Hakutulokset

1. L

~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Moikkelis kaikille:wave: Harmonista, hellänhauskaa ja hurmiollista vuotta 2013! Toteukoot toiveenne ja suokoon elo teille Onnea:hug:! Nämä Kaksplussan sivut jotenkin tosi hitaalla käyvät, tai sitten meitin nettiyhteys on jotenkin kimurantti ja killissä:kieh:! Ei tahdo pinna kestää ootella...
  2. L

Ihanaista, rauhaisaa, levollista Joulua kaikille teille rakkaille palstalaisille:wave:! Liikaa ollut hässäkkää ja työelämää, jotten ole joutanut/viitsinyt muuta kuin lukea pinoa silloin ja tällöin. Artun kohtalo on syvällä sydämessä täälläkin; on ihan omakohtaista kokemusta siitä, että...
  3. L

Ja tarkoitin siis, että kovin talvista.. vimmainen kirjoittelija, jolla sormet ei pysy ajatusten tahtiin näppäimillä...
  4. L

Heipsutirallaa:wave: Kylläpä on niin kovin tvista, ja ihanasti piristää, "kun maas on hanki".. Meijän nuorimmainen vallan asuisi ulkona, kun pulkkamäessä on niin ihanaa ja lumessa möyriä.. Ei vain tahdo saada ketään perheestämme ulos palelemaan, niin onneksi iltapäiväkerhossa on kamuja, jotka...
  5. L

Morjens:wave: Itkua ja hampaiden kiristys; mun eka vapaa pitkään aikaan, ja joku IKÄVÄ idiootti pilasi sen:kieh:! Olin lasten kanssa aamusesta kauppakeskuksessa, ja kun lähin kotio päin ajelee, niin apuva, hokasin, että mun auton sivupeili oli irrotettu:'(! V'tutus-käyrä aikasta korkealla...
  6. L

On lunta tulvillaan, täällä ainakii:wave: Härreguuden då, miten kaamean jännä ajokeli ollutkaan tänään.. Mulla auto semmonen takavetonen??, ja kyllä oli itku lähellä, kun aamusella ajelin töihin semmosta kiemuraista "ramppia" pitkin, ja koko kaara meinas hyytyä.. Taisin jo laittaa kädet...
  7. L

Sunnuntai-päivää, vailla auringon häivää:wave: Minkä hitsin takia sunnuntait on niin ankeita jo säätilansa puolestakin, ku muutenkin se on jollakin tapaa viikon mälsin päivä, kun jalka jo ovenraossa kohti uutta viikkoa? Mulla meni eilinenkin päivä töissä, yheksän tunnin päivä ja aikasta...
  8. L

Heipsutirallaa olkkariimme:wave: Ihanan vilkasta keskustelua ollutkin, pitkästä aikaa=)! Mä taas yritän kommenoida mahd.pian lukemani jälkeen, sen mitä muistan.. Tää ikä nääs; tulee ikänäkö ja vissiin kait ikämuistikin; hyvä, mutta lyhyt:D! Oivikki; minä jos kuka olen sellainen ihminen...
  9. L

Tsau tytöt:wave:! Pieni tähtönen, jaksuja sulle, jos kovasti paljon mietittäviä ja mahdollisesti surtavia asioita:kiss:! Ihanaa, Kastis, että annoit ns.elonmerkkiä itsestäsi!Sulla on kyllä taito pukea kaikki syvimmätkin tunteesi sanoiksi, ja ihana niitä lukea:heart:! Toi kirjekaveri-idea...
  10. L

Moikat:wave:! Ihanainen vapaa viikonloppu mulla, pitkästä aikaa, siltä ainaskin tuntuu.. Töissä ollu semmonen meno, ettei enää tiiä, itkeäkö vaiko nauraa?:xmas:. Niin monelle meidän "tiimissä" tullut jonkinsortin "Napoleon"-kompleksi, ja tuntuu, että enemmän päälliköitä ku duunareita koko...
  11. L

