Hakutulokset

1. T

40+ so what wol.13

Sirppuliinilla oli ihana vauvakuva tuolla aiemmin :) Täällähän on niin paljon tekstiä tullu, ettei ehdi tässä työn lomassa lukea, joten pitää kotona paneutua :) Eilenkin meni töissä taas normipäivää pidempään... :vampire: Siitä alkaa tulla kohta enempi tapa, eikä ole minusta kiinni, että...
  2. T

40+ so what wol.13

Oireita on pinkeet rinnat, ja ehkä on kasvaneet... Mutta ne monesti turpoaakin ennen kuukautisia. Näytti vain tuossa eilen ku saunaan olin menossa, että normaalia isommat ois ollu... Mutta kuukautsia odotellessa - tässä pitäs alkaa 5-7.3. Maha ollut lauantaista asti sekaisin. Ja nyt kipeytyi...
  3. T

40+ so what wol.13

äiskä-73 Onnea! :flower: anuliini Tervehdys täältäkin :) Ja kommentoisin tuohon ihmisten tökeryyteen. Kuka sen sanoo, että lapset pitäs tehdä nuorena, ja tuo kuinka ajattelemattomia ja tyhmiä ihmiset päästelee suustaan - kaikki ei vain saa lapsia helposti. Tekis mieli kirvata ärräpäitä tähän...
  4. T

40+ so what wol.13

Tällastakin löytyi: Näistä merkeistä tiedät, että olet raskaana | Terve.fi Mistä tietää, onko raskaana? Usein merkkejä ei huomaa, ennen kuin huomaa kuukautisten jääneen väliin. Jos ei pidä kirjaa kuukautiskierrosta tai kuukautiskierto on epäsäännöllinen, ei voi olla varma, milloin niiden...
  5. T

40+ so what wol.13

Sirppuliini Mulla samat fiilikset, ku sulla - luullu kaikkia oireita raskaudeksi, vaikka ne on just nuita pms-oireita ja alkavia kuukautisia, joten en itekään usko enää ku raskaustestin positiiviseen tulokseen... Vaan on se tosin (joskus) kiva jännätä etukäteenkin :) Monet turhat...
  6. T

40+ so what wol.13

ja tämmöstäki :) Outoja merkkejä raskaudesta | Terve.fi Raskaaksi tuleminen aiheuttaa yleensä tiettyjä kaikkien tiedossa olevia oireita, kuten pahoinvointia, rintojen aristusta, kuukautisten poisjäämistä ja kipuja esimerkiksi päässä tai selässä. Raskaus voi myös aiheuttaa ensioireita...
  7. T

40+ so what wol.13

Ovulaatio - Oireet "Ovulaation Oireet Ovulaatio tarkoittaa munasolun irtoamista munasarjasta. Ovulaatio on osa naisen kuukautiskiertoa ja se tapahtuu keskimäärin 14 päivää ennen kuukautisvuodon alkua. Ovulaation mahdollisia oireita ovat: - alavatsakipu (polttelu, jomotus, vihlonta tai...
  8. T

40+ so what wol.13

Sirppuliini Oliko sullakin niin, että valkovuoto lisääntyi runsaasti? Koska nyt mulla yhtäkkiä onkin tosi runsasta. Kun säkin olet googlettanut kaikki mahdolliset, niinku mäki (mulla vaan on huono muisti), niin mites se oli sen valkovuodon kanssa.... Oviksen jälkeen alkaa kuiva kausi, joten...
  9. T

40+ so what wol.13

Tässä kattelin noita juttuja raskausvkoista ja ylipäätään kierrosta, niin ei mulla mitään raskausoireita voi olla, kun tällä vkolla se kiinnittyis, mutta eihän noista ajoista voi olla satavarma millonkaan - ohjeellisia... Tyhjä olo sisuksissa onkin, taas. Mutta en oo menettäny toivoa. Tässä...
  10. T

40+ so what wol.13

Pittääpä varsin päivitellä tuntoja: rinnat hiukkasen kipeät... Sillain erilailla... Mutta eikös se aina meillä toiveajattelijoilla....? ;) Mutta jos nyt ois onni ollu myötänsä, niin mun ovulaatio sattus kohdalle 12-14. pvä edellisistä kuukautisista. Sillon oli sellasia tuntemuksia kropassa...
  11. T

