Hakutulokset

1. M

Peg Perego Pliko P3 KOKEMUKSIA!

Meillä on nuo rattaat. 2-v taaperolla ei ole koskaan ollut kylässä, lomilla tms. vaunuja / rattaita mukana, vain nuo. Nukkui niissä hyvin ja viihtyi muutenkin. Itse asiassa tykkää niistä edelleen; haluaa ne, kun vauva laitetaan vaunuihin. Ollaan siis tehty niillä muutama kunnon lenkkikin...
  2. M

Peg Perego Pliko P3 KOKEMUKSIA!

Meillä on nuo rattaat. 2-v taaperolla ei ole koskaan ollut kylässä, lomilla tms. vaunuja / rattaita mukana, vain nuo. Nukkui niissä hyvin ja viihtyi muutenkin. Itse asiassa tykkää niistä edelleen; haluaa ne, kun vauva laitetaan vaunuihin. Ollaan siis tehty niillä muutama kunnon lenkkikin...
  3. M

Toisen jos saisin, onnellinen oisin

Ootteko muuten kertoneet avoimesti ihmisille että yritätte lasta? Ite oon tietty läheisimmille ystäville mutta mua ei ainakaan kiinnosta selitellä puolitutuille. Mun mielestä on aivan sairaan raivostuttavaa ku jotkut tulee neuvomaan kuinka meidän pitäis tehdä jo toinen lapsi ettei tule liian...
  4. M

Onko edes mahdollista olla raskaana jos...

Tee nyt hyvä ihminen testi!! Mä en ymmärrä miten jotkut pystyy pitää itseänsä jännityksessä =) Ymmärrän kyllä sua silti. Aika monta negatiivista testiä on itsekki tullut heitettyä roskiin.. (kymmeniä) Nyt mars mars apteekkiin ja testit kehiin! Jännitän jo sun puolesta! Kerro kuinka kävi. Peukut...
  5. M

Raparperitaivas: Sovitaanko näin että ei me olla epäonnisuneita ja huonoja ihmisiä jos tunteet on tollasia. Me halutaan vaan niin kovasti sitä omaa vauvelia. Hauska silti kuulla etten oo ainoa.. Heh. Eikä sitä tarvii niille onnellisille näyttää mikä karmea katkeruus meidän mielessä jäytää :kieh...
  6. M

Kiitos vastauksista! Toivottavasti teilläkin tärppää =) Miltä teistä tuntuu kun joku teidän lähipiiristä kertoo olevansa raskaana? Mulla ainaki iskee ihan kauhee katkeruus heti.. Tietysti olen vilpittömän onnellinen heidän puolestaan mutta aina meinaa poru päästä illalla peittoon. Se tuntuu...
  7. M

Taidan olla oikea typerys koska en ole vielä hankkiutunut minkäänlaisiin testeihin mieheni kanssa. Meillä on 4v poika (jota yritettiin vuosi) ja nyt toista on tehty yli kolme vuotta.. Olin typerä kun ajattelin että kyllä se toinen tulee jo ihan helposti kun ekan saaminen tuntui niin kovin...
  8. M

Osaavatko lapsesi käyttäytyä kaupassa?

Vaihtelevasti. Yksitellen kyllä osaavat olla oikeinkin nätisti kauppareissulla, mutta jos koko lauma on mukana saattaa mennä toisinaan hulinaks. :whistle:
  9. M

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

Kai se täytyy tännekin ilmoittautua, ns. vanhana akkana :p Eli ikää 33v, ensimmäisen la n. 25.12. (laitoinkohan joulukuisten listaan 26.? No voihan tuo vaihtua vielä moneen otteeseen...) ja Helsingin seudulla majaillaan. Unohdin jo muiden nimimerkkejä, mutta Iida-Liinalle huimasti onnea! WAU...
  10. M

**Joulun odottajat** TOUKOKUU

siis mitämitä! Teillä joillain on jo ultra ollut aiemmin ja 8 tai 9 vkolla jo uudelleen?! Hitsi, mulla eka neuvola 9 vkolle ja eka ultra tulee sitten kuulemma joskus 12 vkolle. Tuntuu kovin pitkälle tuo muutama viikko... Vai että pitäis sairaalakin jo osata haluta ekalla neuvolakäynnillä. Mulle...
  11. M

Kuinka pian näkynyt?

testasin seuraavana päivänä kun menkat piti alkaa; kierto on epäsäännöllinen mutta voimakkaiden ovulaatiokipujen takia tiedän tasan milloin oli ovulaatiopäivä eli milloin menkat piti alkaa. Oli mahassa sellainen tunne että kyllä ne nyt alkaakin, mutta päivä kului eikä alkanut. Yön näin unia...
  12. M

**Joulun odottajat** Huhtikuu

täällä uusi listalainen, ikää 33v ja la näillä näkymin 26.12. Ensimmäinen lapsi, kyllä on paljon kysymyksiä! Helsingissä asun, synnytyssairaalasta ei tietoakaan, selvinnee stten neuvolassa kun sinne asti pääsee (vielä 3 vkoa). En totisesti jaksanut lukea koko ketjua, mutta tuohon "pakko kertoa...
  13. M

HELMIÄISET 2007

Tiipeli: Oletko Jyväskylästä? Lapsen nimen perusteella niin aattelen, kun lueskelin kastettuja paikallislehdestä eilen. Minä JKL:n läheisyydestä. Taustailen täällä aika usein. Mullakin helmikuussa syntynyt tyttö. Tulee kirjoitettua silloin tällöin vauva-lehden helminauhoihin, niin en tänne enää...
  14. M

mä en enää kestä

Ajattelin vaan kysäistä, että onko sulla ystäviä joiden kanssa puhua? Missä päin suomea asutte?
  15. M

Malta vai vältä?

Me oltiin siellä lokakuussa. Mukana oli 1,5 v poika. Tykättiin kovasti. Nuo iki-ihanat linja-autot (ninnit) meidän taapero muistaa edelleen. "Oltiin hotellilomalla ja ajettiin ninnillä."
  16. M

paljonko teidän lapsella oli hb 1v neuvolassa?

Täällä Keravalla ainakin kuuluu 1v-tarkastukseen.
  17. M

laakäri passitti reuma kokeeseen

Elikkäs kävin lääkärissä,kun vasemman puolinen lapaluu+olka nivel todella kipeänä.+rinta lastassa puristavaa kipua(on kuvattu ei mitään)siis rintalastassa. Lapaluu loksaa ja on turvonnut alkupäästään,kun vertaa toiseen luuhun, niin se kaulasta törröttävä osuus on puoltoistakertaa niin suuri kun...
  18. M

käsikynkkä

saattaa tulla liian myöhään, mutta itse osallistuin käsikynkkään tarhallamme tyttöni kanssa. Olemme tosi läheisiä, ja muokin hieman arvelutti asia ensin... Et miksi juuri meitä pyydettiin, mutta siellä oli todella mukavaa yhdessä leikittiin eri lwikkejä, sit syötiin ja sit lapset jäivät yhdessä...
  19. M

Onko ketään lasten kanssa azoreilla käynyttä??

Kyllä englannilla pärjää. Portugalin kieltä vain pääsee käyttämään niin harvoin, että aina kun voimme, niin kommunikoimme vain sillä kielellä. Rattaiden kanssa liikkuminen oli välillä aika tuskaisaa. Kaupungin kadut ovat tosi ahtaat, mutta paljon tuli liikuttua. Mekin oltiin Hisapnialla...

Yhteistyössä