Hakutulokset

1. S

Toiveena vauva 2017-2018

@tänttähäärää Me mennään nyt aika samoissa, mulla kp7/27-38. Minäkin tempaisin kännit perjantaina. Edellisestä kerrasta onkin 2 vuotta aikaa ja taitaa mennä vähintään toiset 2 vuotta seuraavaan. Mulla iski vielä aivan jäätävä flunssa, niin eilinen olikin sitten kiva kärvistellä. Meidän tyttö...
  2. S

Toiveena vauva 2017-2018

@eevas Minä olen ollut siinä uskossa, että kun se plussa pärähtää tikkuun, niin otollisin hetki lempimiselle olisi ollut edellinen päivä. Onnittelut @Juliet86 ja toivottavasti pääsemme pian onnittelemaan myös @Maybelle ä. Omaa napaa sen verran, että vuodan viidettä päivää kuin saavista...
  3. S

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä sitten hammashoitaja muistuttelee, että greippi on hyvin hapanta ja mehuissa on paljon sokeria. Jotta ei hammaspeikot ihan villiintyisi, niin greippimehut mielellään aterian yhteydessä ja vaikka ksylitolipastilli perään. On mulla vehnänalkioöljyynkin vinkki. Se on mun mielestä tosi...
  4. S

Toiveena vauva 2017-2018

Mukavaa, että tännekin on tullut uusia! Ainakin @eevas ja @Naive88 nimimerkit bongasin. Tervetuloa! Vähän jo jossain välissä pelkäsin, että palsta hiljenee kun plussaajia tuli ihan rytinällä. Mies kysyi eilen, että onko meillä "niitä juttuja mistä tietää milloin pitää köyriä" :LOL: Laitoin...
  5. S

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea @teris :love: Toivottavasti saat ajan neuvolaan. Se kyllä helpottaa kun saa asiasta puhua ja jos vaikka alkuun saisi käydä useamminkin oman mielenrauhan vuoksi. @tänttähäärää Ei se oikeastaan haittaa, että menkat alkoi. Se että kierto oli 27 päivää sen vajaan 40 sijaan on mulle melkein...
  6. S

Toiveena vauva 2017-2018

Tänään alkoi sitten menkat, eli yk5 pyörähti käyntiin. Sentään toinen toiveistani toteutui, eli tällä kertaa oli normaali kierto 27 päivää (y) Jospa imetys ei enää häiritsisi ovulaatiota ja saisin jatkossakin "nauttia" normaaleista kierroista. Tosin toivottavasti vain tämän yhden enää. Innostuin...
  7. S

Toiveena vauva 2017-2018

@N23 Näin se menee, että kahden päivän välein tuplaantuu. @tänttähäärää Sitten me jäädään kaksistaan tänne :D Mulle ei ole sitä onnea suotu, että tärppäisi alle puolen vuoden. Olin myös 34 kun tulin edellisen kerran raskaaksi ja mulla on myös taaksepäin kallistunut kohtu ja kirsikkana kakussa...
  8. S

Toiveena vauva 2017-2018

Luin kyllä teidän kaikkien kirjoitukset, mutta pää lyö niin tyhjää etten muista mitään mihin kommentoida. Siispä puhun vain itsestäni :p Nyt pitäisi olla ovulaatio käsillä tänään tai huomenna, mutta eipä olekaan. Tai ainakin alakerrassa on hyvin kuivaa, toisin kuin viime viikolla. Minähän...
  9. S

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea tuhannesti plussanneille! Ette uskokaan miten olen kateellinen. Tajusin eilen, että mullahan on ovis ensi viikolla. Ja ensi viikko on hiihtolomaviikko. Mies haluaa ihan väkisin lähteä anoppilaan kelkkailemaan. Siellä on myös talo täynnä miehen sisaruksia, että ei toivoakaan edes pienestä...
  10. S