40+ so what wol.13

Huomenta! Töissä taas ja nopea katsaus omaan eloon. Eli nyt on kai mullakin ovulaatiot ohi, eikä edes tee mieli seksiä. Itse asiassa mulla ei oo varmaan pariin kuukauteen tehnytkään mieli, mutta hedelmöittymismielessä sitä on jaksanu... Voi juku - ois se kiva jos haluttas. Missä vika ja mikä...
  12. T

40+ so what wol.13

äiskä-73 Tsemppiä olotiloihin - painin itse samanlaisissa fiiliksissä millon mitenkin... Nyt on taas sellanen olo, ett jaksaa toivoa ja ajatella että tulevaisuudessakin ois voimia... Mut sit väliin tulee se alakulo... Sanovat, että luulis, ku valon määrä lisääntyy, että sitä piristys, mutta se...
  13. T

40+ so what wol.13

Sirppuliini Ennen ovulaatiota valkovuoto lisääntyy ja kun ovis ohi, alkaa ns. kuiva kausi. Näin olen täältä lukenut :) Ai niin, ja raskautuessahan valkovuoto vissiin lisääntyy. Olen nuita raskautumisoireitakin täältä lueskellut, mutta ei ne silti kaikilla ole samat. Mutta oletettavasti...
  14. T

40+ so what wol.13

Quote äiskä73 "Tänään mainitsin äitilleni että mulle on tainnut taas iskee vauvakuume, ni vastas siihen että etkai sä nyt enempää aattele nyt ikääskin ja jos tulee sairauksia tai muutenkin mihin tää maailmanmeno muuttuu vastasin että muuttuu se maailman meno muutenkin raskaudun tai en...
  15. T

40+ so what wol.13

Minä se menen noiden raskauslaskureiden/ovislaskureiden mukaan, mikä Kaksplus-sivultakin löytyy. Ja vähän kuulostestelen kroppaa, miltä tuntuu... Laskurin mukaan mun hedelmöitysmahdollisuudet sijoittuu aikavälille 19-24.2 ja ovulaatio EHKÄ 22.2. Elikä tällä viikolla hurjaa juputtelua :laugh...
  16. T

40+ so what wol.13

Tervetuloa Minttu -71 :hug: Marza1970 Onpa vain kamalia tarinoita synnytyksestä, mutta nuo vauvan jalat on niiiin ihanat pikku töppöset. Sain sunnuntaina pidellä kuukauden ikästä vauvaa sylissä ja syöttää tuttipullosta - KYLLÄ HALUAA OMAN!!! :xmas: Ja onhan se mieskin täysillä mukana...
  17. T

40+ so what wol.13

:wave: Kiitos kaikille haleista ja kannustuksesta. Vielä se ajatus päässä itää... Mihinkäs siitä pääsis! Se on tuo mun mieskin, kun sillä kans vaihtelee ne halut -halutako lapsia lisää, vaiko ei-- No eipä meillä kyllä ehkäsyäkään ole, joten jos on tullakseen niin on sitten on. Siinä ei sen...
  18. T

40+ so what wol.13

Jaahans, täällä taas minäkin... Veti mielen matalaks tuossa viikonloppuna ja sama vire jatkuu. Ei tunnu olevan kovin kummosia oloja muillakaan... :mad: Tsemppiä kotinsa menettäneelle, tsemppiä eroa miettivälle ja tsemppiä yrittäjille :) Mää en nyt osaa sanoa juuta enkä jaata vauvakuumeille...
  19. T

Itsetyydytysvälineistä

Kukahan tätäkin kyselee... Joku, joka saa kiksit...
  20. T

ADD

Kuulostaa kyllä vähän minultakin tuo (ja tyttäreltäni - lähteminen ollut aina hankalaa), vaikka mitään diagnoosia ei ole tehty. Olen myös HAAVEILIJA ja laiskaksi haukuttu, koska mm. siivoamiseen ryhtyminen on TODELLA hankalaa, vaikka nautin itsekin järjestyksestä ja siisteydestä. Me käydään...

Yhteistyössä