Hakutulokset

1. kaalimaan vartija

Mies tuli kotio ympäri päissään

MItäs naapuri tykkäsi kun humalainen mies meni sinne selviämään? Mahtavaa naapuriapua... Mun mies saisi lähettää mut entisen naapurin luokse humaltumaan... :D
  2. kaalimaan vartija

Mitä tehdä tottelemattoman miehen kanssa?

Sun täytyy hankkia oma salajemma omille pulloille...Vanha kunnon piilopullo käyttöön vaan... ;)
  3. kaalimaan vartija

Arkeologinen mysteeri - mitä nämä olivat?

.... joskus joku kaivaa maasta paljon omituisia esineitä, joille ei löydy järkevää käyttötarkoitusta tai selitettä... Meille ne olivat tuiki tärkeitä Ikean tai Tupperwaren tuotteita.... :D Sori, oli pakko. :ashamed:
  4. kaalimaan vartija

Kyläilevät lapset ja kurinpito

Jotkut lapset saattavat vähän "koetella" enemmän kuin muut..
  5. kaalimaan vartija

No kyllä olen kieltänyt ja torunut naapurinkin lasta lapsen äidin ollessa paikalla. Harvemmin olen kyllä ollut tilanteessa jossa olen kieltänyt vierasta lasta ja lapsen huoltaja on ollut kuin näkymätön tilanteessa... Kyllä vanhemmat ovat itsekin puuttuneet lapsen käytökseen ja antaneet...
  6. kaalimaan vartija

No tämä sun täytyy varmasti itse ratkaista. Nosta keksit sen verran kauas lapsesta ettei helposti niitä saa... ja jos yrittää ottaa niin kiellät ottamasta. Ihan idiootti on kyllä lapsen äitikin jos ei millään tavalla puutu lapsensa käytökseen jos "selvästi on tilanne päällä" sinä kiellät ja...
  7. kaalimaan vartija

Älä tee asioista vaikeampia kuin ne ovat. Lapsi otti keksin. So what? Lapsi heittelee ottamansa keksit lattialle koiralle. Älä anna hänen ottaa enempää keksejä. Ei tässä ole mitään vaikeeta. Teet vain päätöksen. Luot säännön. Ja seisot sen takana.
  8. kaalimaan vartija

kaveri kutsui itse itsensä kylään

Miksi sun pitää olla koko päivä kotona ja odottaa ystävääsi saapuvaksi? Laita viesti että menet asioilla ja että soittaa kun tietää mihin aikaan on tulossa.
  9. kaalimaan vartija

Olisin ottanut keksit pois. Kyllä lasten täytyy noudattaa selviä sääntöjä ja ohjeita. En edes koe, että lyseessä on mikään rankaisu.

Yhteistyössä