Hakutulokset

1. N

Toiveena vauva 2017-2018

@mincha Minunkin silmään viiva on selvästi vahvistunut! :)
  2. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mukava kun on muitakin odotuksen odottajia joiden kanssa jakaa jännittäviä hetkiä! Tänään tuli plussat tänne, vielä ehtii yrittää ennen kuin lähdetään reissuun tytön kans ja isi jää kotiin koirien kanssa. <3
  3. N

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos! :) En tarkalleen tiedä mitä vaihetta se noin niinkuin yleensä ennustaa mutta mulla tuli sitä eilen ja tänään tullut tummia viivoja liuskatestiin mutta ei vielä ainakaan hymynaamaa digitaaliseen. :)
  4. N

Toiveena vauva 2017-2018

Hauskaa että löysin tän keskustelun! Täällä on myös yksi vauvakuumetta poteva taaperoikäisen tytön äiti. Muutama kuukausi yritystä takana ja nyt hankin ovistestit avuksi. Tänään on kp14 ja liuskatesti näyttää tältä. Digiin ei hymynaamaa. Liuskatesti ei siis vielä positiivinen? Ylihuomenna...
  5. N

Raskaana/ei raskaana?

Hei, kyselisin sellaisilta joilla ehkä mahdollisesti ois jotain samankaltaisia kokemuksia.. Eli siis minulla on kuukautiset olleet myöhässä kolme päivää(raskaus mahdollinen), lisäksi on alavatsan vihlontaa, pahaa oloa, palelua iltaisin, itkuisuutta. Olen kuitenkin parikin testiä tehnyt...

Yhteistyössä