Iltaa pimiää, ja yötä tulevaa:wave: Voi Paulanna, suurensuuri rutistus ja jaksamista pettymyksen ylittämiseen:kiss:! *mur-mur*, jaksuja sullekin tähän pimiään aikaan! Ja ymmärrän kyllä tuon, kun sanoit, ettei tämä pino tunnu niin "omalta" kuin tuo 40+-kuumeilijat! Siellähän oli niin...
  12. L

Tsau tytöt:wave: Ja ekaks heti kiitokset kaikille teille myötätunnosta, kun jouduin niiden printsessojen seuraan:snotty:! Olen jo päässyt yli asiasta, mutta niin hemmetin pitkävihainen ja hyvämuistinen olen, etten kuunaan lähde moisia leidejä katsomaan, en. Paulannalle plussaa...
  13. L

Molskis ja loiskis:wave: Meiän kone käy tänään todella hitaalla... Kauhean kauan kestää kaikki, pöh:headwall:! Eilinen ilta oli ihan syvältä:kieh:! Siellä "bilepaikassa" oli tosi töykeää porukkaa; pari naista kävi esittelemässä itsensä ja jutskaili jotain, muut sitten istu ku prinsessat...
  14. L

Happy Halloween:vampire:! Sää on taas niin ankea, ettei tosikaan:$! Ei paljon mieltä piristä, kun ulkona näyttää ihan saman harmaalta, oli sitten ilta tai aamu.. Oivikki; älä ole liian hätäinen:kiss:! Hiljaa hyvä tulee, ja odota ihan hissunkissun ny..( Peukkuset ja varpit pystyssä täällä...
  15. L

Kepeätä keskiviikkoa ihanaiset neidot:wave:! Paulanna! Kiva kun kävit lomaltakin moikkaamassa! Kaikki raajat, sekä peukut että varpaat pystyssä, että teillä on sydämen täydeltä tuliaisia sieltä Raskaus-ja rakkauslomalta:heart:. Ottis; oi että mä oon kade sulle, kun oot niin kätevä emäntä...
  16. L

Äh, ja vielä tää vain jatkaa..Unohdin nuo jouluherkut!!! Siis lanttulaatikko on aivan parasta, (sen muutama lusikallinen, muutoin perästä kuuluu:whistle:), sitten valkokastike ÄIDIN tekemänä! Myös kinkku tietysti, ja varsinkin silleen ruisleivän päällä ja sinappia siinä kinkulla.. Tykkään kyllä...
  17. L

PS. Sori taas kirjoitusvirheistä..*auts*, kun ärsyttää nää liian nopeat sormet, tai vaihtoehtoisesti liian hitaat näppäimet! Ja Uudille terpat kanssa:wave:! Kuten myös ihan jokaiselle, jos en hokannut mainita:confused: Lille
  18. L

Moikat:wave: Oivikki;, Ihanaa salaisuutta kannat massussasi; sydämestäni toivon, että sydämesi alle muuttaa pitemmäksikin aikaa vähintään yksi "hippunen"! Kaikkea hyvää jo heti alkumetreille, että kaikki menis juurikin niin, että "kohta" olisi tyttösesi isosisko:heart: Tuo Marzankummin...
  19. L

Morjens:wave: Marza; toihan on ihan kauheaa! Kuinka kukaan taho ei auta, vaikka vanhemmasta ihmisestä kyse, joka ihan vieraalla "maaperällä"? Toivon todella, että tilanne jo selkiytynyt ja parhain päin! Lämmin halitus, ja voimia koittaa selvittää ja saada selvyys tilanteeseen:kiss:! Kaikista...
  20. L

Moimoimoi:wave: Ottis, ihanaa kun kävit kylässä:hug:. On tää naisen mieli juu aika ihmeellinen, että kun ei piliä oo tarjolla, sitä ois vähän niinku vailla:whistle:, ja sit kun tarjotaan, niin ei MUKA kelpaa:popcorn:, parempaakin tekemistä, nih! Mutta hyvä juttu, että "antauduit" kuiteskin...

Yhteistyössä