Hakutulokset

1. L

~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Halibazuidaa neidot:wave:! Tervetulleeks toivotan omalta osaltani Terrier;n (johan vaikeen nikin valitsit noin taivutusta aatellen;)! Tosta hiivasta sen verran, jotta mulla on joskus ollut ihan oireellista hiivaa, mutta joskus dinosaurusten aikaan, kun odotin kakkostamme, niin se löyty...
  2. L

40+ so what wol.12

Ninni-70! Kovasti jaksamista ja levollista mieltä, tilanteesi keskellä! Toivotaan parasta, että kaikki olisi kuiteskin jo hienosti seuraavassa ultrassa! Ja koita vaikka "fiksusti" aatella, että turha surra asiaa, johon et voi tällä hetkellä mitenkään vaikuttaa, vaan koita uskoa ja luottaa...
  3. L

~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Tertsut täältäkin:wave: Ihanaa, kun Morticia ja mur-mur perustitte tämän kaivatun pinon! Teillähän on hyvä yhteistyö; vähän kuin poliiseista vitsaillaan, jotta toinen osaa lukea ja toinen kirjoittaa:D! Kiitos! Allekirjoittanut taitaa ollakin jo tätä vanhojen kanojen kuningatar-osastoa...
  4. L

40+ so what wol.12

Pikaheippa:wave: Voi mur-mur:kiss:! Kyllä nykyään tuntuu olevan noita persiistä tulleita lääkäreitä enemmänkin! Hyvä, jotta olit tiukkana, ja tosi topakastihan olet ollut koko homman kanssa, ja noin upeasti tulostaki syntynyt! Mulla parikin ystävää joutunut mielivaltaisen lääkärin käsiin...
  5. L

40+ so what wol.12

Heipsutirallaa tytöt ihanaiset:wave: Tervetuloa minunkin puolestani, niin uudet kuin "uusvanhatkin"! Pernilla, kiva jotta liityt joukoomme! Wiiwi67! Mulla meni ihan kylmät väreet, kun luin sun ihania uutisia! Aivan mahtavan hienoja yllätyksiä elämä joskus tarjoilee:heart:!Onnea tuhannesti...
  6. L

40+ so what wol.12

Heipsutirallaa Rakkaat Sisaret:wave:! Ei vissiinkään ykskään 40+-ukkeli ole ainakaan myöntänyt istuvansa olkkarissamme:D! Päivät (ja elämäkin siis) kulkee tolkutonta tahtia, ja vauhti vain kiihtyy ikääntyessä:ashamed:! Mä oon melankolinen, juu.. Ja vaikka rakastan syksyä; sen tuoksuja ja...
  7. L

40+ so what wol.12

Tsautsau, ihanaiset:wave: Ihanan aktiivista jutustelua, TYKKÄÄN!!! Marzalla kivat kuvat lapsista ja äitylistä:heart:! Oih, kuinka romantic ilta siellä suunnitteila! Toivottavasti onnistuu loistavasti, eikä kultsuusi iske väsy..;)! Siis, enhän mä utelias ole, mutta millanen uima-allas...
  8. L

40+ so what wol.12

Moikat:wave: Onhan taas paljon tapahtunut, niin hyvää kuin huonoakin! WP; ihanaakin ihanampi kuva:heart:! Kaikkea hyvää Teille suuren aarteen odotuksessa, ja elämässä muutenkin! Elä nyt kuiteskaan olkkariamme hylkää kokonaan, vaan käy meitä ilahduttamassa edes silloin tällöin, jookos...
  9. L

40+ so what wol.12

Heipat ihquille:wave:! Paljonpa on taas tarinaa tullut, kivakiva.. Ainut miinus tieteskin se, ettei tää dementikko muista taas murto-osaakaan, mitä ajatteli kommentoida:snotty: Kastehelmi! Ihana uutinen! Oon melkein kade sulle! Meiän esikoinen on avoliitossa ihanan, mutta aikasta...
  10. L

40+ so what wol.12

Tertsiukset:wave: Omalta osaltani toivotan lämpöisesti tuloa uusille tyttösille; Wiara ja Perhis, kiva saada uutta "verta" olkkariin, kun vakkareita lähtee seuraavile palstoille; Bugsy; Tuuletuksia täältäkii: mahtavaa, upeaa:heart: Verestä puheenollen; olipas täti kuulkaa äkäsellä...

Yhteistyössä