Toiveena vauva 2017-2018

@saaruska86 alkoi naurattaa tuo sinun hälytys :LOL: Mutta minusta näyttäisi, että tuossa on väriäkin mukana, ettei ole pelkkä viivanpaikka. Ja samat sanat @mincha lle :love: Itsellä taas ovisoireet päällä ja kp14, mutta tällä kertaa en menekään halpaan vaan odottelen vielä sen 10 päivää. Mulla...
  11. S

Toiveena vauva 2017-2018

Minä tulen tänne nyt omanapailemaan. Kp 8/36-38 ja yk4. Tympii todella paljon nämä venähtäneet kierrot. Joku täällä kyseli imetyksen vaikutuksesta raskautumiseen. Olikohan @Tiituu ? Onnittelut muuten upeasta saavutuksesta oman imetyksesi kanssa! Imetän itse useita kertoja päivässä ja mulla se...
  12. S

Toiveena vauva 2017-2018

Ja onnittelut @Tinnuli :love:
  13. S

Toiveena vauva 2017-2018

@Enisa82 Et ole yhtään hölmö. Kyllä minä ymmärrän, että raskaus on niin uskomaton juttu, ettei sitä voi uskoa todeksi :rolleyes: Itse kyllä olen tehnyt vain sen yhden testin ja sen jälkeen leijunut sitten omassa ihanassa vauvaunelmassa :love: @mmmarie Ei tuo uusin testi minusta ole haaleampi...
  14. S

Toiveena vauva 2017-2018

@Enisa82 Miksi haluat tehdä vielä digin? Älä turhaan stressaa, sulla kuitenkin oireita on. Kyllä kaikki menee hyvin. Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja @mmmarie lle onnittelut! Itsellä sellainen tilanne, että alaselkä edelleen kipeä ja hirveä jano koko ajan. Lisäksi tissit kuumottaa ja...
  15. S

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea @Enisa82 ja @Hiekkasärkkä79 ❤ Itse olin tunnistavinani oviksen kp14, mutta nyt en olekaan ihan varma... Toissailtana salilla ihmettelin kun punnerrukset ja lankutus otti alaselkään. Eilen aamulla oli maha ihan sekaisin ja iso finni ilmestynyt poskeen, jotka minulla yleensä ennakoivat...
  16. S

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä tuota @saaruska86 n plussaa on täällä jo sen verran arvuuteltu, odotettu ja tsempattu, että parempi sen nyt on vaan vahvistua Tsemppiä muillekin piinailijoille!
  17. S

Toiveena vauva 2017-2018

@mincha Miten nopeaa sulla on edellisillä kerroilla tärpännyt? Meillä myös on kolmas lapsi haaveissa, mutta mitään ihmeitä en jaksa odottaa, kun aikaisemmatkin raskaudet ovat antaneet odotuttaa itseään 8-11 yrityskertaa.
  18. S

Toiveena vauva 2017-2018

@tänttähäärää mulla oli kuparikierukan poistamisen jälkeen kierrot 23-27 päivää. Samaa mietin itsekin, että onkohan ihan ok, kun normaalisti oli se 28-30. Mutta niin yksi niistä kierroista oli lottovoitto. Itsellä nyt menossa kp 16. Edelleenkään en tikuta, mutta oireiden perusteella olisi ollut...
  19. S

Toiveena vauva 2017-2018

@Idina sinulla on käynyt todella hyvä tuuri! Nauti nyt raskaudestasi, se ei ole keneltäkään pois. Itsekin salaa elättelin toiveita, että tärppäisi heti, mutta toiveeksi jäi. Ekassa meni lähemmäs vuosi, toisessa puoli vuotta ja nyt on meneillään kolmas pitkä kierto.
  20. S

Toiveena vauva 2017-2018

@saaruska86 tuo sun uusin ovulaatiotesti näyttää samalle kuin mulla silloin kun olin raskaana. Mullakin näytti raskaustesti seuraavana aamuna tosi hailakkaa plussaa, mutta jo neljän päivän päästä tulos oli silläkin selvä. Minä kyllä nyt uskon, että olet raskaana!

Yhteistyössä