Hakutulokset

1. U

40+ so what wol.13

Voi Mur-mur kultaseni. Olen sanaton. Juuri vähän aikaa sitten tulit mieleeni ja pienen rukouksen lausuin puolestasi. Enpä olisi uskonut, mitä täältä sitten luin. Toivon sinulle suunnattomasti voimia, että jaksat tämän ajan. Ja kannan sinua rukouksissani, jos sallit. Voin olla myös kuunteleva...
  2. U

40+ so what wol.13

Ihanaa Mur-mur, että kaikki meni hyvin. Siitä se lähtee, uusi elo. Kovasti paranemisia ja onnea uuteen oloosi. Hyvää Joulunalusaikaa myös koko perheelle !!:hug: Tv Uudi
  3. U

40+ so what wol.13

Mur-mur tsemppiä ja onnea huomiseen leikkaukseen ja enkeleitä vierellesi tv Uudi :kiss:
  4. U

40+ so what wol.13

Mur-mur Kohdun laskeuma ei sen kummempi. Myös teille sinne Rauhallista ja ihanaa Joulua !!! :kiss: Possukainen painaa jo 20 kiloa, elikä aivan liikaa vielä tämän ikäiseksi. Annoin vähän kesällä kulkea liika leveästi laitumella. Nyt täytyy talven aikana vähän tarkkailla. Possu on ollut...
  5. U

40+ so what wol.13

Mur-mur hienosti olet taistellut painoa alaspäin. Minäkin täällä vielä seurailen huvikseni. Minä olin sitten kohtuleikkauksessa ja olen vielä toipilas. Tsemppiä sinulle kovin ja jätti:hug:
  6. U

Psykiatrin mielestä väsymykseni voi tarvita sairaalahoitoa

Haluaisin jotenkin olla sinulle tueksi. En kyllä asu Oulussa, mutta en nyt maailman äärissäkään. Voisit kirjoittaa minulle tms. Itsekin olen uupumuksesta kärsinyt.
  7. U

~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Lumeton toivon teille kaikille paranemisia ja ihanaa reissua. :heart:
  8. U

Heippa Minni ja kiitos kysymästä !!! ei päästys illoin lomalle, kun oli ajatus. Nyt vasta ollaan huomenna iltapäivällä lähdössä ja lauantaina tullaan takaisin. Meni vähän tuossa mökin etsimisessäkin, että kuka ottaa, kun Onni saattaa vielä lirauttaa lattialle, jos en heti ehdi kiikuttaa...
  9. U

40+ so what wol.13

Mur-mur voi itku. Olisin sulle niin toivonut tärppiä. Kovasti voimia kultaseni. :hug:
  10. U

40+ so what wol.13

Mur-mur heippa vaan täältäkin kyllä siellä ylempänä punersi. Kyllä minä niin täällä olen sinua jännännyt. Sulla ei joissain kuvissa, jossa olet kuvaa käsitellyt näy tikku kuin mustana pölkkynä. Toivotaan kovasti !!! :hug: Äiskä-73:llakin punersi jossain tikussa. Jännää teillä täällä. :flower:
  11. U

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Myymamma mihin jouduit ???
  12. U

Heippa kaikille !! Laiskuus on täällä vaivannut, kun ei ole palstalle tullut kirjoitettua. Eipä silti ei tässä mitään erikoista ole tapahtunut. Täydet on täytetty ja niitä pikkaisen läheisten kera juhlittiin. Onni kasvaa ja koiraparalla on kivessyöpä:( Sillä vanhalla kultsulla 13 v...
  13. U

Mur-mur täällä yksi jonka piti taas saada suklaata, kun kävin kaupassa. On hirveää miten se voi koukuttaa. Kiva, että sinun asiasi etenee. Oli hurja määrä verikokeita. Tsemppiä. :hug: Iida-Karoliinalle myös tsemppiä pudotukseen ja siirtoon myös. :heart: Mulla kanssa kova väsy näin pimeänä...
  14. U

G: Kuka joutuu seuraavaksi silmätikuksi palstalla?

Kiusaus asioissa en juurikaan näe leikkiä.
  15. U

G: Kuka joutuu seuraavaksi silmätikuksi palstalla?

Mitä älyä tässä gallupissa ? Juurikin löytää joku uhriksi vai ? Lapsellista touhua.
  16. U

Paulanna pojalle pikaista paranemista ja toivotaan, ettei iske koko perheeseen. :hug: Mur-mur sinulla tiedossa mukava reissu. :flower: Kunpa mekin päästäisiin. Isännän työn takia hankalaa. Onnikin, kun pitäis ottaa mukaan eikä ole vielä sisäsiisti.
  17. U

Miksi mua pidetään kookkaana/pulskana jne?! Alkaa itsetunto laskea:(

Voi vitsi mikä ihmisiä vaivaa. Luurankojako pitäis kaikkien olla. Äitini oli nuorena 164/51 kiloa ja oli ihan liian laihan näköinen. Sisko taas on jotakuinkin tuota pituutta ja on kyllä hoikan näköinen , vaikka varmaan painaa paljon enempi kuin 50 kiloa. Että silleen.
  18. U

Oivikki kiitos kysymästä. On ollut parempi vatsa. Taitaa vaan olla huonoista ruokailutottumuksista. Liikaa sokeria ja rasvoja ja hiivoja sekä epäsäännöllistä syöntiä. Vielä siihen liikunnan puute ja stressiherkkyys niin avot. En ole seurannut ko. ohjelmaa. Meillä ei nyt ole tv:tä edes...
  19. U

Lumeton lämpimät onnittelut pikkuprinsessan johdosta !! :hug:

Yhteistyössä