Hakutulokset

1. E

Toiveena vauva 2017-2018

Mä nään haamun!!!
  2. E

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea! :love: juuri tässä makaan itsekkin sohvalle ja tuikkii kohdunsuulle välillä. En muista että esikoisesta olis ollu tätä alkuvaiheessa, mutta kaipa tää sit asiaan kuuluu.. mua jännittää niin paljon kun huomenna mitataan mun hcg uudestaan et onhan se nyt sit noussut. Km pelko on ihan...
  3. E

Toiveena vauva 2017-2018

Rfsu! Vannoin aikasemmin pc testeihin mutta nyt tulin siihen tulokseen et nää rfsu:n on parempia (y) kävin verikokeessa ja mun hcg oli 86 (nyt pitäis arvon olla 3-426, kun oviksesta 2vko) joten kyl se tuonne viitearvoihin menee, mut silti jännittää et onks ne nyt liian matala :cautious: aina mä...
  4. E

Toiveena vauva 2017-2018

Jännät paikat. Viime kerralla mulla oli kemiallinen raskaus mut nyt viivat hiukan vahvistuu.. tää oon niin pelottavaa vaikka tätä mä halusinkin.:eek: tänään kp 29/32-35.:sick::censored:
  5. E

Toiveena vauva 2017-2018

Nuo sovellukset antaa kyllä ihan eripäiviä oon kans huomannut! Tuo 10vrk rupeama oli kyllä paha :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
  6. E

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos! :love: plussatuulia sinnekkin! Mullakaan ei tässä kierrossa tullu limoja ja yleensä näin on ollu. (n) vetelin ehkä greippejä liikaa tjn :ROFLMAO:
  7. E

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla on ollu paineentunnetta kohdussa ja tänään oli eka aamu kun kahvi hais jo niin pahalta että jäi kuppiin. Kyl tää omastakin mielestä aika käsittämättämältä tuntuu että nyt jo pärähti testeihin nuo viivat ja toki voihan tässä tapahtua vaikka mitä MUTTA koitan pysyä nyt positiivisena...
  8. E

Toiveena vauva 2017-2018

Pieni avautuminen tähän väliin kun siis mehän ollaan käyty lapsettomuusklinikalla ja mun piti soittaa sinne heti kun saan haamun tai positiivisen.. no se täti ei uskonu ku sanoin että nyt on dpo9-10. Kuulemma vasta 16 päivää ovulaation jälkeen voi saada positiivisen testiin... siis häh? :LOL...
  9. E

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla on niin huono sihti et oon aina pissannu purkkiin :D
  10. E

Toiveena vauva 2017-2018

Toivo ei oo menetetty niin kauan ku menkat ei ala! (y) Mä lähetän sulle miljoonasti plussatuulia! :love::love::love:

Yhteistyössä