Hakutulokset

1. J

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

no nii, mäki sit lankesin siihen ovulaation tikuttamiseen!! :D kohta saapuu jotku first signalin testikasetit ja sit kattoo mitä näyttää!! nyt on kp 14 et ehkä ois jo syytä ruvetakki testailee. kierrosta kun ei oo mitään tietoo.. =)
  2. J

paljon onnea poppeliini!!! :heart: kyllä varmaan kaikki tiedetään ketä on kyseessä!! =) hauskaa lomanjatkoa ja nauti masuasukin mukana olosta!!!! :D
  3. J

mammaksin herkkien raskaustestiliuskojen väri???

oho, taisinki olla liian hätänen, kyl siin paketis mis aina yks testi on, lukee pienellä raskaustesti! =) se väri vaan pisti niin hämilleen.. :laugh:
  4. J

mammaksin herkkien raskaustestiliuskojen väri???

tilasin mammaksilta 5 herkkää raskaustestiliuskaa, sain 6 kpl vihreitä liuskoja. sivuilla kuitenki kaikki raskaustestiliuskat sinisiä ja ovulaatiotestiliuskat vihreitä?? oonko siis kuitenkin saanu ovisliuskoja???
  5. J

iltaa kaikille! MUA VAIVAA NYT PAHASTI YKS JUTTU.. Tilasin mammaksi.fi sivuilta 5 herkkää raskaustestiä, mulle tuli 6 kpl vihreitä liuskoja. ja kattelin sivuilta et ne kaikki r-testiliuskat ois sinisii ja ovulaatioliuskat vihreitä?? et oiskohan mulle ny kuitenki tullu ovisliuskoja???
  6. J

heippa kaikille! mulla menossa kp 9, ja jo kuvittelen vaikka mitä raskausoireita ennen ko ovulaatio on edes VOINUT olla!! :laugh: et mitkäköhän ne oireilut on loppukuusta.. :ashamed:
  7. J

huomenta kaikille! täällä ois vast kp 7. että meneeki päivät hitaasti!! sikäli on hyvä et ne menee hitaasti, nimittäin kesälomaa vietellään ja vasta 2 viikon päästä töihin.. on sit aikaa sitä vauvaa saada alulle.. :D hei, tyhmän kysymyksen joudun ny laittaa.. onko niin ettei se munasolu...
  8. J

[b]guess80: kuulostaa hyvältä. kyllähän sitä vuotoo voi tosiaanki tulla alkuraskaudessa. tiedän tapauksen jolla on tullu menkat 3 ekaa raskauskuukaut eikä ees tienny olevas raskaana.

Yhteistyössä