Hakutulokset

1. J

2 ovulaatiotako kierrossa???

mulla on nyt kp 23. oletin et ovis ois ollu kp 12-14. r-oireita on ollu jonkin verran (ainaki kuviteltuja =) )esim. lämmöt yli 37, vihlasuja vattassa, nännit pistelee ym. mut nyt tuliki eilen pyyhkies (sori vaan :D ) peukalon pään kokonen limaklimppi. mut tänään taas ollu ihan tahmeeta...
  2. J

Loppukiertolaisten oirepino

siili: eikai täti ole tullut???
  3. J

++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

JKVY: Eipä mun taida kannata testata ihen vähään aikaan ko jos se ovulaatio onki vast ollu eilen tai on vast tulos?? ko en mä oikeen tiä mikä muuka lima se ois voinu ol ellei jotai ovikseen liittyvää.. :o ADALIA: myös mä näin siinä ihan selvän punasen viivan. ONNEA!!! :heart:
  4. J

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

PULLERO-PALLERO: lakanat laulo ennen ko mies lähti yövuoroon. :) onks teillä muilla niin ettei oikeen oo halut kohillaan noitten peiton heilutusten kans!? mulla on aina ollu kovat halut, mut nyt ko ois ns."pakko" ni halut on kyl jotain ihan muuta. stressaankohan mä liikaa? en mä kyl mun...
  5. J

on tässä kans kahden lapsen äiti!! muka raskausoireita... :headwall: OVULAATIO ON KAIKETI VASTA TÄNÄÄN!!! tai ainakin niin päättelisin ko en sitä tässä kierros kerta tikuttanu.. mä vaan AAVISTELIN et se ois voinu olla viime viikon alussa! ..MUTTA.. tänään illalla pyyhkies tuli (sori vaan :D...
  6. J

on tässä kans kahden lapsen äiti!! muka raskausoireita... OVULAATIO ON KAIKETI VASTA TÄNÄÄN!!! :headwall: tai ainakin niin päättelisin ko en sitä tässä kierros kerta tikuttanu.. mä vaan AAVISTELIN et se ois voinu olla viime viikon alussa! ..MUTTA.. tänään illalla pyyhkies tuli (sori vaan :) )...
  7. J

heh, tuli mieleen noista varpaitten hajusta, ni mä oon ruvennu haistaa sperman ihan eri tavalla. siis aivan järjettömän vahvana!! mies ei kyl haista mitään. mut mun nenään se tulee suorastaan ällönä hajuna! :laugh: tänään taas lämmöt 37,2 ja havaittavissa ilkeetä vihlontaa mahassa ko tekee...
  8. J

AINII ÄLYTTÖMÄN PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE!!! VOIMIA JA ONNEA MEGARA!! SASUMA: älä heitä kirvestä kaivoon. tiedän ettei sanat oloa helpota, mutta uskon/toivon et teille pikkunen suodaan jossakin vaiheessa. voimahaleja. :hug:
  9. J

kierto alkaa toivottavasti olee jo paremmalla puolella. oireina on ollu nännien arkuutta, tai oikeestaan pistelyy/nipistelyy, eilen tuli muutaman kerran pyyhkies vaaleenpunasta verta. sitä ennen oli muutaman päivän kokkareist valkkarii ja luulin et iskee hiivan mut se loppu sit eiliseen. tänään...
  10. J

kierto alkaa toivottavasti olee jo paremmalla puolella. oireina on ollu nännien arkuutta, tai oikeestaan pistelyy/nipistelyy, eilen tuli muutaman kerran pyyhkies vaaleenpunasta verta. sitä ennen oli muutaman päivän kokkareist valkkarii ja luulin et iskee hiivan mut se loppu sit eiliseen. tänään...
  11. J

+++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT+++

hmm.. ehkäpä mun pitääki tehä testi jo kp 28.. muutenhan se menee jo lokakuun puolelle.. noh, hyvä syy vähän aikastaa testailuu!!! :laugh:
  12. J

+++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT+++

heippa! pääsiskö syyskuihin vielä kuumeilemaan? nyt ois menos kp18/28-29(?) ja yk 2. ovista en oo tikuttanu ja kroppa on niin sekasin vieläki hormooneist et en kyl tiä onko ees ollu. alkuviikosta oli pari päivää oikeel puolel vattaa jomotusta ja vihlontaa ja kovaa hetkittäistä päänsärkyy, et...
  13. J

Milloin tunsitte ensimmäisiä liikkeitä toisesta raskaudesta?!

joskus 15 viikolla alkoi tuntumaan..
  14. J

GARDEN: joo hyödynnetty on su, ma, ti mut tietty sit se eilinen jäi väliin päänsäryn takii. mut jos se eilen on ollu ni kyllähän ne siittiöiset siellä odotteli. :) vähän on garden menny nyt ohi et mitä tuloksia sä sieltä labrasta odottelet?
  15. J

MEGARA: joskus kun päivittelet niin laitatkos mulle kp 16/28.. :) aivan ihmeellistä vattakipua on ollu nyt muutaman päivän. muös hirveetä päänsärkyy on pariin otteeseen ollu. kai jotain ovulaatio hässäkkää. pitää kyl myöntää et mä en tunne yhtään mun kroppaa. aina jotai ihme oireilui...
  16. J

:hug: MEGARA!! jospa kuitenkin vielä kehitys jatkuis kaikki olisi hyvin.. :heart: itellä nyt kp 14, ja eilen vähän oikee munasarja vihotteli et jospas se ovulaatio ois lähellä.
  17. J

Mitäs mieltä olette 18-19 vuotiaana lapsen saamisesta

mä main yllärivauvan just 19 täyttäneenä, ja olin yksinhuoltaja. mulle se oli rankkaa ja välillä tuntu et nuoruus jäi jotenki kesken. itsekkäästi sanottu mut se on totta, niin mä ajattelin sillon.mut mä luulen et se tunne tuli siitä et isä ei ollu apuna lapsen hoidossa. nyt ko se yllärivauva...
  18. J

CB:n digiovistestistä kysymys

mun kokemuksella ko oon saanu LH-huipun ni se viiva siin tikussa oli kyl todella haalee et ihan hyvin sulla saattoi näyttää ovulaatioo!! :)
  19. J

Äiti pakeni isää- ajoi 200km/h lapset kyydissä

kyllä mä yhdyn ihan täysin SANNA80 kirjotukseen. jos tosiaan pelkää kuollakseen ni tuskin siinä näkee muuta vaihtoehtoa ko ajaa niin kovaa et karkuun pääsee..
  20. J

mites teillä kellä huitelee kp:t jo kiertopituuden yläpuolella? jokos ootte testaillu?? :heart:

Yhteistyössä