Hakutulokset

1. X

Syyskuiset 2024

Ehdottomasti nautit nyt juu ja saa nauttia 😂 vauva arki kun koittaa ni se voi olla hetken aikaa aivan oksat pois ja tosiaan loppuraskaudestakin voi tulla jo kaikkea kremppaa ja nukkumisongelmia 😁 kaikesta sitä aina kyl selviää ja aika auttaa
  2. X

Syyskuiset 2024

Joo kyllä mun mielestä saa kaikenlaisia huolia spekuloida. Voi mikä tilanne kyllä, varmasti painaa ajatuksissa. Toivottavasti jatkotutkimusajat tulevat nopeesti! Mä olen ollu aivn paitsiossa viimeviikot. Väsyttää sairaasti ja kokoajan huono olo ja ruoka tai vesi ei maistu.. nyt eilen ja tänään...
  3. X

Syyskuiset 2024

Voi kurja @Lara83, onneks on sit tiistaina jo ultra, jos auttais mielenrauhaan. 🥺 Tääl on kans tosi kurja olo ja tuntuu et oireet on nyt pahentunu kunnolla kun viikko 6 alkaa olee pitkällä.. huono olo, ruoka ei maistu mut kokoajan nälkä ja sit tulee taas oksettava olo. Viluttaa ja väsyttää...
  4. X

Syyskuiset 2024

Mitä @Sitruunapiirakka :lle kuuluu nyt? Onko kaikki hyvin? Voi oot jo aika pitkällä @Lilibeth ! Kohta jo neuvola. Mulla on siihen ihan hirveesti aikaa ja vast 9+6 🫠 Tääl on kans kuvotusta ja ajoittain ruokahaluttomuutta, toivottavasti ei mee ihan oksenteluksi kun pidemmälle pääsee
  5. X

Syyskuiset 2024

Huh sain tehtyä listan oikein, syyskuiset otsikon vahvistus vaan nyt jäi pois 😅 uskalsin vihdoin lisätä kun sain neuvolasta sen heidän laskurin lasketunajan. Jännittipä kovasti soittaa neuvolaan!
  6. X

Syyskuiset 2024

Syyskuiset 2024 Laskettu aika/ Nimimerkki/Ikä/Monesko lapsi/Synnytyssairaala 1.9 @Lilibeth / 35 / 2 / OYS 5.9 @Sunsetcoast / 25 / 1 / KPKS 12.9 @__PikkuMyy__ / 34 / 2 / HUS 16.9 @uutamo / 33 / 1 / HUS 17.9 @karoliip / 31 / 3 / SATKS 17.9 @Mandis /31 / 4 / HUS 19.9 @-sirpula- / 26 / 2 / TAYS...
  7. X

Syyskuiset 2024

Mulla oli viimeraskaudessa paljon venytyskipuja mut vielä ei oo ollu kun niin alkua 😁 huhhuh oli se raskaustesti tänäänkin vielä positiivinen 2-3 viikkoa mutta neuvolassa ei ollukkaan puhelin aikaa ni huomenna uusiks. Jännittävää et sulla jo ihan kohta eka käynti Sunsetcoast!
  8. X

Syyskuiset 2024

On joo ihan samanlainen epätodellinen olo 😂 mulla 4+6 tänään ja tän epäilyolon takia aion just viel keskiviikkona ennen neuvolaan soittamista tehdä testin 🙈
  9. X

Syyskuiset 2024

Voi ei 😂 niin et ei torkkuja äitille, mulla on 1v7kk lapsi ennestään ja onneks voin hänen kanssa nukkua päiväunet samaan aikaan vielä. Väsymys on kyl lisääntynyt vaikka yleensäkki oon aika väsynyt ihminen 😁 Jaksaminen on kyl ihan hyvää vielä. Mulla on nyt 4+6 ja ajattelin vielä keskiviikkona...
  10. X

Syyskuiset 2024

Jaaniin ja mulle olis toinen lapsi ja laskettu aika laskurilla menis johonkin 25.9. paikkeille. Hieman kans ollu jo etovaa oloa vailla tosi alussa ollaan, en muista et näin aikasin ois viime raskaudessa tullu huonovointisuutta.
  11. X

Syyskuiset 2024

Heippaa, mäkin tuun tänne juttelee. Eilen plussasin ja ei uskalla viel muualla huudella niin pakko johonkin purkaa 😁 Mä seuraan raskautta Flo appilla ja Raskaus + sovelluksella Tehdaskeisari

Yhteistyössä