Hakutulokset

1. Morticia

40+ so what wol.13

Tännehän se täti aamusella tupsahti, eli kp1. Toivottavasti kirkasvalo auttaa. Itseä se auttais mutta en pysty olemaan valon kanssa samassa huoneessa kun tulee niin hirveä päänsärky. Joku piristys olisi tarpeen kyllä.
  2. Morticia

Suosittele kivaa lautapeliä 3-vuotiaalle

Meidän 3v:n lempipelit on Afrikan tähti ja Kimble.
  3. Morticia

40+ so what wol.13

Menkkojenalkamispäivä, vaan ei näy, tuhruttaa kyllä. Eiköhän ne hanat viimeistään yöllä aukea. Mur-mur ja Ottis olivat selvästi kuumeilutriidin sielu kun täällä on ihan kuollutta nykyään. :(
  4. Morticia

40+ so what wol.13

maanantai 19.11. Nimi / ikä....................Kp.............. ...yritysk. tattinen (42)...............kp5/22-28.......yk26 PippuriPiia-70 (41)........kp6/30............yk4 Marza (42)..................kp9/30..........yk2v sarialeksandra (41).......kp11/37.........yk2v sinivatukka...
  5. Morticia

~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Kävin taas lukemassa mutta en enää muista mitä piti kommentoida. Siispä lähetän vain virtuaalisesti isot ja lämpöiset halit kaikille.
  6. Morticia

40+ so what wol.13

Tattiselle pahoittelut tädistä ja siitä ettet opiskelemaan päässyt. Uutta hakua kehiin vain seuraavalla hakukerralla, sitkeys palkitaan. Mä hain sairaanhoitajaks opiskelemaan 10(!) vuotta ennen kun pääsin. Ja vaikka itse sanonkin niin pahuksen hyvä hoitaja oon ollut, eivät vain tajunneet ottaa...
  7. Morticia

40+ so what wol.13

Sunnuntai 18.11. Nimi / ikä....................Kp.............. ...yritysk. tattinen (42)...............kp4/22-28.......yk26 PippuriPiia-70 (41)........kp5/30............yk4 Marza (42)..................kp8/30..........yk2v sarialeksandra (41).......kp10/37.........yk2v sinivatukka...
  8. Morticia

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Onnea Solene. :)
  9. Morticia

40+ so what wol.13

Keskiviikko 14.11. Nimi / ikä....................Kp.................yritysk. sarialeksandra (41)...kp6/37...yk2v PippuriPiia-70 (41)........kp1/30............yk4 Marza (42)..................kp4/30..........yk2v sarialeksandra (41).......kp6/37.........yk2v sinivatukka...
  10. Morticia

Mites päin tuo ny on..... näkisin tuon kontrolliviivan oikealla puolella haamulaisen.
  11. Morticia

40+ so what wol.13

Pahoittelut. :(
  12. Morticia

Ihan vain irrallisena heittona (en kohdista Naapurin tyttöön) että eräältä toiselta palstalta juurikin poistettiin henkilö joka hillui siellä trollaamassa kahdella eri nikillä. Että meitä on moneen junaan. Mä en jaksa / ehdi kovasti taaksepäin selailla mutta mikä on aikaisin dpo kun joku on...
  13. Morticia

Onkohan taivaankappaleet jossain huonossa asennossa kun joka palstalla riidellään. :D Tuli déjà vu kun juurikin eräällä toisella palstalla herneiltiin ja poisteltiin vanhoja viestejä. Mä aloitin jo testaamisen, dpo8. Että voi ihminen olla pöljä. Vahva ovis oli, se käytettiin hyväksi vain...
  14. Morticia

40+ so what wol.13

Kylläpäs menee jännäksi Naapurin tytöllä. Peukut ja kaikki muutkin paikat jotka vaan nousee on pystyssä että olis ihan oikee plussa.
  15. Morticia

40+ so what wol.13

Ei auta itku markkinoilla, pakko on käydä näöntarkastuksessa ja hommata kaksteholasit. Kun ei nää lähelle niin ei nää. :( Tai siis ei nää lähelle eikä kauas. Ei pysty käsitöitäkään tekemään kun menee tihrustamiseksi, varsinkin tummien lankojen kanssa. Mun mieleni taas kehittelee vaikka mitä...
  16. Morticia

40+ so what wol.13

Maanantai 12.11. Nimi / ikä....................Kp.................yritysk. Marza (42)..................kp2/30..........yk2v sinivatukka (43)...........kp6/28..........yk2 Fiialiia (40+)................kp13/27-30......yk5 anjamarita (44)............kp16/28-30.....yk12 Tintti-Tiivari...
  17. Morticia

40+ so what wol.13

No voi harmitus Marza. :hug: Kyllä se MrsBree on jo meidän Faceryhmässä mutta ei siellä niin kovasti masunkasvatusasiaa taida olla kun odottajia on valitettavan vähän.
  18. Morticia

Mulla olis eka isänpäivä ilman omaa isää. Ikävä. :( Tyttöjen kanssa tein miehelle ja apelle kakun, tai mä tein sen ja tytöt koristeli. Ensimmäistä kertaa ikinä tein sienikakkupohjan ja väliin suklaa- ja vaniljamousset. Saa nähdä onko kovin "laimean" makuinen kun ei oo mitään hilloa. Lahjaa ei oo...
  19. Morticia

40+ so what wol.13

Lauantai 10.11. Nimi / ikä....................Kp.................yritysk. anjamarita (44)............kp2/28-30.....yk12 sinivatukka (43)...........kp4/28..........yk2 Fiialiia (40+)................kp11/27-30......yk5 Tintti-Tiivari (42).........kp15/25-27......yk2 Naapurin tyttö...
  20. Morticia

Koitin pikaseen lukaista useamman sivun, en kyllä yhtään muista mistä kaikesta olette rupatelleet. Anteeksi siis omanapaisuus. Tuntuu että ei oo yhtään enää omaa aikaa nykyään.... :( Onko muuten kaikki kuumeilijatkin muuttanu tänne kun siellä on ihan kuollutta? :D Joululahjoista olitte jotain...

Yhteistyössä