Hakutulokset

1. Morticia

40+ so what wol.13

Tervetuloa mukaan Onnenmurunen! Ja pikaista plussaa toivottelen.
  2. Morticia

40+ so what wol.13

Laitoin privaa mamuska :)
  3. Morticia

40+ so what wol.13

Facen ryhmästä, se on tosiaan salainen eli kukaan ei näe että siihen kuuluu eikä viestit näy kuin ryhmäläisille. Jotta ryhmään voin liittää, pitää ensin olla mun kaverilistalla. Ja kaverilistalla olevanhan voi laittaa ryhmään "rajoitettu" jollon ko. henkilö ei näe juuri mitään, jos ei siis...
  4. Morticia

40+ so what wol.13

Tuo on kyllä niin selkeä plussa että en sinuna olisi huolissasi lainkaan mamuska. Olitkos sä tuon merkkisellä aikaisemmin testannut? Kun varmaan eri vahvuiset viivaset tulee eri merkkisiin testeihin.... Sorry, sekavasti selitetty huono yö takana. Tuletko muuten mamuska tuonne Facen 40+ ryhmään...
  5. Morticia

40+ so what wol.13

No tuossahan tuli pitkä lista hankittavaa. Nyt menee vehnänalkioöljy ja foolihappo. Omegakolmosia en voi kauheesti popsia, kapseleita ainakaan kun kolesteroli pompsahti niistä taivaisiin. On kuulkaa halju olo kun käväisin taas hammaslääkärillä. Puudutti niin reippaasti että koko kieli oli...
  6. Morticia

40+ so what wol.13

Mamuska... plussaa pukkaa. :heart: Pahoittelut tädin saapumisesta niille ketä se luuska saapui kiusaamaan. :( Mulla ois dpo6. Viime yönä unta näin että pieni poika tuolla köllöttelee. Yritän taas järjellä koittaa toppuutella mutta minkäs teet kun tunnepuoli on toista mieltä. Äitini...
  7. Morticia

40+ so what wol.13

Äh, no himputti. :( No peukkuja pidän kuitenkin ja isosti. :) Pitäis varmaan mennä nukkumaan, pikkuneidit heräilee kai taas kuuden pintaan. Olis vaan niin ihanaa olla omassa rauhassa.
  8. Morticia

40+ so what wol.13

No kyllä näkyy ihan hyvin minunkin silmään tuossa ylimmäisessä. Oih!! :heart:
  9. Morticia

40+ so what wol.13

Kovin epätarkka on mutta ihan kun näkyis haaleaa viivaa
  10. Morticia

40+ so what wol.13

Voi mitä kamalia uutisia täällä.... Tattinen, otan osaa. :hug: Oliivitar, kun minäkin tuossa muka jotian olin näkevinäni.... peukkuja pitelen. Mulla on nyt jo sellanen olo että menkat alkaa, mutta ei kai ne ny vielä kun just oli ovis. Tai jos se ei ollutkaan, muuten vain näytti plussaa...
  11. Morticia

40+ so what wol.13

Heippa Ninni, minä ainakin muistan sut. :) Toivotaan että olis kiinnittymisvuotoa, en mä muuta keksi. MM-70, :wave: Kiva että teillä kaikki mukavasti. Ihanaista kevättä.
  12. Morticia

40+ so what wol.13

Tsemppiä huomiselle Mamma vaan! mamuskalle tervetuloa!
  13. Morticia

40+ so what wol.13

Äiskälle iso lohtuhali ja pahoittelut tätäkin kautta. Niin surullista ettei pieni jaksanut pysyä matkassa. :( WP, suuren suuret onnittelut pikkuisesta prinsessasta. :heart: Mä bongasin pitkästä aikaa ihan selkeän ovisplussan. Pari päivää sitten heiluteltiin peittoja ja tänään ajattelin...
  14. Morticia

Likalla vissiin alkanut nyt ne. Miten mä otan puheeksi?

Hienoa että tyttärellä ja isällä on noin hyvät välit että voivat jutella kaikesta. :) Mä itse odotan 12v. tytärpuolen kuukautisten alkua ja hänen kanssaan asiasta juttelin jo reilu vuosi sitten. Siteitäkin on valmiiksi ostettuna. Ihan suoraan se on helpointa puhua, ei mitenkään kierrellen ja...
  15. Morticia

40+ so what wol.13

Ihanaa Ulpunen, oikein paljon onnea. :heart:
  16. Morticia

~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Oi, tuo toinenhan onkin tosi paljon halvempi. Kiitos vinkistä taas kerran mur-mur. :) Ostan noita seuraavalla apteekkireissuilla.
  17. Morticia

40+ so what wol.13

Ai niin tuollainen pikkuseikka unohtui mainita. :D Android mullakin.
  18. Morticia

40+ so what wol.13

Mä sain nyt nuo One Step - ovisliuskat ja ohjeessa käsketään dippaamaan aamuisin. Mutta kun juuri jostain luin että kannattaisi testata klo 10-20 välillä vähintään 4 tuntia rakossa olleesta pissasta. Mitäs mieltä olette? Mä muistelisin että silloin aikanaan kyllä dippasin päivällä, mammaksi.fi:n...
  19. Morticia

40+ so what wol.13

Parempaa vointi mur-mur. Harmi että lääkärikäynti siirtyi.
  20. Morticia

~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Esteri lisätty. Puuttuukohan joku muu listasta? Mulla ei vaan tahdo olla aikaa palstailuihin, kaik on jäänt. :( Kun nyt tänne eksyin pitkästä aikaa niin kysäisenpä oletteko tehneet tuttavuutta Viola-vaihdevuositestien kanssa? Ajattelin hakea ja testata kun kierto on 28-42 pv ja tuntuu että...

Yhteistyössä