Hakutulokset

1. K

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Okei, kännykällä häsellän niin ei sit tainnut onnistua. Toimisko tuon linkin kautta? http://aijaa.com/MOL0RI Rfsu:n testi, siinä tais vielä olla tapana tulla jotain viivanpaikkoja..
  2. K

Pupelaattori, ihan kun mäkin näkisin sun testissä tummentumaa. Toivotaan vahvistumista!!
  3. K

Hellou! Keskenmenon jälkeen (kesän alussa meni kesken) viime kierto ensimmäinen missä edes ovulaatiota. Tänään kp30, ja ovulaatio kp18 eli nyt olis laskujen mukaan dpo12. Ei yhtään mitään oireita ja testikin negaa. Jotain tummentumaa kuitenkin olin havaitsevani, vai kuvittelenko ihan omia? Huoh...
  4. K

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Moi kaikki! Täällä olen jo kuukausia lukenut teidän keskusteluja osallistumatta itse. Jostain syystä nyt tuli pakottava tarve. Keväällä aloitimme yrityksen ja se tuottikin heti plussan. NP-ultrassa todettiin kuitenkin, että kesken on mennyt ja niin jouduin lääkkeiden päätteeksi vielä...
  5. K

Joulukuun tontut -15

Helou kaikki uudet ja vanhat! Minullakin tämä kirjoittelu vähän harvanlaista, mutta luen kyllä teidän juttuja joka päivä. Chima Tuntuu selvältä kohtalolta! Ihanaa! Bettinah Asusteletko Helsingin seudulla? Helsingin neuvoloissa on käytössä sähköinen asiointi, jolloin kirjautumalla omalle...
  6. K

Joulukuun tontut -15

Voi Meibijees, olen niin pahoillani. :hug: Itsellä melko oireetonta ollut, lievää pahoinvointia ja tissit kipeät. Viikonloppuna tuli otettua päikkäritkin väsymykseen, mutta saattoi johtua myös edellisen illan valvomisesta. Mäkään en haluaisi vielä viikkoihin kertoa töissä, mutta mulla on...
  7. K

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Jeee, ihanaa Geesa! :heart:
  8. K

Mäkin täällä jännään Geesaa, piti heti tulla kattoon kun heräsin.. Cisu, mullakaan ei näkyny rfsu:n testillä mitään muistaakseni juuri dpo 11 kohdalla. Muutaman päivän päästä sitten jo näkyikin! eli malta vielä odotella..
  9. K

Joulukuun tontut -15

esikoinenhaaveissa Olen pahoillani :'( Pienestä vuotelusta en olis vielä huolissaan, se on ihan normaalia. Mulla on tuttuja (jopa oma sisko!), joilla on useamman kuukauden tullut menkat ihan normaalisti ja myöhemmin on selvinnyt että olivat raskaana ja kaikki mennyt hyvin silti.
  10. K

Joulukuun tontut -15

Geesa Joo mulla oli ainakin ihan ensimmäisinä oireina tuo häntäluun kipeytyminen, ei mitenkään kovasti mutta sillain, että aina välillä vihlasee. Ja oon istumatyötä tehnyt jo vuosia, joten oli siksi poikkeuksellista kun yks kaks tuollainen alkoi.
  11. K

Joo, ihan oikeassa olette! Varmaan miehet panikoi tuota tilannetta useammin kuin että ei panikoisi - onhan se iso muutos kaikille ja miehenä siihen ei varmaan edes alusta asti pääse samallalailla mukaan, kun ei tunne fyysisesti mitään muutosta. Mulla on jo nyt parempi mieli ja mies saa nyt...
  12. K

Kiitos Theran ja Henu26, tuli tippa linssiin teidän sanoista. Pitää nyt ottaa vaan rauhassa ja antaa miehenkin kuulostella itseään. Miehestä tulee ihan varmasti loistava isä, joten sen puolesta ei tarvitse pelätä. Sitä vain kuvitteli tämän tilanteen mielessään erilaiseksi ja taisin säikähtää...
  13. K

Joulukuun tontut -15

Meibijees, mun mielestä yksityisellä maksaa käynti ja ultraus noin 150 e paikkeilla. Mietin itsekin, että menisinkö käymään muutaman viikon päästä. Liityn kanssanne keskusteluun, kun eilen ilmestyi tikkuun haalea toinen viiva. Teen vielä digitestin, jotenkin on sellainen olo ettei parane...
  14. K

Pitää uskoa, että kaksi viivaahan siinä testissä eilen näkyi. Olo on epätodellinen ja niin onnellinen. Kun nyt kestäisi vain mukana kaikki kuukaudet. Teen vielä loppuviikosta digitaalisen testin. Kerroin miehelle, mutta reaktio ei valitettavasti ollut ihan toivomani mukainen. Häntä pelottaa...
  15. K

Ja anteeksi kuva huono, jotain koirankarvojakin hyppysissä just, mutta nopeasti vaan nappasin enkä saanu lähempää otettua kun kamera blurrasi..
  16. K

Aiemmin purin turhautuneisuutta tänne, kun testasin viime perjantaina eikä mitään näkynyt. No tänään kp29/30-31 ja nyt kyllä näen haamuviivan. Mielikuvitus on tehnyt tepposia aiemminkin, en kai kuvittele tuota haamua? Mulla on edelleen näitä rfsu:n testejä, niissähän kai jotain testivirheitäkin...
  17. K

Voi pölhöys! Eilen tuli testit ja heti aamusta tein rfsu:n testin. Ei tullut pientä häivähdystäkään eli selkeetä negaa. On tää rasittavaa, harmittaa.. Nyt on kyllä toki vasta kp26/30-31, mutta luulisi että jo jotain näkyisi, jos olisi tärpännyt.. No nyt voi viikonloppuna ainakin lähteä tyttöjen...
  18. K

Moikka kaikki, täällä uusi kuumeilija! Ensinnä onnea kaikille plussanneille, ehkä vielä itsekin tuossa onnellisessa tilanteessa joskus. Olen 27-vuotias vauvakuumeilija ja yk3 pärähtää käyntiin todennäköisesti ensi viikolla. Nyt menossa vielä yk 2 ja kp 24/30-31 ja vissiin dpo 11, mulla on...

Yhteistyössä