Hakutulokset

1. E

Elokuisia varovasti huhuilen..

Mulla on myös taaksepäin kallistunut kohtu. Neuvolassa koitettiin kuunnella 9+0 mutta ei saatu kuuluviin. Sain kuitenkin tuolla omalla vanhalla laitteella 9+3 kuuluviin :LOL:Esikoisen aikaan myös rv 10 kuului ekan kerran. Toi Doppleri on kyllä hyvä hankita ollut, mutta sen kaa pitää vaan muistaa...
  2. E

Mulla on joku angel sounds, sellanen missä ei näy sykelukemat ja kuuntelemaam pystyy ainoastaan kuulokkeilla. Puna-vaaleanpunainen. Hyvä laite on ollut, esikoisen kohdalla hankin ja edelleen toimii vuosien jälkeen :)
  3. E

Täällä sama! Tänään on ollu vähän parempi olo, ihme kyllä.. mutta huomenna voi taas olla eri ääni kellossa (n) tänpäivän positiivisin juttu oli se, kun sain sydänäänet kuulumaan dopplerilla. :love: Tuli taas hetkeksi helpottunu fiilis, kun keskenmenoja takana. Papunen 9+3
  4. E

Hei mä käyn kyllä hankkimassa ne rannekkeet kans! Pakko testata kaikki, kun ei tätä oloa jaksa :sick: Suosittelen kyllä varhaisultraa, jos suinkin on mahdollista käydä! Kyllä se antaa omanlaisen varmuuden ja helpotuksen (y) Mitkäs viikot sulla oli kukha? :) tai onko nt ultra-aika jo selvillä...
  5. E

Onnea uusille plussanneille ja tsempit pahoinvoinnista kärsiville! I feel you... en oo pystynyt edes kirjottamaan tänne, kun jo pelkkä näytönvalokin saa oksentamaan. Siis aivan järkyttävä olo.. turvottaa ja oma kroppa ällöttää! Onko teillä miten painon kanssa mennyt? Mulle on pahoinvoinnista...
  6. E

Jatketaan täällä ehottomasti! (y) oi että tuo keitto kuulostaa niin hyvälle, että pakko tehdä itekkin jotain tuontapaista huomenna!:barefoot: mä vaan söisin kokoajan... :whistle: :sick:
  7. E

Mäkin liityn mielelläni faceryhmään vasta sitten kun on varmuus et masussa on jotakin elämää.
  8. E

Hei itseasiassa oon kyllä juonut kahvia ainakin 2 kuppia päivässä ja nyt se on jäänyt kokonaan pahoinvoinnin takia. Taitaapa muuten johtua siitä!
  9. E

Mulla oli esikoisen kohdalla sama juttu ja oli normaalia! Tosi pelästytti kyllä moinen! Mulla on myös taaksepäin kallistunut kohtu, joten kaikki kivut ym. supistukset tuntui vaan selässä :sick:
  10. E

Päänsärky!! Onkohan tämäkin joku raskausoire kun koskaan ei pää särje. Tätä jatkunut nyt joka päivä viikon verran..
  11. E

Mulla on ollut!
  12. E

Meillä olis varhaisultra ens viikon to! :barefoot:
  13. E

Mulla kanssa alaselkä kipeä! Ehkä nää kuuluu sitten asiaan! Tai tiedän että kuuluu kun viimeksi oli ihan samanlaista mutta jotenkin silti niin epäuskoinen ja pelokas (n) mulla nyt 5+2. Tsemppiä @nenni26 ! :love:
  14. E

Ääh. Menkkajuilinnat alkoi illalla ja jatkui aamulla. Kokoajan pelottaa, että verta alkaa tulemaan. Muistan kyllä esikoisen kohdalta, että olin todella kipeä juuri rv5-6 aikoihin.. kohtalontovereita?
  15. E

Siis oon edelleenkin ihan melkein oireeton! Vähän menkkakipuja, valkovuotoa tulee paljon ja tissit ihan ministi kipeet.. miks mua huolettaa :ROFLMAO: esikoiset kohdalla oloja oli jo heti alussa.. tosin vasta 5+0 :rolleyes:
  16. E

Mäkin ilmoittaudun nyt tänne! La pitäisi olla elokuun puolessa välissä ja nyt ilmeisesti sitten rv4+5. :love: Takana yksi km ja kemiallinen raskaus. Lapsettomuusklinikan asiakkaita ollaan ja siellä meillä varhaisultra 1,5 vkon päästä :eek: Yksi onnistunut raskaus, joskin sekin todella...
  17. E

Toiveena vauva 2017-2018

Jään tähän ketjuun kytikselle, koska teidän juttuja on ihana lueskella :love: Tsemppiä kaikille yrityksiin!
  18. E

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla on yksi keskenmeno ja yksi kemiallinen raskaus takana. Siinä välissä onnistunut raskaus :love: Vuotoa ei tosiaan tullut enää yhtään päivällä tai nyt illalla eikä mulla oo mitään kipuja. Tein vielä yhden r-testin ja viivat oli taas vahvistuneet toissapäiväisestä. Ehkä tää oli vaan jotain...
  19. E

Toiveena vauva 2017-2018

Mä oon vielä täällä, kun kaikki raskauden kannalta niin epävarmaa. Hcg oli torstaina triplaantunut, mut tänään aamulla tuli paperiin pyyhkiessä haaleaa verta. Sen jälkeen ei ole tullut, mutta tietty pahinta tässä pelkään. Itkettää, masentaa ja surettaa. Jos tämäkin menee kesken en kestä.
  20. E

Toiveena vauva 2017-2018

Tässäkin näkyy!! :love::love:

Yhteistyössä