Hakutulokset

1. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Aika jännät paikat. Pääasia että itse olette sinut päätösten kanssa. Mukava kuulla erilaisia tarinoita vaikka en mäkään ole kovin perillä kaikkien täällä olevien jutuista. Vaan ne tietyt jää mieleen. Toivotan teille todella suuret zempit syksyyn ja toivotaan että tulee plussauutisia pian!
  2. M

Hmmm. Kiitos vastauksesta. Mul olis näitä vaan 3 kerraks kai.. Kannattaaks mun alottaa nää nyt vai ootella vielä. Kp 47 tänään.
  3. M

Juu ei oo näkyny! Kävin ostaa terolut kuurin jos vaikka alkais jo ihan sen takia menkat et ostin nää "turhaan". Luin ohjeet ja nyt mietin et KANNATTAAKS NÄIT OIKEESTI SYYÄ. Saan näist viel jonku veritulpan?! Tai sydärin..
  4. M

Facebook -ryhmä lapsettomuuden kanssa kamppaileville.

Onks sul ryhmä jo kasassa?
  5. M

Terolut käyttäjät !

Ääh en osaa vastata kysymyksiisi... MUTTA! Itse painin juuri sellaisen asian kanssa että uskallanko syödä tämmösen kuurin..?! Luin vähä näit haittavaikutuksia nimittäin..
  6. M

Just tollasia viivoja mäkin oon saanu.
  7. M

Must tuntuu et siit asti ku mies kävi yksin lääkärissä et saatiin se läheteasia kuntoon.. Ni se on alkanu ymmärtää enemmän et jokainen seksikerta on mahdollisuus eli vähä et jokainen zäänssi on mahdollisuus xD Ärsyttää vaan et nyt mun kierto sit vaan kestää ja kestää.mietin et pitäskö ottaase...
  8. M

No se testi oli aika epäselvä. Vastaus oli ehkä vähän tulkinnan varanen myös. Säästäisin rahat johonkin muuhun tai sit ota se toisiks halvin. Se halvin oli vähä nii ja näi. Annoin siit palautettakin kun enkunkieliset ja suomenkieliset eros toisistaan.. Mut toisaalta jos vika onkin miehessä.. On...
  9. M

Voi ei ! Voimia ja jaksamista!

Yhteistyössä