Hakutulokset

1. L

Tammikuun tähtöset 2017 **KESÄKUU**

Mulla käytössä MultiVita raskaana oleville ja lisänä 20mikrog. D-vitamiinia. Esikoisesta paino nousi 'vain' 3300g ja terkkarikin oli vaan hyvillään koska lähtöpaino oli reilu. 4kk synnytyksestä sain painon pudotettua juuri normaalipainon ylärajalle ja olin itse äärettömän tyytyväinen. Sit sitä...
  2. L

Tammikuun tähtöset 2017 **KESÄKUU**

Täällä myöskin järkyttävä väsymys ja turvotus! :eek: Töissä ajatukset katkeilee/harhailee, unohtelen asioita, meinaan nukahtaa pystyyn ja keskittyminen on vaikeaa. Tänään kävin jo pari seuraavan koon työpaitaa kun meinaa vatsan kohdalta kirrata niin että napit sinkoilee pois paikoiltaan. :p...
  3. L

Tammikuun tähtöset 2017

Onko muut mittauttaneet hCg arvoja? Mitäpä näytti ja millä viikoilla? Itse kävin eilen muiden kokeiden yhteydessä ja lukema oli 8074 ja nyt rv6+3. Kaipa tuo on normaali..? Onko täällä muita joilla joku krooninen pitkäaikaissairaus? Miten nyt raskauden aikana lääkityksen kanssa etenette? Lellu...
  4. L

Tammikuun tähtöset 2017

7+5 on siis 7viikkoa ja 5 päivää eli silloin ollaan tosiaan jo kahdeksannella viikolla :p
  5. L

Tammikuun tähtöset 2017

Minulla ei ole tarkoitus orjallisesti noudattaa kaikkia ruokavalio yms ohjeita vaan maalaisjärjellä mennään. Eli aion sallia itselleni tarvittaessa pienet lipsahdukset vaikka pääasiassa pyrin noudattamaan ohjeita. Sopivan savolainen vastaus.. :whistle:o_O Turvotus vaivaa täälläkin ja...
  6. L

Tammikuun tähtöset 2017

En ole ajatellut alkuraskauden ultraan mennä.. yritän jaksaa ja malttaa odottaa aikataulun mukaiseen ekaan "viralliseen" ultraan. Neuvola on varattuna vasta 3vk päähän ja olo on sekava ja välillä käy mielessä etten selviä selväjärkisenä sinne asti.. :unsure::p Vatsan nippailuja on päivittäin...
  7. L

Tammikuun tähtöset 2017

Uusi odottaja ilmoittautuu! (y) 21.1.17 / Lellu83 / 33 / KYS / 3. lapsi Hei vaan kaikki, jospa minäkin uskaltautuisin liittymään joukkoon vaikka vasta pari päivää olen plussaa ihmetellyt ja kuulostellut voisinko oikeasti olla raskaana?! :eek: Minulla on aviomieheni kanssa reilut 15v yhteiseloa...

Yhteistyössä