Hakutulokset

1. I

Vauva vuodelle 2016 <3

Merenaalto mulla kans tommosta ovislima tyylista ollu nyt..kuitenki kp 23/28 menossa nyt ni oviksesta ei kyse voi olla.uusina oireina tal viikol tullu vatsan juilimisien lisaks ihme reisikipu ei siis koske vaan tuntuu samalta ku menkkojen aikana,yleensa ei mul oo,vahan niinku...
  2. I

Vauva vuodelle 2016 <3

mulle on kyl eilisesta asti tullu ihan ihme oireita..(en usko etta raskaudesta johtuisi koska nyt vasta kp19/28 ) varmaan tulevat menkat ilmoittelee tulostaan..nyt siis n.viikko tai muutama pv enem.oviksesta ni pissalla oon saanu juosta vahan liianki use in,vatsaa jomotellu/pistelly paivittain...
  3. I

Vauva vuodelle 2016 <3

mulle on kyl eilisesta asti tullu ihan ihme oireita..(en usko etta raskaudesta johtuisi koska nyt vasta kp19/28 ) varmaan tulevat menkat ilmoittelee tulostaan..nyt siis n.viikko tai muutama pv enem.oviksesta ni pissalla oon saanu juosta vahan liianki use in,vatsaa jomotellu/pistelly paivittain...
  4. I

Vauva vuodelle 2016 <3

5. I

Vauva vuodelle 2016 <3

6. I

Vauva vuodelle 2016 <3

7. I

Vauva vuodelle 2016 <3

Onnea plussanneille :) norappi oliko sulla minkalaisia oireita ennen plussaa?
  8. I

Vauva vuodelle 2016 <3

meil tais jaada ns.hyvat paivat käyttämättä..petipuuhia oli kp 12 ja seuraavana aamuna tulikin todella kovat ovulaatiokivut..kesti nelisen tuntia kipu vasemmalla puolen.oonki monesti miettiny mis vaihees ovulaatio on kipujen ollessa? onko tietoo kellään?seuraavat peiton heiluttelut olki sit...
  9. I

Vauva vuodelle 2016 <3

ite aattelin nyt et saa loppuu taa stressaaminen vauvan tulon suhteen.stressi ei varmaa auta sita yhtaan..tulee ku on tullakseen:) tanaan viihteelle miehen kans ja hauskan pitoon:). plussatuulia kaikille:) <3
  10. I

Vauva vuodelle 2016 <3

mä taidan nyt kyl unohtaa naa vauvan teko puuhat ja kuumeilut jokskuks aikaa..alkaa olla henkisesti sen verran raskasta et tauko tekee vissii hyvää..pitaa miehen kans varmaa alkaa valmistautuu siihe et on se lapsettomuus tutkimuksii mentava..kuitenki jo 1v ja 3kk yritysta takana:( ikäkin alkaa...
  11. I

Vauva vuodelle 2016 <3

ne sit vissii oli vaan oudot menkat täl kertaa..testasin tos just ja testi naytti vaa selkeen viivan paikan:( no mut tiedänpä nyt sit ni ei se asia sit vaivaa..mut pakko kyl myöntää et olihan toikin taas pettymys..
  12. I

Vauva vuodelle 2016 <3

viime viikolla pv ennen kun menkat alkoi..kun malttamaton olin :) .mielestäni testiin tuli toooosi haalea toinen viiva jonka juuri ja juuri erotti tai sitten oli vain viivan paikka..
  13. I

Vauva vuodelle 2016 <3

toukka16 onnea haamusta:) onko kellää muute kokemusta oudoista menkoista? ihmetyttää vaan niiden lyhkäsyys ja ku sen verran niukemmat ku ennen..nyt kesti sen kolme puol pv ja yleensä aina väh.5-8pv..turhaan viittis testii ostella..edellisessä raskaudessa tuli jotain vuotoo myös menkkojen aikaa...
  14. I

Vauva vuodelle 2016 <3

karkas toi ed.viesti :) mut joo nyt sit näyttäs loppuneen..ja kp4 vast menos..ei oo kyl koskaa näin ollu..aina runsaat menkat ollu ja kierto saannollinen..
  15. I

Vauva vuodelle 2016 <3

kirjoittelinki tos viimeks et pe oli kp1..odottelinki et milloin ne hanat kunnolla aukee mut omituisen niukat menkat oli..yleensä kestää aina sen 5-8pv nyt tänää
  16. I

Vauva vuodelle 2016 <3

onko sulla kuin pitkä kierto ? tuli vaa mieleen et voisko olla ovulaatioon liittyvää?
  17. I

Vauva vuodelle 2016 <3

jospa minäkin sitten tänne liittyisin..vauva ollut siis haaveissa jo kauan..ikää jo minulla siis 35 ja mieheni muutaman vuoden vanhempi.ehkäisyä ei ollut käytössä reiluun vuoteen eli nyt siis JO yk15 lähtis käyntiin kunhan nää menkat taas loppuis..kierto mulla siis säännölline n.28/29 pv..mut...

Yhteistyössä