Hakutulokset

1. M

OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

Äiti ja poika (pian 3v) etsivät Kajaanin suunalta uusia ystäviä.Kiinostuneet ottakaa yhteyttä =)
  2. M

Paljonko teillä on lapsia ja eläimiä?

Kolme lasta, koira ja kaksi agaattikotiloa. Kissa suunnitelmissa.
  3. M

Mikä neuvoksi kun lapsi puree rikki vaatteensa?

Mites olisi joku vaate tai pyyhe, mitä saisi luvan kanssa mutustella. Säästäisiköhän se yhtään vaatteita.
  4. M

1-vuotiskuva Jyväskylässä

Mekin käytiin Villen Kuvassa. Oli mahtava kuvaaja, Harri Jussila. Otti 45 min aikana yli 80 kuvaa, joista kelpuutti koevedoksiin n. 40. Otettiin sekä mustavalkeina että värillisinä. Siis 40x2, joista valittiin.De luxe -kansio oli muistaakseni 99 euroa. Kuvia sai valita myös seepian...
  5. M

dubai

Olen samaa mieltä Greipin kanssa. Oltiin muutama vuosi sitten Dubaissa ja tykättiin kovasti. Meinattiin lähteä taaperon kanssa sinne nyt lokakuussa, mutta ei mennä sittenkään. Me kun yritetään aina löytää uusi kohde, eikä palata samaan. Mutta veikkaan, että joku vuosi sinne kulmille taas...
  6. M

Minne lomalle marras-joulukuun vaihteessa

Dubaissa on aina varmasti lämmintä. Muutenkin ihana paikka.
  7. M

Pampersin Espanja-versio???

Dodot=Pampers. Eli Dodot on Pampersin versio portugalia puhuvissa maissa. Tämä vahvistus tuli Pampersilta viime syksynä kun kyselin, löytyykö Azoreilta Pampersia. Ja ihan samoja ne olivat.
  8. M

Tuorejuusto

On tosi juttu. Valiolta oli sanottu, että myös heidän juustoissaan on se pienen pieni riski olemassa. Näinhän se on, valitettavasti.
  9. M

Tuorejuusto

Ystäväni sain nimenomaan Valion tuorejuustosta listeria-bakteerin raskauden aikana. Onneksi kaikki päätyi hyvin. Ei sitä ihan huvikseen kielletä syömästä....
  10. M

purkkiruuan lämmitys lentokoneessa?

Ei onnistunut ainakaan Finnairin koneessa marraskuussa! Sanoivat, ettei ole mikroa, eivätkä suostuneet laittamaan meidän astiaa heidän uuniinsa. Eikä heillä ole mitään ylimääräisiä astioita. Aikuiset saivat viinaa ym., mutta vauva söi kylmää valmisruokaa....
  11. M

Matkarattaat pitkälle lapselle?

Miten olis Brio Pony? Ne menee isommallekin muksulle. Musta ihanan kevyet työntää. Tavarakori on vaan aika pieni. Ainakin Pikkupingviinin nettikaupan kautta saa tilattua sähköpostitse.
  12. M

Miksi naimisiin...

\
  13. M

Mitä ihmettä mä teen?!! (nukkumisesta)

Kalamamalle tsemppiä ja voimia! Oli ihana lukea, että yö oli mennyt noin hyvin. Toivotan hyvää ja rauhallista tulevaa yötä teille!
  14. M

Heippa taas!Kouluasiaa meiltä

Tämä on just tätä nykyajan integraatiota. Olen itse sekä luokan- että erityisluokaope. Tiedän kyllä, että aina se oma lähikoulu ei ole paras, mutta se on monessa kunnassa periaatteena. Onko siellä pikku koulussa avustajaa käytössä? Onletko tavannut opettajan, kuinka hän suhtautuu asiaan? Onko...
  15. M

Mistä poskiakin suojaava myssy?

\ Meillä myös Ruskovillan silkkinen kypärämyssy. Se on todettu parhaaksi,
  16. M

raskaaksi jälkiehkäisystä huolimatta?

onko joku tullut raskaaksi jälkiehkäisystä huolimatta ja millaisin alkuoirein? onko ollut mitään vuotoja?
  17. M

mustaherukkahillo

Meillä itsetehtyä mustaherukkahilloa syödään luonnonjugurtin kanssa. Ja siitä tulee ihanaa rahkaa: purkki rahkaa, ohennan maustamattomalla jugurtilla ja mustaherukkahilloa. Ei sokeria. En sekoita mössöksi vaan jätän raidaliseksi, ihanaa. Myös kanaruokien kanssa kyseinen hillo on hyvää, samoin...
  18. M

Minkä verran läksyjä tokaluokkalaisella

Onpas hurja määrä! Itse olen myös tokaluokanope (nyt ihan tavallinen toppuluokka), eikä mieleenikään tulisi antaa noin paljon läksyä. Olen myös erityisluokanopettaja ja opettanut vuosia erityisluokkaa, enkä koskaan silloinkaan antanut noin paljoa läksyä. Suosittelen, että juttelisit opettajan...
  19. M

SAMSONITE POP UP matkasänky

Meillä on tuo kyseinen sänky, mutta isompi versio siitä. Ollaan tykätty kovasti. Mutta kaikissa hotelleissa on kyllä käytetty hotellin sänkyä. Onpas ihme juttu, että ei muka ole vapaana. Vaatikaa, että hommaavat sellaisen!
  20. M

kokemuksia brasiliasta

Jatkan sen verran, että ryöstetyksi voi tulla vaikka Suomessa. Meitä ei koskaan uhattu millään lailla, eí edes São Paulossa eikä Riossa, vaikka rikollisuus on huimaa niissä paikoissa. Ja liikuttiin ihan omalla autolla keskenämme. Minä päivittäin yksin!

Yhteistyössä