Hakutulokset

1. Illacrimo

Inseminaatio 2016

Täällä ollaan nyt siinä vaiheessa, että eilen pistin illalla pregnylin. Kävin ultrassa eilen ja yksi folli kasvaa , oli vain 17 mm, lisäksi vielä ei ollut täyttä varmuutta siitä että oliko jo alkanut itsekseen irrota (kp11 siis eilen meossa). Limakalvo paksuuntunut hyvin ja lääkärin mukaan vaste...
  2. Illacrimo

Inseminaatio 2016

Meille ainakin alkututkimusten jälkeen kerrottiin hoitosuunnitelma, joka tarkoitti suoraan inssiin menoa. Ei siis mitään luomuyrityksiä stimuloinnin kanssa tai mitään. Ehkä mun iän vuoksi ? En tiedä. Meille kerrottiin vähän kahta tietoa, eka lääkäri kertoi että inssejä tehdään 2-3 , jonka...
  3. Illacrimo

Inseminaatio 2016

Heippa, Olen ketjuun uusi, mutta aiheen kanssa tuttu... Ikää ensi kuussa 35, mies 31. Yritystä takana kohta jo miltei neljä vuotta. Julkiselle hakeuduttiin hoitoihin n. vuosi taaksepäin. Alkuun asetettiin painotavoite, johon pääsin tosi nopeasti. Tupakka jäi pois kokonaan viime pääsiäisenä...
  4. Illacrimo

Tammikuun tähtöset 2017

Kiitos kaikille tsempeistä. Musta tuntuu, että kyllä tää on km. :( Heräsin yöllä koviin menkkamaisiin kipuihin ja kramppeihin. LIsäksi vuoto on yltynyt. Ottakaa mut listalta pois, tuun sit takas huuteleen jos jonkun ihmeen kautta tää oliskin väärä hälytys. Olen vaan satavarma ettei ole väärä...
  5. Illacrimo

Tammikuun tähtöset 2017

Kiitos Mamadread, koetan tässä ottaa happea.... Pääsen Hormonipolille automaattisesti alkuraskauden ultraan kun ollaan siellä oltu asiakkaana ja tosiaan hoidot piti alkaa mutta tulikin luomuna plussa. On tää ihmeellistä, että ensin kuumeisesti odotetaan sitä plussaa ja sitten ollaan taas...
  6. Illacrimo

Tammikuun tähtöset 2017

Jopa tuntuu aika pitkälle....alkuraskauden ultta vasta 30.5 Tänään alkoi ruskea limavuoto, tosin hyvin heikkona. Eikä kipuja. Tiedätte varmaan sanomattakin miten ajatukset sinkoilee ja olo on ihan kammottava kun tietty ajattelee heti pahinta. Jotenkin ei jaksa itse olla positiivinen enää...
  7. Illacrimo

Tammikuun tähtöset 2017

Voi jestas tätä jatkuvaa nälkää! Lihaa tekee mieli koko ajan ja ihan perusruokaa. Vetelen ihan himolla kylmiä nakkeja kans, niistä tykkään kyllä normistikin. Ihan järkkyä tää nälkä. Koko ajan vois syödä. Ihan koko ajan. Miten te muut?
  8. Illacrimo

Tammikuun tähtöset 2017

Mulla teki ihan saman. Digissä 1-2 ja itse aattelin että mennään 4+4..... Hulluksi tässä tulee. Oviksesta ei hajua tässä kierrossa, menkkojen alkupäiväkään ei ihan satavarmasti ylhäällä... Pakko testata vielä ensi viikolla että nouseeko vai oliko tää tässä...
  9. Illacrimo

Tammikuun tähtöset 2017

Josko sitä uskaltaisi mukaan... eli 13.1 / Illacrimo / 34 / PS / 1 Vähän taustaa: Yritetty miiehen kanssa viimeiset 2,5 vuotta. Kunnalliselle mentiin hoitojonoon ja päästiin siihen vaiheeseen että tämän kierron menkoista olis pitänyt aloittaa Letrozol-hoito ja tehdä inseminaatio. Nyt sitten...
  10. Illacrimo

