Hakutulokset

1. L

Toiveissa vauva 2021

Mahtaako olla yleistä, että kiinnittymisestä tuntee kipua? Mä oon tänäiltana ihmetellyt et miks alavatsaa särkee ja vihloo, vähän kuin menkkakipuja olisi, nyt noin parin tunnin ajan. Ei mitenkään hirveän kovaa mut aika inhottava kuitenkin. Sit äsken kattelin Flota, ja huomasin että nyt on...
  2. L

Toiveissa vauva 2021

Mä tein hätäsenä tänä aamuna negatiivisen raskaustestin, menkat pitäs alkaa parin päivän päästä. Kyllähän fiilis meni huonommaks, ku oli nii toiveikas, vaikka ajattelinkin että tuskin nyt oikeasti olis tärpännyt. Ja voi toki olla ettei vielä näy. Mut en ymmärrä tätä oksettavaa pahaa oloa, nyt...
  3. L

Toiveissa vauva 2021

3 päivää kuukautisiin, eikä mitään oireita niiden alusta, usein tulee aika aikaisin jo kipuja. Mä valvoin koko viime yön,, pyörin vain sängyssä ja ihan oikeasti nukahdin vasta klo 5 aamulla ja nyt klo 7 herätys. Voi huhhuh! En tiedä mistä tämmöinen unettomuus, kun ei oo mulle normaalia ollut...
  4. L

Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä ihan jokaiselle!! :) Mä oon jännäillyt täällä, kun pitäisi menkat alkaa viikonloppuna, on siis kp27 nyt ja mulla on ollut ihan outoja tuntemuksia! Mm. Mies oli nähnyt unta vauvasta, mä näin viime yönä myös tosi todentuntuista unta, jossa kohtua...

Yhteistyössä