Hakutulokset

1. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mul alkaa menkat verilimal mikä tulee esille vaan pyyhkiessä ja verta tulee 1 tai 2 päivää sit jatkuu taas verilima. Nyt ku oli edelliset menkat teroilla käynnistetty. Ni kun ne loppu ni alko aivan törkee veden näkönen vuoto. Ihan hulluna erittyy semmost "limaa" . Taitan joku 4 paperii ku...
  2. M

Millon ne sit lasketaan loppuneeks? Jos tulee semmost verilimaa ja semmost.. Oliks siit mitää ohjetta?
  3. M

Jännää, jännää..
  4. M

Kumpa olisit raskaana!
  5. M

Oitb on katottu. Marco polo oli ihan paska, katoin 2 ekaa jaksoa. Love oli hyvä. Skin -liekeissä katoin loppuun siitä mihin se suomessa jäi. Se tokavika kausi oli hyvä mut se vika ihan täyttä shittii. Shamless joo hyvä mut oon nänhny ne ekat kaudet. Aloin kattoo jotain tömmöst sarjaa ku misfits...
  6. M

Suositelkaas HYVIÄ sarjoja netflixistä?! Pitäs huomen matkustaa junal kajaani- helsinki..
  7. M

Zempit sinne! Oot kyllä aika rauhallisin mielin vaikka kuulit että sulla on kysya. Itte varmaan itkisin viikon putkeen et " mä kuolen". mut älä ota musta mallia! Mutta hyvä että tilanne on hallinnassa. Mulla alko kuukutiset 3 päivää sen jälkeen kun tertolut kuuri loppu ( 10pv kuuri). Nyt...
  8. M

Olkaa onnellisia jo niistä kuukautisista . Ne on jo puolivoittoa. Mulla menos kuukautispillereissä 7 päivä. Eilen luulin et menkat alkaa kun tuli pientä veriviivaa valkovuodossa.mutta ei.. Ei ole vielä alkanu. Millonhan niiden kuuluis alkaa jos ees alkaa. Alkanu tuntuu siltä ettei ala...
  9. M

Minähän päivänä niiden menkkojen pitäs alkaa ku syön sitä tertoluttia..?
  10. M

Toinen päivä näit menkkapillereit otettu. Panettaa aivan saatanasti!
  11. M

Mermerille voimia!
  12. M

Joo mulla siis sama. Mä laitoin syyks kuukautisten puuttuminen. Ei se varmaan kaikkee lapsettomuuteen liittyvää korvaa mut näin alkuun toikin oli vähän rahaa kotiin päin. Ja olihan se totta. Mulla puuttuu kuukautiset.
  13. M

Ainiin sit viel et mul on sairausvakuutus ni kävin yksityisel gynel ja laitoin syyks kuukautisten puuttuminen. Meni läpi.
  14. M

Noniin leidit. Kp 56. En ole raskaana. Ensimmäinen terolut 10mg otettu naamariin. Etelästä kotiuduttiin viimeyönä. Saatana kuntäällä on KYLMÄ! Hyrrr Oliks täällä ihmisiä jotka oli tilannu ebaystä r- testejä ja ovulaatiotestejä. Onks antaa linkkii vai tilaanko mututuntumalla?
  15. M

Heh kävin heti kattoo googlesta et MIKÄ JUTTU.. Pitää tilaa miehelle tollanen.
  16. M

En oo vieläkään uskaltanu alottaa xD Ehkä munasarjat tuntuu kipeilt jos sielt joku lihas on vähä "revähtäny"..
  17. M

Mullakin tullu ihme limoja ja kierto on mitä sattuu. Toivon paputoiveelle paljon hyviä uutisia!
  18. M

Käänsin kylkee viimeyönä silleen et tuntu ku munasarjat/ alavatsa olis repeytyny kahtia.
  19. M

En oo uskaltanu viel alottaa sitä xD

Yhteistyössä