Hakutulokset

1. Morticia

40+ so what wol.13

Tule äiskä tuonne Faceen, Sirppuliinikin liittyi. Ryhmä on salainen eli kukaan ei edes näe että olet sen jäsenenä. Siellä on paljon ihania aikuisia äitejä, viihtyisit varmasti.
  2. Morticia

40+ so what wol.13

Enpä sitten illalla väsyksissä muistanut..... Oikein paljon onnea plussanneille! <3 Mur-mur, kiva kun leikkausasia etenee. Se on kyllä iso juttu. Ystävän pikkusisko kävi leikkauksessa viime vuoden alussa ja on nyt laihtunut kolmisenkymmentä kiloa. On nyt menossa lääkäriin ja suunnittelevat...
  3. Morticia

40+ so what wol.13

Hejssan! Oliivittaren vinkistä (kuulemma plussia paukku :) ) tulin kurkistamaan pitkästä aikaa mitä tänne kuuluu. Ja on kuulkaa kumma vaikutus teillä; niin vain napsusormi napsautti kasan ovistestejä ja paketin foolihappoa nettipuodista. Eihän mun pitänyt aktiivisesti enää kuumeilla...
  4. Morticia

40+ so what wol.13

Heissan ihanaiset ja anteeksi kun katosin enkä päivitellyt listaa. Ja kiitos mur-mur että oot taas jaksanut ruveta listavastaavaksi. :heart: Mä täällä laputtelen kiivaasti vauvatarvikkeitä kirppikselle myyntiin ja välillä itkua tirauttelen. Ei tuu meille ihan oikeesti enää sitä kolmatta...
  5. Morticia

40+ so what wol.13

Onnea työhaastatteluun tattinen. Ja iso hali!
  6. Morticia

40+ so what wol.13

Apua. Kp 30 ja tosi hento haamu Davidin testissä. Voisko tää olla..... Aamulla ei maistunut kahvi, päivällä tosin taas ihan ok, joten ihan huvikseni testasin. Oikeaan aikaan kyllä heiluteltiin peittoja mutta en oo tässä kierrossa hirveesti asiaan panostanut. PS koitan päivittää listaa huomenna.
  7. Morticia

On se vaan IHANAA ettei tarvii jouluna(kaan) katsella appivanhempia, omia vanhempia tai muitakaan sukulaisia

Eipä kaikkien tarvi sukujouluja haluta viettää. Mä viettäisin mieluusti joulun vanhempieni kanssa mutta äiti asuu yli 1000 km päässä ja isä mokoma meni kuolemaan pois alkuvuodesta.
  8. Morticia

40+ so what wol.13

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Onko teillä jotain itsenäisyyspäivätraditioita? Mä olen lapsesta asti tottunut katsomaan Linnan juhlat mutta viime vuosina on jäänyt välistä monta kertaa kun miehen mielestä on ihan turhaa tuijottaa moista. Mä en oo yhtään kärryillä mitä täällä tapahtuu...
  9. Morticia

40+ so what wol.13

Mulla on nyt sellanen tunne että tuo ei menny ihan oikein tuo lista. Oon aika surkee päivittäjä. :( Nykyään on vielä vähemmän potentiaalista koneaikaa kun sovittiin että meillä menee illalla klo 20 telkkarit ja tietsikat kiinni kun alkaa iltarauha ja lasten iltatoimet. Asiaa ois kovasti mutta...
  10. Morticia

40+ so what wol.13

Maanantai 26.11. Nimi / ikä....................Kp.............. ...yritysk. anjamarita (44)............kp3/28-30.....yk 1v Perhis (44)..................kp5/28..........yk10, 5v. Morticia (44)...............kp8/29-35.......yk4 tattinen (42)...............kp12/22-28.......yk26...

Yhteistyössä