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

no ehkäpä miekii odotan siihen... kiitos ihan kauheasti tästä avusta !!
  11. Illacrimo

Oi jestas miten helpottaa kiitos! Ihanaa etten tässä hullusi oo tullut. Arvaankohan mä kerta miehelle? Se kun on niin herkkis näiss vai odotellaanko vielä vahvistumista? Tuntuu ettei osaa toimia kun olin jo heittänyt ihan kaikki toiveet pois.
  12. Illacrimo

Heippa, Olenpa taasen aktivoitunut, pitkästä aikaa. Keskenmeno vajaa 2 v sitten ja nyt oltaisiin aloittamassa hoidot vihdoin. Nytpä justiinsa tästä kierrosta piti aloittaa, mutta täytyy kysyä nyt teiltä viisaammilta... näkeekö joku muukin tässä viivan?? Vai olenko mä totaalisesti sekoamassa...
  13. Illacrimo

// Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

Kiitos kaikille tsemppiviesteistä. Tämä palsta on ollut upea henkireikä, mutta mut voi näillä näkymin ottaa listalta pois. Eilen vuosi kaikki pihalle. :'( ensi viikon ultra muuttui nyt sitten tarkistukseen onko kohtu varmasti tyhjä. Onnellista odotusta teille jokaiselle Helmimammalle...
  14. Illacrimo

// Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

Hannuliini.... olen niin pahoillani menetyksestä!! :hug: Nyt pamahtaa ON-settiä, sorry. Toissa päivänä oli VU ja olen sen jälkeen ollut kyllä niin ihme fiiliksissä. Sikiökaiku oli, mutta syke ei näkynyt ja vastasi kokoa 6 + 0-6. Itse olin ajatellut 10 pv vanhemmaksi tuon. Nyt sitten...
  15. Illacrimo

// Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

Mahtavaa Heilanga!!! vitsi miten olen onnellinen näistä iloisista uutisista! Pääsi muuten tänään itselle erikoinen mieliteko, oli _aivan_pakko_ saada rullakebab. Mä en koskaan , koskaan, koskaan syä moista. Nyt söin. :laugh:
  16. Illacrimo

Kaneli88 sama juttu täällä noiden ahdistusten kanssa. Hirvittää ihan miettiä välillä , että mihin sitä on ryhtymässä. Silti samalla kuitenkin tää on niin ihmeellisen ihanaa. Meilläkin toivotto ja tekemällä tehty, kuitenkin ne peikot nostelee häntiään aina välillä. Pakko se on silti uskoa, että...
  17. Illacrimo

J2nsku, mä kävin verikokeessa just oman mielenrauhan vuoksi. Varasin ajan lääkäriin ja pyysin päästä verikokeeseen ja tuloksen sain odottamalla hetken päästä. Hiukan omaa napaa: tänään rohkenen varata neuvolan ja sen varhaisultran. Jännittää ihan tajuna! VU menee tosin väkisinkin vkolle 8...
  18. Illacrimo

Heilanga, en mäkään nää noissa mitään eroa. mä sorruin tänään ja ostin Vauva-lehden, vitsit miten tuntui tärkeeltä ostaa se. :D Mä kyllä niin päätin tänään, että nautin nyt täysillä siihen saakka kunnes pääsen ultraan. Eihän tässä voi muuta kun vaan olla ja odotella. Veikkaan kyllä että tää mun...
  19. Illacrimo

Nyt voi ainakin vähän ees hengittää, verikoe näytti vahvasti positiivista ja kaikki on siis totista totta. :heart: ja joo, itteeni huvitti näin jälkikäteen kun oottelin tulosta lääkärillä ja telkkarista tuli joku valaista kertova luontodokkari, alko itkettään ihan tajuna kun siinä oli pikku...
  20. Illacrimo

Pippurihäntä, meni la oikein. Aattelin varailla ensi viikon alkupuolella sitä vu-aikaa. Jotenkin tuntuu siltä, ettei niinkun uskalla varata. Pakko se vissiin vaan on, ahdistaa ajatus nimittäin siitä, että joutuu sit peruun. Äh, millä ihmeellä mä saan nää kurjat ajatukset pois?

Yhteistyössä