Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2024

En voi uskoa tätä, olin heittänyt kirveen kaivoon. Menkkojen pitäisi kohta alkaa ja huvikseni tein varmistustestin että on varmasti nega, niin sainkin haamun! Oon niin onnellinen ja toivon vaan että tää tästä vahvistuu! 🥰 Ei siis ole ollut mitään, ei siis mitään raskauteen viittaavaa.
  2. S

Haaveena vauva 2024

Onnea! 🥰
  3. S

Haaveena vauva 2024

Täällä aivan sama. Itsellä just samoja oireita mutta en vaan usko, ei. Pää sanoo että en varmana ole raskaana. Ens viikolla vasta testiä. Toivotaan parasta. 🥰
  4. S

Haaveena vauva 2024

Dpo 10 ja eka nega testattu. Tyhmänä sen tein vaikka vannoin ettei liian aikaisin. Eilen illalla oli kauhea olo, kohdun seutua repi joka suuntaan ja kivut oli järkyttävät varmaan 4-5h. Sitä edellisenä päivänä iski kuuma olo. Mietin, että olikohan kiinnittymistä tms. Samaa kipua oli viimeisen...
  5. S

Haaveena vauva 2024

Aika tosiaan matelee, täällä dpo 5 suunnilleen. Tänään alkoi nippailla mahassa, viimeisimmän muksun kohdalta muistelin että voisiko olla hyvä merkki? Näitä tuli ennen kunnon repäisykipuja. Nyt toivotaan parasta. 🙏
  6. S

Haaveena vauva 2024

Mulla on aina toispuoleista kipua ennen ovista ja se voimistuu. Varsinaisena ovispäivänä kivut on kovimmillaan ja sen jälkeen lievittyy. Säteilee myös selkään. Myös valkovuoto muuttuu vetiseksi. Ovulaation jälkeisiä jatkuu muutaman päivän.
  7. S

Haaveena vauva 2024

Tilannepäivitystä, eli nyt eletään ehkä dpo3 tms. Tai dpo2. 🤔 Oviksen tunsin kuitenkin tällä viikolla selkeästi kivuista ja limoista ja se hyödynnettiin. Sopivasti, ei liikaa. Jotenkin ristiriitainen olo. Nyt turvottaa ja olo on aika toiveikas ja toisaalta taas ei. Jotenkin tämä oma ikä (39)...
  8. S

Haaveena vauva 2024

Jes, yritys taas aloitettu! Ekat tutut tuikkailut tulevasta oviksesta tänään! 😃 Mulla on siis aikainen ovis, yleensä ennen kp 14. Nyt kp 8 ja viimeisin lapsi tärppäs tästä kiertopäivästä 2 vuotta sitten. Nyt jännäillään ja yritetään. Jee, tää on taas niin jännää. 🤗
  9. S

Haaveena vauva 2024

Täällä taas. Vetäydyin menkkojen ajaksi pois koska se otti aika paljon päähän. En siis ole nyt uusimpia viestejä ehtinyt lukea. Nyt taas menkat taputeltu ja uuteen kiertoon. 😁
  10. S

Haaveena vauva 2024

Täällä eletään kp 25. Kierto ollut nyt 28-30 jotain. Testit negaa ja ärsyttävä tuhru alkoi. Ei siis vuotoa vain tosi pientä, ei edes siteeseen asti. Nyt kai voi viimeistään heittää toiveet tästä kierrosta roskiin. Eiköhän vuoto alkane viimeistään huomenna. Hitsi että ärsyttää. 😖
  11. S

Haaveena vauva 2024

On plussan alku! Onnea! 🥰
  12. S

Haaveena vauva 2024

Noniin, vaikka olo on liian normaali ja usko plussaan nolla, niin hätähousuna tuhlasin tänään yhden negatestin. Vaikka tulos oli jo omassa päässä varma niin silti harmittaa. 😔 Tää kierto vielä tosissaan hyödynnettiin. Noh, positiivista on se, että jos myöhemmin tärppää niin kuopukseen ikä-ero...
  13. S

Haaveena vauva 2024

Tekis mieli piinailla, mutta en usko että piinailtavaa on. Jouluaattona tais olla ovis ja tehokkaasti se hyödynnettiin mutta ei ole yhtään olo että olisi tärpännyt. 🤨 Viime kierrossa tärppäs, mutta olikin kemiallinen. Sen tärpin kyllä huomasi, oli kiinnittymisvuodot ja kerran sain haalen...
  14. S

Haaveena vauva 2024

Minut voi myös samalla lisätä listalle eli yritys aloitettu 10/23 ja 3. lapsi
  15. S

Haaveena vauva 2024

Moikka! Rohkaistuin vihdoin tekemään tilin tänne jotta pääsee juttelemaan tuntemuksista. 🙂 Elikkä taustaa, olen itse just 39 täyttänyt ja mies 35. Meillä on -17 esikoinen ja -22 kuopus ja luultiin että lapsiluku on tässä, mutta todettiin yhteisymmärryksessä että ei olekaan! Meidän molemmat...

Yhteistyössä