Hakutulokset

1. Adiela88

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Tänään testattu aamu- ja iltapissasta ihan puhdas nega. Yritin käännellä valossa mutta eipä siinä mitään näkynyt dpo 9 menossa. Tosin en tiedä millon mun ovulaatio on ollut joten voi olla + - mihin suuntaan vaan. Tänään ilmaantunut alaselän jomotus, ruokaa ei edelleenkään juuri tee mieli...
  2. Adiela88

Mäkin ajattelin testailla, vaikka epäilen ettei meillä nyt kuitenkaan mitään supersiittiöitä ole. JOS, iso JOS, ovulaatio olisi ollut viime viikon ti, niin nyt olisi dpo 8. Ehkä testailen siis muutaman kerran, ihan vaan koska yk1 enkä oo vielä päässyt testailemaan :sneaky:
  3. Adiela88

@Vesinokkaeläin on mulla. Turvotusta etenkin, toi pahoinvointi on vähän outoa mutta ei se mitään tarkota. Kyllä sitäkin saattaa esiintyä jos oikein turvottaa. Tänään illalla veristä vuotoa, joten saa nähdä alkaako kp 1. Jos jotain positiivista niin eipä ainakaan ollu pitkä kierto.
  4. Adiela88

Meillä meni tää kierto kyllä ihan läskiksi. Kerran saatiin talleteltua ( sekään ei oikein onnistunut kun mies laukesi vähän mihin sattui :cautious:) ja sekin oli ihan ihmeellinen ajankohta, ei todellakaan mun ovulaatio. Tikutin ahkerasti ovulaatiota mut kaikki näytti kyl ihan nollaa. Vitutta kun...
  5. Adiela88

@Lallastiina Ovisplussan jälkeenhän itse ovulaation pitäisi tulla 24-48 tunnin kuluttua, joten ihan hyvin olitte aikataulussa. (y)
  6. Adiela88

Täällä menossa kp 10. Ens viikonloppuna voisin alkaa taas ovistestailemaan, mulla ovis yleensä "myöhään" 18-21, joten ei jaksais montaa päivää tikutella...
  7. Adiela88

Paljuilu alkuraskaudessa

Miksei voisi?
  8. Adiela88

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@eva-maria, turhaan sä enää käytät testeihin rahaa. Tsemppiä odotukseen!
  9. Adiela88

Innostuin tilailemaan ebaystä vähän testejä. :whistle: Mies oli ihan että ei kai taas. En taas yhtään tiedä millanen tästä kierrosta on tulossa, kun viime kierto oli tollanen sikapitkä. Ainakin menkat oli suht "normaalit" joten toivotaan että olis ovuloiva kierto. Pakko olla noita testejä paljon...
  10. Adiela88

Mäkin voisin nyt tulla tänne, vaikken ihan kolmekymppiä olekkaan,aikas lähellä kuitenkin. Meillä starttasi nyt yk 1 ja kp 1. Vauvahaaveita ollu jo pitkään, mut nytten vasta on "sopiva" kohta yrittää. Kovin helppoa tietä ei ihan takuulla oo luvassa, mulla epäsäännöllinen kierto, todennäköisesti...
  11. Adiela88

Varhaisultrassa alkio odotettua pienempi?

Tuttavallani oli sama tilanne niin että alkio oli odotettua pienempi (sydänäänet kyllä kuului) ja viikon päähän varattiin sitten uusi aika. Tuossa ikävä kyllä kävi niin että uudessa ultrassa todettiin ettei alkio ollut enää kasvanut yhtään, sydänääniä ei kuulunut ja siitä muutaman päivän päästä...
  12. Adiela88

Toiveena vauva 2017-2018

Ei se ihan kuitenkaan noin mene. Harva meistä tietää milloin päivät täällä päättyy ja voi hyvinkin olla että 29- vuotias elää toisesta päästä kauemmin.

Yhteistyössä