Hakutulokset

1. EneriK

Toiveena vauva 2017-2018

Miehen vuorotyö ja kolme lasta... Hirveän vaikea löytää aikaa puuhailuille. Mies on nytkin nukkumassa ja yksi lapsista vielä hereillä kanssani. Minä puolestani en aio herätä neljältä aamuyöstä miehen kanssa.
  2. EneriK

Neljännen kuumeilijat!!!

EneriK 33 v. / lapset: 09/09, 03/11, 11/13 / YK1
  3. EneriK

Polkupyörän peräkärry, mikä olisi hyvä?

https://www.xxl.fi/thule-cheetah-2-xt-trailer-biketrailer-w-strollerkit-pyorailykarryt-ja-rattaat/p/1132856_1_style Meillä on nämä. Mahtuvat sisään oviaukosta, jos oven saa kunnolla auki (eikä niin, että suoraan eteenpäin aukeava ovi vie sen 5 cm pois oviaukon leveydestä). Näihin saa...
  4. EneriK

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea, MamaBlue! Miten se lämmönmittaus nyt taas toimikaan?
  5. EneriK

Neljännen kuumeilijat!!!

Minulla ei varsinaisia kuukautisia ole ollut muutamaan vuoteen. Varsinainen poisto sujui nopeasti ja helposti, vaikka ei ollutkaan esim. kuukautisia. Langat vain oli leikattu lyhyeksi, joten niitä erikoislääkäri joutui hieman metsästämään ja se tuntui epämukavalta. Tyhjennysvuodon sanottiin...
  6. EneriK

Toiveena vauva 2017-2018

Kävin poistattamassa kierukan. Sain käsityksen, ettei tarvisisi edes raskaudenpelossa ehkäisyä ennen ensimmäisiä kuukautisia, eli alkakoot siitä sitten ensimmäinen yrityskierros (muutaman viikon sisällä).
  7. EneriK

Neljännen kuumeilijat!!!

Tervetuloa! Kävin tänään kierukanpoistossa. Odotin aikaani alle 10 min. ja silti aloin panikoida. Poiston jälkeen pyysinkin ehkäisyrengasreseptin siltä varalta, että alan jänistää. :D
  8. EneriK

Toiveena vauva 2017-2018

Meillä ei tärppää helposti. Aivan hyvin voi jatkaa normaalia avioelämää tyhjennysvuotoon asti. Ens vk ti on kierukanpoistoaika. Saas nähdä, mitä mies ajattelee. En vielä tänään kerro aikatauluja, koska hän oli eilen näiden kolmen kanssa kotona koko päivän, eikä se kuulemma mennyt hirveän mukavasti.
  9. EneriK

Toiveena vauva 2017-2018

Liityn ketjuun. Tosin huomenna aion varata ajan kierukan poistoon (milloinkohan sellaisenkin ei-kiireellisen ajan saa) ja sitten, kun kuukautiset alkavat, on tähän mennessä mennyt aina 8 kk ennen kuin on tärpännyt.
  10. EneriK

Neljännen kuumeilijat!!!

Liityn ketjuun. Tosin niin varhaisessa vaiheessa, että olen vasta ottanut asian esiin mieheni kanssa sen pidemmälle keskustelematta (toistaiseksi). Minulla on kierukka, joka sekin pitäisi poistaa. Tähän asti mieheni ei ole ollut aktiivinen lasten haluaja, vaan sallinut niiden tulla. Kolmatta...

Yhteistyössä