Hakutulokset

1. J

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

OPAN= pitäs lukee kropan.. :D
  2. J

mikä on inseminaatio? :ashamed: mulla onki sit tänään viiminen työpäivä.. työsopimus loppuu kuun viiminen päivä ja nyt pidän kaikki lomat ensin alta pois. toisaalta kiva välillä jäädä lasten kanssa kotiin. tai kivaa se on aluksi varmaan mut ko kuukausi on kulunu ni olen varmasti aika valmis...
  3. J

Onko mun pakko jaksaa?

TOTTAKAI SAAT!!! ja pari päivää vielä sen jälkeenki ku tervehdyt!! ;)
  4. J

no mikä ihmeen merkki siäl nyt on P:n kohdalla.. hitto ko on niin avuton näitten koneitten kans. =)
  5. J

ainii muuten.. menkat alkaa olemaan loppusuoralla, joten ovulaatioo odottelemaan! :) ihan muuten hyvä juttu ettei viime kierros tärpänny, olin nimittäin täysin unohtanu et multa pitää ottaa vielä tarkistuspapa kesäkuun sisäsynnytintie/kohtutulehduksen takia. uskon kyllä et se on kokonaan...
  6. J

PALJON ONNEA BABYYYY!!! :heart: megara tosi hyvä idea se uuden ketjun perustaminen! jospas vaikka sit itekki löytäis teijät tutut ko sen aika on.. =)
  7. J

Todella paljon onnea BornToLose!! :heart: jokos sä oot kattonu millon sul ois "tarkempi LA menkkojen mukaan? :)
  8. J

onkos kellään testin tekemisen hetket käsillä?? ois kiva saada ilosii uutisii ko ite joutuu taas niiiin kauan odottelemaan. onkos sitä sit jo tulossa kesäkuu vauvoja niille jotka tässä kuussa plussaa? :)
  9. J

ai ku on ihanat ekat hormoonittomat menkat kolmeen vuoteen!!!!!! :headwall: alkaa arvostaa kierukan kerran puoles vuodes tulevii tippoi!! mites, voisko sitä raskautuu jos laittaiski kierukan takas!! :laugh:
  10. J

KILLI80: siis miten tollanen virhe voi käydä??!!! :o pääsetkö sä heti pian sinne tutkimuksiin???? voi kumpa ei olisi mitään pahaa! tottakai pelkää hirveesti ja varsinkin kun se on ollu jo vuosi sitten III luokkaa! paljon voima haleja ja jaksamisia sulle, toivottavasti kaikki asiat selviää...
  11. J

BornToLose : toivotaan ettei sulla ne alkaisi!! :heart: toisaalta mua ei harmita, ko nyt tiän suurinpiirtein mun kierron! ..ja onneks se ei oo mikään ylipitkä! =)
  12. J

PALJON ONNEA HIPSU82!!!! :heart: mulle voiki sit laittaa kp 1/28 :( . mut kyllähän tuntemukset sitä jo enteiliki.. miehelleki sanoin et jos seksii haluu ni toimii sit tänään!! :laugh: ja se sen vuodon sit saiki aikaseks! |O
  13. J

EDDA: :hug: luulen et mulla käy sama juttu. jonkun verran on menkkakipuiluja jo tullu. :(
  14. J

EDDA: joo syntymävuosihan se.. :) mun päätös ei sit pitäny.. tein hetki sitte clearbluelin testin.. :ashamed: ..ja taas negan. vitsi ko pitää ihmislapsen olla niiiiin malttamaton!!! :p mut ihan ko mä oisin nähny siinä aaaaivan pienen haaleen viivan. ettei vaan taas ois jotain kuvitelmaa...
  15. J

huomenta. viime yönä töissä luulin et nyt siirryttiin toiseen yrityskertaan ko tuli pyyhkies vähä jotai tuhruu, mut sit se loppu ennen ko ees alkoi kunnol.. ?? ja nyt ei oo tullu mitään enää.. et ehkä toivoa vielä on. :) EDDA: mites sulla? vieläkö on toivoa??
  16. J

EDDA: ooks sä koittanu testailla jollain muilla testeillä?? mä oon koittanu myös eilen apteekin omaa, mut ihan selvä nega!! nyt tänään päätin (niinko oon jo menta kertaa päättäny) etten testaa enää ellei menkat oo AINAKIN viikon myöhassä!!! ...mut todennakösest mä istun jo huomen vessas testi...
  17. J

hyvää iltapäivää kaikille!! EDDA: kyllä mä joka päivä oon käyny täällä lueskelemassa, mut en oo vaan saanu aikaseks mitään kirjotella. =) malttamattomana olen jo muutaman negatestin tehny.. aika varma olin loppuviikosta et ois voinu tärpätä, mut alan menettää kanssa uskoo ko mul on noita...
  18. J

moikka kaikille!! mä ajattelin et me kaikki raskauduttais täst kierrosta!! SOPIIKO?? :D itellä ei tosin oo juuri muuta ko sitä pidemmän aikaa kestänytti pahaa oloo.. ( johtuen varmaanki hormonaalisen ehkäsyn lopetuksesta?) ja nyt on tänään tullu uutena kainalotisulikipu.. =)
  19. J

nyt on ovulaation LH HUIPPU BONGATTU!!! =) testi on toi clear bluen digitaalinen. mut kertokaas te kokeneemmat et ovuloinks mä siis nyt, vai vast vuorokauden sisään? vitsi ko on niin avuton näis!!! :ashamed:

Yhteistyössä