Hakutulokset

1. kaalimaan vartija

yöunien määrä aikuisella

Hassua... Muistin luvun olevan alle 10% väestöstä.... :D Mutta joo, tätä samaa olin tulossa kirjoittamaan. Nyt joku ehti vain ensin. Unentarve on yksilöllistä. Omaa unentarvettaan ei voi muuttaa. Unentarve voi toki muuttua esim iän myötä. Mutta yleisesti jos ihminen on nuoren apärjännyt...
  2. kaalimaan vartija

päivähoidon vapaapäivät, pitääkö päivät sopia etukäteen?

Meidän mukelon päiväkodissa oli aika rento meininki noiden lomien / vapaapäivien kanssa. Itse yritin laittaa koko syyskaudelle / kevätkaudelle kerralla ne lomapäivät. Oli itsellekin helpompaa. Ja tosiaan joissain kuukausissa oli vähemmän ja toisissa enemmän noita vapaapäiviä. Kunhan sovittu...
  3. kaalimaan vartija

Päiväkodin työntekijät! Kysymys lapsen hakemisesta päiväkodista!

Meillä on ilmoitettu hakuajaksi klo 17. Mutta joskus haen jo klo 15. harvoin on sellaista herkkua, että pääsen noin aikaisin töistä kotiin. Ja jos tilaisuus tulee niin haen lapsen kotiin ilman eri ilmoittelua. Ei auta vaikka lapsella silloin jäisikin leikit kesken tai tarhan hoitohenkilökunnalla...
  4. kaalimaan vartija

4-kymppinen bilettää baareissa?

Vielä sä ehdit muutaman hiljaiselovuoden jälkeen herätä uudestaan. Sitten elämän ehtoopuolella ;) Minäkään en ymmärrä mitä vikaa on baareissa juoksemisessa ja mitä sillä nyt oikein tarkoitetaan edes? Ihan samalla tavalla joku voi ihmetellä mitä järkeä on lukea romaaneja, katsoa "hömppä...
  5. kaalimaan vartija

Onnistuisiko tämä " huijaus " ? Kyse raskaudesta ja ultrasta..

Mä en saanut aikaa vaikka oli verenvuotoa... maksoin sen sitten itse. Ei se nyt niin kallista ollut.
  6. kaalimaan vartija

Jos nyt tulisit raskaaksi ja saisit valita sukupuolen, kumman valitsisit ja miksi?

Samaa joskus miettinyt... Toinen olettamus on, että teinit ovat aina vaikeita ja hankaluuksia tulee varmasti. Mä en haluaisi enää yhtään lasta. Jos nyt kuitenkin raskaaksi tulisinkin niin käsi sydämellä, aivan sama kumpi tulee. Meillä on kaksi tyttöä ja kaksi poikaa entuudestaan. Kaikki ovat...
  7. kaalimaan vartija

Kotiintulo baarista

Tavallaan totta tämäkin. Mun ei ole koskaan tarvinnut salailla missä olen viettönyt x-aikaa baarin sulkemisen ja kotiin saapumsien välillä. Joskus mies on kysynyt minne menitte tai itse olen sanonut. Yleensä kyllä olen laittanut jo info viestiä, että nyt kestää... mennään x:lle ja tuun kun...
  8. kaalimaan vartija

Kotiintulo baarista

Jos viideltä on jo kotona niin sehän on nopeasti tullut... :D itsellä on monesti mennyt jopa klo 7-10 ennen kuin olen kotiutunut... Aikaa kuluu jos käydään syömässä, mennään jatkoille, istutaan kavereiden kanssa vielä ulkona jossain... :D
  9. kaalimaan vartija

samsung vai bosch pesukone

Noista valitsisin Samsungin 8 kg:n koneen.
  10. kaalimaan vartija

Mikä vituttaa eniten?

EI ole. Noin sanoo vain ihminen joka ei ole tyytyväinen itse itseensä. Sisäinen kauneus ja itsensä hyväksyminen näkyvät päällepäin. Näin se vain on.
  11. kaalimaan vartija

Kuinka kertoisit hauskalla tavalla suvulle että teille on tulossa toinen lapsi?? :)

Sama täällä. Itse olen laittanut kerran sähköpostitse kuvia isovanhemmille lapsista jossa viimeisenä oli sitten ultrakuvat. Tämä oli kuulemma hauska juttu meidan vanhempien mielestä. Muuten ollaan aina vain kerrottu, että tällainen juttu on nyt tulossa. Itselle ainoastaan paras kaveri kertoi...
  12. kaalimaan vartija

Mitä piirteitä haluaisit muuttaa itsessäsi?

Mussa on paljon vikoja... Mutta oikeastaan en hirveästi halua itseäni muuttaa. Mies varmaan muuttaisi musta yhden tai kaksikin piirrettä, mutta joutuu nyt tulemaan niiden kanssa toimeen. ;) Iän myötä tulevaa normaalia kehitystä toki tapahtuu koko ajan. Ja se on ihan ok. ELämä muuttaa meitä...
  13. kaalimaan vartija

Millä saan irronneen ikkunalaudan takas kiinni seinään?

Täysin mahdollista. Yksinhuoltaja äideistä on ihan uskomattomia juttuja... Miksi muuten olettamuksena yksinhuoltaja nainen on jotenkin arveluttava miesten vonkaaja, mutta yksinhuoltaja mies taas arjen sankari? En voi käsittää.
  14. kaalimaan vartija

Mikä vituttaa eniten?

En ymmärrä koko kysymystä. Ei viehättävyys, kauneus, seksikkyys tai haluttavuus ole iästä riippuvia juttuja. Aika monelta kakskymppiseltä sitä paitsi puuttuu karismaa ja itsevarmuutta, mitä nelikymppisissä jo alkaa olemaan ihan kiitettävästi. Kauneus. Niin mitä se on? Jokainen meistä on...
  15. kaalimaan vartija

Mikä vituttaa eniten?

Mua ottaa päähän, että matkakuume on todella pahana just nyt, mutta ei mitään saumaa lähteä matkalle. Lisäksi meidän nettiyhteys pätkii ja katopa siinä nyt sitten vaikka netflixia kun välillä pyörii ja välillä ei... No toi matka-juttu harmittaa kaikkein eniten..
  16. kaalimaan vartija

VIISAAT! Kertokaapas mitä saan syödä päivässä 1200 kaloriin?

Makeanhimoon auttaa magnesium ja vähähiilarinen ruokavalio...
  17. kaalimaan vartija

Pääkaupunkilaiset hoi!

Kertokaas nyt missä on hyvät / parhaat "menopaikat" aikuisille bilettäjille? Missä entinen 90-luvun nuoriso oikein käy viihteellä nykyisin. Pääkaupunkiseudulla siis. ;) Tällaista aloin miettimään, kun eksyin youtubesta kuuntelemaan ysärimusaa... Ja kuten kysymyksestä voi päätellä niin en...
  18. kaalimaan vartija

Mikä leivottava herkku tekis kauppansa koulun joulumyyjäisissä...?

Joululeipää? Joku erikoisruokavaliolle sopiva kakku / leivonnainen..? Joutuu ehkä "pikkasen" enemmän näkemään vaivaa, mutta menee kaupaksi varmasti.. Mä olen tehnyt usein maustekakkua ja joka kerta on mennyt ensimmäisten joukossa..

Yhteistyössä