Hakutulokset

1. T

40+ so what wol.13

äiskä-73 Voi surku... Tai jospa se ei sittenkään... Täällä jännään sun puolesta. Mutta omalta kohalta täytyy sanoa, että tiesin jo eilen, ettei siellä mahassa mitään ole, ku se tuntui NIIN tyhjältä! Ehkäpä se sitten oli tarkoitettu niin... Olen jo 42 ja tunnen itseni sata vuotiaaksi... Tekis...
  2. T

40+ so what wol.13

No, ei nyt auttaneet mitkään tsemppaukset, jo vain kuukautiset eilen illalla alkoivat! Ja olin IHAN raivoissani koko elämälle... Ja ajattelin, että lopetan koko yrittämisen. Mietin jo koko oman elämän mullinmallin panemista: pitäskö yrittää löytää uus työpaikka, aloittaa joku uus harrastus...
  3. T

40+ so what wol.13

äiskä-73 Niinhän sitä tietää, että joka raskaus voi olla/on erilainen oireineen kaikkineen... Mutta voi tätä odotuksen tuskaa... :kieh: Olis niin kiva pitää sisällään tällaista pientä 'salaisuutta', olla jollain tavalla erilainen 9 kk ;) Alavatsakipu senkun vain yltyy...
  4. T

40+ so what wol.13

äiskä-73 Mä en ihan oikeesti enää uskalla testailla... Se pettymys on niin karvas, ku viivoja ei ilmesty... Ja nyt alavatsaa vihloo just ku kuukautiset alkais... Eiköhän mullakin viimeistään viikonloppuna ala... : / Eli nyt sit ravaisin vessassa tarkistelemassa onko alkanu vaiko eikö, jos siis...
  5. T

40+ so what wol.13

Tattinen :( Toivotaan parempaa onnea ens kerralla. Meistä varmaan jokainen tietää, miltä pettymys tuntuu!!! Äiskä-73 Pidän sulle yhä peukkuja :wave: Mulla on kierto nyt vaiheessa, että edellisistä kuukautisista 28 päivää - se on se mun ennen ollut normi kierto (itseasiassa 27) ja nykyään...
  6. T

40+ so what wol.13

äiskä-73 mullakin on ollut muutaman päivän maha sillai sekasin että on saanut useamman kerran juosta pasaatilla ja on ollut sellast löysähköö vaikka normaalisti käyn aamusta kerran päivässä isommalla hädällä, alavatsaakin juilii sillee vähäsen mutta mulla ei tuota närästystä oo ollut. Niin mä...
  7. T

40+ so what wol.13

tattinen mulla on kans ongelmia töissä - olen kokenut työpaikkakiusausta ja vuosi sitten olin sairaslomalla, ku sain jonninmoisen hermoromahduksen - kestin liian kauan sitä jalkoihin tallomista - olin kotona sekä töissä se kynnysmatto. Oon joutunu taistelemaan olemassaolostani joka suhteessa...
  8. T

Ovulaatioko?

Ovulaation voi laskea tapahtuvan silloin, kun laskee tulevien oletettavien kuukautisten alkupäivästä (jos kierto vaikka esim.28) takaisinpäin 14 päivää... Olikohan kovin selvästi vastattu. :) Jossain näillä sivuillahan on se ovislaskurikin :)
  9. T

Kun oma koira ärsyttää ihan suunnattomasti!

Mulla on vähän samaa "vikaa"... Olen kyllä koiran halunnut, mutta en tykkää kun koira on liian miellyttämishaluinen - olis tosiaan sitä LUONNETTA. Taidan olla kissaihminen (niitä onkin kolme). Koiran kanssa on kuitenkin kiva käydä lenkillä ja metsässä kävelemässä. Meitä on moneksi, ei kaikki voi...

Yhteistyössä