmasti jo vauva kainalossa! Toivottavasti kaikki meni hyvin. Aamuska, kökköä! Sais vuoto sitten alkaa, ettei kivut kiusaa. Se on niin totta, että kun vähän valvoo, niin seuraavan päivän väsymys on kamalaa-olipa ottanut tai ei. Iid@, jännät ajat, jännät ajat...

Yhteistyössä